Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler Visst kan man ladda ner realtone-ringsignaler till den modellen? :confused:
Svar
9
· Visningar
827
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Hur gör man om man har publicerat en hemsida på nätet och sedan vill att den ska komma upp om man söker på t ex Eniro, Google osv? Har...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Laban
·
D
IT & mobiler När ja fick min videokamera köpte ja även en usb sladd till. Sladden funkade perfekt o jag kunde lägga över filmerna på datan utan ngt...
Svar
1
· Visningar
591
Senast: Scarlet
·
C
IT & mobiler Jag har glömt bort min FTP adress. Hur tusan skrivs en sån? :o :rofl: :angel:
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Cronis
·
IT & mobiler humm... jag har gjort en hemsida, som jag skulle vilja ha på nätet. hur funnkar det egentliugen? Jag har ju sidan och alla delar av...
Svar
13
· Visningar
1 041
Senast: PrittePuff
·
S
IT & mobiler Hej! Hade lite svårt att veta vilket forum jag skulle vända mig till och hoppas jag kan få svar på min fråga här! Jag skulle vilja...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: 300hk
·
IT & mobiler Ladda upp 3gpp filmer förutom photobucket? Filmerna bara hackar sig där..
Svar
1
· Visningar
594
Senast: ii-ssa
·
IT & mobiler finns det någon stans där man kan göra en hemsida , fast att det stå på svenska..???? :)
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Zeeke
·
N
IT & mobiler lite nyfiken på om det är fler än jag här som kör linux på heltid? har kört linux i ca 1år nu och hunnit testa en hel del dist's som...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 029
Senast: Luxi
·
IT & mobiler Kommer att få en beg 19tums skärm av bror, har en platt skärm nu, ganska liten.. 15 tum? Men vilken ska jag välja? Kan man ha dubbla...
Svar
8
· Visningar
1 016
Senast: Ava22
·
IT & mobiler Pappa är på semester och han bad mig fixa så att hans mail sänder iväg automatiskt svar på mail där det står typ "Är på semester, åter...
Svar
11
· Visningar
1 951
IT & mobiler Jag skulle väldigt gärna få lite hjälp med en grej. Jag ska på semester en vecka och vill att de som mejlar mig ska få ett automatiskt...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Laban
·
IT & mobiler Finns det färdiggjorda ramar att placera på ens bilder :confused:? I så fall, var? Jag behöver göra ett rakt, lodrätt streck men...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: Rosenblad
·
IT & mobiler har sökt, men hittade inga svar. Hur blockerar man en sida på nätet?
Svar
10
· Visningar
821
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Vet inte om det kom något i modemet iofs men om det gjort det är allt skit då? Allt fungerar bra nu men man vet aldrig.:crazy:
Svar
2
· Visningar
1 164
Senast: avslutat medlemskap
·
IT & mobiler Allt som oftast när jag sitter vid datorn har jag en ettåring vid fötterna som hittat öppna/stänga-knappen till CD-facket på datorn...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler Sitter hemifrån och hittar inte den sidan jag brukar kolla på när det gäller kodning för "småtecken" som t.ex. % Vad är koden för den...
Svar
4
· Visningar
1 282
Senast: Spider84
·
C
IT & mobiler Spelar ett nytt dataspel som jag köpte för typ en vecka sedan.. Det funkar bra FÖRUTOM att det avslutas och man kommer tillbaka till...
Svar
6
· Visningar
864
Senast: Cassie_
·
IT & mobiler Krävs det en dvd-spelare i datorn för nya Harry potter spelet? http://www.ginza.se/Product/Product.aspx?ItemId=155027&LogSectionId=-2
Svar
5
· Visningar
801
Senast: meodeo
·
L
IT & mobiler Fick just ett samtal från pålles nya ägare och sa att både dom hade fått virus i frång mig :o Så båda datorerna hade blivit saboterade...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Ne0
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp