I pod ilska

Sv: I pod ilska

amen vafan. om du törs. jisses. din pryl som du har puntat dyra pengar för funkar inte, vad gör du?
#1 ber om hjälp, eller klagar och ber att få den utbytt ifall det visar sig vara fel på den, eller
#2 vågar itne och håller käften och sitter där med något som inte funkar? . du behöver inte vara oförskämd men ringa supporten ska du defintivt göra. oavsett.

Men som Capable Case säger så har du bara ett samtal till supporten gratis, så jag skulle gått igenom rätt så många andra alternativ först. Var har du köpt den ifrån?

Men som Capable Case säger så har du bara ett samtal till supporten gratis, så jag skulle gått igenom rätt så många andra alternativ först. Var har du köpt den ifrån?

Precis! ETT samtal. Sen kostar nästa samtal lika mycket som en Apple Protection Plan kostar. cirkus 500 kr.. Har för mig det bara skiljer på några kronor.

och? tänk om det samtalet löser alla problem, hur troligt är det att du någonsin kommer behöva använda dig av telefonsupporten igen? snälla.

Själv kommer jag inte köpa en iPod på ett bra tag. På den första krashade hårddisken (har inte tappat den nej..) och på min andra slutade ljudet att funka. Batteritiden är en annan sak som de är dåliga på. Dels speltiden och sedan batteriernas hållbarhet.
Naturligtvis hade garantin gått ut med någon månad, bägge gångerna....
Det här var mini 4 Gb bägge två, kanske bara haft extrem otur, men nu får iPod vara ifred för mig en stund...

Mammsens gamla creative muvo 5Gb verkar däremot hålla hur länge som helst, trots otaliga vurpor. Köpte den till henne när hon fyllde jämnt, och hon har använt, och tappat den mycket.

Vill också krypa ned!
mvh

Senast ändrad:

Nej, hårddisk är inge kul att ha, som tur var har nano nu flashminne, annars skulle jag inte köpt en. Och numera är det okej batteritid, även om det väl är dumt att det är inbyggda batterier (men då tar jag hellre en liten spelare än vanliga batterier).

Oki. När jag köpte min första fanns det inga flashspelare med den kapaciteten jag var ute efter. Flash tar ju mindre än en hårddisk.
Men man tycker ju att när man betalar en bra slant, så skall ju inte 2 st gå sönder rätt efter garantin har gått ut!
Mammas köpte jag för att den var billig och lättanvänd, till min mor som inte är superhaj på datorer. Därför känns det ju lite extra surt att den bara trillar och går! ;)
Och jag gillar också när batteriet inte är integrerat. Men spelarna med integrerat batteri är ju så mycket snyggare. :o
mvh

Jag skickade nyss in min gamla hårddiskspelare på 5GB och fick ut pengar på garantin (1½år sen köp), köpte sen en nano på 8GB!
iPoden har ju dessutom grymt gränssnitt och är väldigt lättanvänd!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska försöka hjälpa en vän att lägga in musik på hans iPod(vännen är ännu mer tekniskt dum i huvudet än mig, att det ens är...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 728
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Försöker föra över musik till min splitternya ipod shuffle.. Men det jäkla itunes gör inte som jag vill.. Jag har gjort en spellista...
Svar
2
· Visningar
1 767
Senast: Messy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur