Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Men hur då? Sedan dem gjorde om sidan är den ju helt:crazy: wierd! Hur gör man? kan man spara ner bilderna därifrån till hårddisken?
Svar
1
· Visningar
634
Senast: nidron
·
IT & mobiler Och firefox som är den kinkiga läsaren.... Håller på och pular med ny layout till en av sidorna och jag har fått det att funka i...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: nidron
·
T
IT & mobiler ja vill fixa till mina foton lite grand och då tänkte ja använda adobe photoshop. Men hur gör man? Skulle behöva hjälp steg för steg:o
Svar
9
· Visningar
1 494
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Hej! Jag vill konvertera ett antal quicktimefiler till något annat format som windows media player klarar. Någon som vet hur man gör...
Svar
9
· Visningar
912
Senast: Hallonsoda
·
F
IT & mobiler Eftersom man brukar kunna få råd om lite av varje här på buke som kommer nu en kamerafråga! Tacksam för hjälp av någon som är lite mer...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: ToyShot
·
D
IT & mobiler Får man byta avatar? Jag får säkert inte har kvar tråden här, men letade utan att hitta svar i nålade trådar och sånt..
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Har skapat en word fil som jag behöver lägga upp på internet så att människor kan ladda ned dokumentet & skriva ut det utan att jag...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Spirit
·
Z
IT & mobiler jaja , Fick en "Canon PowerShot A530" i julklapp. Jag kan inget om cameror så jag undrar om någon har en sådan här camera eller om någon...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Jag fick en i julklapp, men jag är inte så teknisk. Ni som har en sådan, hur tusan får ni in bilder och filmer? :o
Svar
7
· Visningar
885
Senast: Karoliina
·
IT & mobiler Kan man koppla in ett vanligt tangentbord till en laptop? Jag kan varken skriva g eller f utan problem numera och det börjar kännas...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: SilverDroppen
·
IT & mobiler Jag skulle behöva lite hjälp med filmer jag tagit med min kamera. Har en Minolta DiMAGE Z5 och jag har bara tagit vanliga bilder med...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: orion
·
IT & mobiler Nu har jag äntligen gjort slag i saken och inhandlat en ny dator. Problemet är bara att den inte startar öht... Supporten stängde...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: athena
·
S
IT & mobiler Hejan alla Undrar fall det är nån därute som vet nåt bra översättningsprogram engelska-svenska och tvärtom? Dela gärna med er om ni...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: emmath
·
IT & mobiler Vi har en Fujifilm finepix s 5000 kamera. Minneskortet i denna ligger på 128 mb vilket räcker till skapligt många bilder. Problemet är...
Svar
9
· Visningar
973
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Jag har fått en sony ericsson W710i i julklapp, men jag lyckas inte överföra filer(tex musik) från datorn till mobilen. I bland så...
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: Waco
·
E
IT & mobiler Vet inte riktigt om de här har hamnat i rätt forum. Jag har precis köpt en skiva från internet. Men nu funderar jag på ifall de var...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Eigentlich
·
IT & mobiler På bästa sätt? tex skärmen,smuts på tangentbordet osv. Har just packat upp den ur lådan, och vågar knappt peta på den:love: :o. Bara...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: tirnanog
·
M
IT & mobiler Har råkat trycka på nåt på Winampen antar jag, för nu går all musik typ dubbelt så långsamt. :o :D Hjälp, det är superirriterande!
Svar
10
· Visningar
955
Senast: tirnanog
·
IT & mobiler Det här är inte menat som en tråd om nerladdning, jag bara undrar varför DC++ får hela mitt internet att lägga av efter att det varit...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: Bedeviler
·
A
IT & mobiler Finns det någon här som är duktig på att göra hemsidor eller som har en bra beskrivning? Jag har försökt att göra i word men det blir...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka