Bärbar dator.

Sv: Bärbar dator.

Okej, jag kommer nog att ha min inkopplad det mesta av tiden, så jag kommer inte vara så jättenoga med batteritiden.

Kuckeliku--> Absolut, det ska jag göra!

Det blev en HP Pavilion dv6244ea.
Nu får ni inte vara dumma och säga att det var ett dåligt köp, för då blir jag olycklig :mad: ;)
Det jag tyckte var lite dåligt är att det är med Windows Vista, och jag har hört att det inte alltid funkar helt ok än, med tanke på att det är såpass nytt. Men vi får hoppas på att det inte strular till sig något i min dator :)

Gör vad jag alltid gör när jag köper nån teknikpryl, jag vägra läsa nåt om det och kastar alla reklamblad utan att titta på dem i ett halvår.
Så slipper jag gräma mig över att prylarna reas ut för hälften av vad jag betalt två dar tidigare.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 170
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Det är nämligen så att jag och min familj nu har börjat gå lite i tankarna på att skaffa en fjärde hund inom något/några år. Vi...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 618
Senast: Tiger tok
·
Anläggning Jag står i ett stall där vi har en mycket gammal ridbana. Nu har vi börjat fundera på om det går att fixa till ridbanan. Jag har läst...
Svar
1
· Visningar
1 647
Senast: warg
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 260
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025