Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har filmklipp i datorn som dels är filmade med dv kamera och dels med mobiltelefon. Problemet är att dessa filmer går att se men jag...
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: Zeeke
·
IT & mobiler Hej hopp! :) Kan man kommentera bilder på pixbox utan att vara medlem? För jag vet inte om jag nånsin kommer orka lägga in bilder...
Svar
3
· Visningar
577
Senast: Josefiine
·
E
IT & mobiler Nu har jag ingen aning om vad funktionen kallas, men om man har en hemsida med mycket info på samma sida, med många olika...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Egonson
·
IT & mobiler Är det svårt att byta språk på XP ? Alternativt hur svårt är det att grundinstallera det ? Kan ju förklar lite så att ni förstår, jag...
Svar
1
· Visningar
1 230
Senast: flugskit
·
IT & mobiler hjälp, nu sitter jag här med en fil i audacity som jag skulle vilja kunna spela på ex windows media player, men behöver då nån jäkla...
Svar
4
· Visningar
790
·
E
IT & mobiler jag har noll datorkunskaper men nu sitter jag och försöker hitta en fil att ladda upp på datorn.hittar videon och kan spela upp den,den...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Jezzie
·
IT & mobiler Behöver eran hjälp bukefalister!! Hur mäter man på skärmen hur stor tum det är? Ska köpa en plattskärm men vet inte ritkgit hur stor...
Svar
6
· Visningar
3 079
Senast: Tappsveden
·
IT & mobiler Finns det något bra, enkelt program som man kan göra det med? :)
Svar
5
· Visningar
1 050
·
B
IT & mobiler Fick ett mail från tele2 om att jag skulle ändra några inställningar i min mail annars skulle den sluta att fungera. Fler som fått det...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: Ragatan
·
G
IT & mobiler När jag skriver på buke, och på andra hemsidor så går det rätt snabbt, och datorn verkar inte hänga med riktigt... den hoppar över...
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: GALOPP
·
IT & mobiler Jag blir tokig på mitt engelska word, men hur sjutton byter man språk till svenska? Har Microsoft office XP PRO Någon kunnig själ...
Svar
2
· Visningar
1 635
Senast: Brolinskan
·
IT & mobiler Skulle behöva ngn sida där man enkelt kan ladda upp bilder som läggs i ett galleri. Och utan att bilderna får en logotyp från sidan de...
Svar
6
· Visningar
2 372
Senast: Modig_Korn
·
IT & mobiler Har windows multi media 10, har en mpeg fil som jag inte ser bilden på, utan har bara ljud. Vad beror detta på? Har försökt uppdatera...
Svar
5
· Visningar
740
Senast: Otter
·
IT & mobiler Jag har bytt mailadress och när jag skall skriva i min mail på olika siter så kommer även den gamla upp. Hur skall jag göra för att...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: åke
·
IT & mobiler På sistone har jag fått mail av den här typen: (BLÅ TEXT) ============= This is an automatically generated Delivery Status...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Magnus_J
·
S
IT & mobiler Om man inte har en fil som heter "my chatlogs" eller nåt i den stilen, där jag vet att jag förut hittat galma MSN-konversationer, sparas...
Svar
2
· Visningar
2 107
Senast: Sorbe
·
IT & mobiler Jag ska önska mig ett bra pc-spel i julklapp, men vet inte vad jag vill ha. Någon som kan rekommendera? Jag spelade mig blind på Sims...
Svar
14
· Visningar
956
Senast: sugar-candy-sweets
·
S
IT & mobiler Ja, hur sjuttsingen gör man det nu igen? Alltså på Word.
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: Chebban98
·
IT & mobiler ja, hur ändrar man användarnamnet, hittar inte det, men kan ha blivit blind också:angel: tacksam för svar!
Svar
6
· Visningar
868
Senast: linnsan
·
P
IT & mobiler Jag försökte hitta hur man skulle göra för att ladda upp filmer här på buke, men kunnde inte hitta det nånstans. Den är uppladdad på...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Piccoliiina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025