Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Hey! Någon som vet något bra, gratis, program som man kan ladda ner att redigera/göra/mixa musik i? Alltså behöver inte vara något...
Svar
3
· Visningar
5 059
Senast: mazarein
·
S
IT & mobiler hur gör jag för att få en ram i photoshop? någon vänlig själ som kan förklara?
Svar
4
· Visningar
929
Senast: replica
·
IT & mobiler Hur ska ja få smilys ikonerna att funka? Efter att ha bytt ut massa seker i datan så funkar dom inte :( jag måste skriva ":banana :"...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: rock_89
·
S
IT & mobiler ÄR det någon som har något tips på något icke tankekrävande spel eller dylikt på nätet som man kan ha som tidsfördriv? Uttråkad.
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: Yenetai
·
T
IT & mobiler jag har gjort en film i windows movie maker som jag skulle vilja ladda upp. När jag försöker ladda upp den på www.youtube.com så står...
Svar
2
· Visningar
1 222
Senast: Tovie
·
IT & mobiler Vilka kommer ihåg denna "kluring"? :p För er som inte kommer ihåg/är nya så ska man skriva in koden man ser i de olika...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
7 450
F
IT & mobiler För att någon (förhoppningsvis?!) ska förstå mitt problem så har jag tagit några Screen shots för att visa vad jag vill ändra :p...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Samsung Mini-DV problem - överföring Har ett stort problem, ska göra en försäljnings video. Det går att föra över till datorn från...
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: juvelen
·
IT & mobiler Hur gör man sin blogg sökbar på nätet? Eller ord i bloggen sökbara på t ex google?
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Kan man byta filnamn så att filer/musik som inte är Mp:3 fil blir det ??? Fattar ni?? Lite flummigt de där men men =) Tack sam för...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: Halifaxen
·
E
IT & mobiler Tips på billiga webhotell där man kan få .se domän mottages tacksamt :bow:
2
Svar
21
· Visningar
2 102
C
IT & mobiler ska sälja min dator och jag vet ju hur man tar bort cookies och tidigare sidor osv men hur tar man bort så det inte kommer upp om man...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Vad finns det för olika program för att spela in filmer med sin webcam? Bara korta snuttar alltså. Ska filma till min mamma en hälsning...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: Laban
·
C
  • Låst
IT & mobiler Hur lägger man in bilder på sånna här? om jag tex vill lägga in en bild på den hät tråden å fråga kanske om jag är förstor för min häst...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Laban
·
IT & mobiler Har under ett par års tid varit medlem i en CS klan och har då haft hand om deras hemsida samt forum. Pga av diverse olika anledningar...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: replica
·
IT & mobiler Jag har nyligen fått hem min nya dator, och den otekniske Carran har stött på problem:angel: En kompis ska ha satt in alla program...
Svar
4
· Visningar
683
Senast: Kivina
·
G
IT & mobiler Nu är det så att det strular med mitt minneskort. Jag har fotat en massa på mobilen, och jag tycker att det är dags att ladda upp fotona...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: GALOPP
·
IT & mobiler Finns det något sätt att spara alla sina bokmärken på? Att spara ner adresserna i en egen mapp på datorn så att man t.ex. kan använda...
Svar
4
· Visningar
1 153
Senast: Sastra
·
IT & mobiler Varför blir vissa videos som jag ska titta på i neonfärger?
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Laban
·
3
IT & mobiler jaha nu fick jag tummen ur röven och gick o köpte mig trådlös nätverk....jag köpte en router och usb kontakt som man kan ha på den...
Svar
9
· Visningar
886
Senast: 300hk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp