Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
IT & mobiler Min gamla burk är inte som den borde mer. Köpte den ny förra julen. Efter installation av diverse livsnödvändiga program (såsom ett...
Svar
9
· Visningar
1 925
Senast: Revontuli
·
J
IT & mobiler Har några ridfilmer som jag har gjort med moviemaker, men hur gör jag om jag vill ha dem på en DVD och sedan ska kunna spela upp CDn så...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Tinisen
·
C
IT & mobiler försökt leta runt här men inte hittat svar. Jag har den gamla versionen av Windows Movie Maker. Är det någon som vet hur man kan få den...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Covetous
·
IT & mobiler hur får man in bilderna man tagit med mobilen på datorn? Min telefon har både infraröd och bluetooth. Finns det på en vanlig windows xp...
Svar
12
· Visningar
4 536
Senast: T3ss
·
IT & mobiler Jag ska beställa DVD-skivor. Vad är det för skillnad på -R och +R? Vilka ska jag ta?
Svar
6
· Visningar
1 061
Senast: Laban
·
IT & mobiler någon som vet vart man kan köpa windows 2000? ja, jag vet.. Xp är nyare och kanske bättre. men datorn vi har klarar inte av Xp, vi...
Svar
17
· Visningar
1 170
Senast: klad_hest_in_my_heart
·
IT & mobiler Eftersom jag inte är något snille på detta med teknikens under så frågar jag här, någon kan säkert mer än vad jag själv kan. Jag har...
Svar
1
· Visningar
1 201
Senast: Ragatan
·
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Sitter här och svär över min sega dator för jag vet inte vilken gång i ordningen idag. Den duger gott och väl till mina behov, förutom...
Svar
8
· Visningar
1 004
IT & mobiler det är såhär; vi har ADSL, 3com. vi har två datorer, en här uppe med själva nätverket här eller vad man ska säga. en min data är nere på...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Ek3n
·
E
IT & mobiler Hej! Nu blir jag snart tokig på datorn! :mad: I drygt ett års tid har min dator hållit på att starta om sig själv. Främst är det...
Svar
1
· Visningar
647
Senast: Prosit
·
N
IT & mobiler informationstråd: data och dator ÄR 2 olika saker är det BARA jag som kan skillnaden? tänkte bara informera er bukare om...
2
Svar
35
· Visningar
2 238
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Hux flux, så slutade det trådlösa nätverket att fungera :eek: Köpte ny roter och nytt nätverkskort och det fungerar ändå inte...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Gnist
·
IT & mobiler hur laddar man upp den i frontpage? hittat ett fint gratis webset, men hur gör jag nu...:( fattar inte :o :o :o :crazy:
Svar
6
· Visningar
1 217
Senast: nidron
·
R
IT & mobiler Eftersom jag sover vid min dator så undrar jag... finns det något sätt att få datorn att spela upp en vald låt på en speciell tidpunkt...
Svar
2
· Visningar
1 147
Senast: Revontuli
·
C
IT & mobiler Sitter vid mina föräldrars dator och jobbar litegrann. Eller, jobbar och jobbar... :). Nåja, skriver en massa i Word iaf. Är uppe i 27...
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: cissiny
·
IT & mobiler hur laddar man upp bilder i forumen här på buke? alltså så att bilden syns i forumet, och gärna så att den blir klickbar
Svar
1
· Visningar
648
Senast: sweep
·
IT & mobiler Om gör större delen av jobbet när det gäller kvalitén på bilderna. Jag har suttit och jämfört några bilder fotade med Nikon och Canon...
2
Svar
28
· Visningar
2 369
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Strömsladden till min laptop är glapp, riktigt glapp, det är svårt att få datorn att ladda batteriet måste lägga sladden i ett visst...
Svar
6
· Visningar
2 053
Senast: mimus
·
P
IT & mobiler Jag har slarvat bort skivan till min webcam och vill installera den..hur gör man?
Svar
2
· Visningar
2 414
Senast: Puma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack nummer 18