Delade meningar kring val av hundras!

En hund kan ju vara "tung" i kroppsbyggnad också. Visst finns det nättare rottisar, särskilt tikar, men det är en ganska grov typ av hund rent generellt tycker jag.
Ja jo såklart men det trodde jag var underförstått :) En nätt rottis kommer ju alltid vara tyngre/långsammare än en malle exempelvis, men däremot är inte en vältränad, kanske lite nättare modell, av rottis en osmidig hund.

Jaja, finns egentligen ingen anledning att diskutera rottisar vidare, tycker TS att rasen kan passa är det upp till hen.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 748
Senast: Tiger tok
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
800
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 688
Senast: Cissi_ma
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
36
· Visningar
812
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka