Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler finns det nagot vanligt program pa datorn där man kan rita förhand ganska lätt? hoppas ni förstar... har försökt och sökt här pa...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: cissan
·
H
IT & mobiler Ett roligt lite komiskt häst spel. http://www.gamesheep.com/game/horsey-racing/
Svar
13
· Visningar
4 219
Senast: Fridan
·
IT & mobiler Fråga 1: Jag har "namnet" på vad jag vill att den ska heta, men hur tar man reda på om det är ledigt? Typ: Exempel.se exempel.net...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Mustang
·
IT & mobiler Finns det några sånna gratis programm som man kan använda för att klippa och klistra i låtar för att sedan spara och göra snuttar...
Svar
5
· Visningar
831
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Nu blir jag snart galen. Efter att mitt Adobe CS2 uppdaterade sig sist så ville den omstarta efteråt. Visst, det kan den väl få tänkte...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Hermelin
·
T
IT & mobiler har problem med att få in ett windows XP Behöver säkerligen formatera hårddisken men hur gör man?:confused:
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Mark
·
IT & mobiler Tänkte göra en hemsida, men vet inte hur den ska vara uppbyggd. Har ni något förslag på en hemsida som ni tycker bra och lätt att...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: Martina_m
·
IT & mobiler Jag fattar helt enkelt inte hur man gör för att spara en stilbild ifrån en film. Helt obegripligt! :o Har kollat tidigare trådar men...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: astronaut
·
IT & mobiler japp frågan lyder: vilket program använder ni när ni bränner skivor ?
Svar
9
· Visningar
957
Senast: Constance
·
K
IT & mobiler Skräckfilms test. Se hur många skräckfilmer som du kan identifiera. Skitkul! Det finns 50 olika filmer att känna igen...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Katana
·
IT & mobiler Ni som har bärbar dator, vad är det för märke, modell och vad har ni den till? Mycket nätsurfing? musik och mobilitet? Brännare dvd...
Svar
8
· Visningar
1 155
P
IT & mobiler Hur kan man ta hem typsnitt från internet och sedan använda i word? Har försökt men jag vet inte hur man får in de i word. Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
721
Senast: Stalker
·
K
IT & mobiler Gör mitt quiz och ta reda på om ni är mannen i mitt liv :P http://www.thequizzery.com/quiz.php?id=2790 Sedan kan ni alla skapa...
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: Ceta
·
IT & mobiler Ah, jag vet inte vad jag ska göra! Om jag tar emot en mp3 (vet inte om samma sak händer med andra filer - har inte provat...) via...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Koli
·
H
IT & mobiler Jag har råkat ut för dessa skyltar som poppar upp hur många gånger som helst under tiden man har datorn igång. Det kan komma upp när man...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: Koli
·
IT & mobiler Datorns språkliga kön. En språklärare försökte förklara det här med tinget "kön" för sina elever. Till exempel, sa läraren, benämns...
Svar
8
· Visningar
1 111
C
IT & mobiler Har någon nått tipps om en bra, lätt för nybörjare och gratis ställe man kan göra en egen hemsida? Jag vill göra en med mina djur.
Svar
7
· Visningar
961
Senast: lippan
·
IT & mobiler Nu har jag tappat bort mina bokst'ver igen.:( Inget sitter d'r det ska, siffror och symboler blir helknas. Var det inte n[n son...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Hyacinth
·
S
IT & mobiler Om man har fått en text via mail och bara klickar på öppna när man hämtar hem filen och sedan fortsätter man skriva och sparar som...
Svar
12
· Visningar
917
Senast: Malingo
·
P
IT & mobiler Vad använder man det till?:p Finns det i datorn eller behöver man köpa till det? Har ju högtalare och så som fungerar bra men nu...
Svar
2
· Visningar
574
Senast: Fossing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka