Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler Jag har ca: många vhs filmer, som jag skulle vilja kopiera över till dvd... Jag har dvd brännare i datan, men ingen kopieringsbar dvd...
Svar
3
· Visningar
1 277
Senast: Messy
·
IT & mobiler Har några filmer jag filmat med min mobil (w800i) på datorn som jag skulle vilja ha upp på min hemsida, hur gör jag? Jag får det inte...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: micke79
·
IT & mobiler tycker detta spel är grymt kul;) har klarat första världen (milestone 1). men nu vill jag ladda hem tvåan, milestone 2. men har...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: LadyFrost
·
H
IT & mobiler Vi har köt en ny dvd video kamera nu och jag har filmat med den. Man filmar med mini cd skivor och genom att stänga skivan i dvd...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: hon_med_skäcken
·
IT & mobiler en fråga om photoshop. hur skaffar man det? köper man det, eller kan man ladda ner det någonstans..? vill gärna ha det, hjälp mig!
Svar
10
· Visningar
1 402
Senast: ii-d-a
·
IT & mobiler Har version 6 och McFee antispam När jag får mail från en specifik adress kommer det bara ett tomt mail. Alla andra adresser fungerar...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Ylva
·
IT & mobiler Hur ser man hur många ord man använt i ett wordpad-dokument?
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Glimten
·
IT & mobiler på ditt tel nr i telestationen." Det var svaret jag fick från Bredbandsbolaget när jag undrade var vårt bredband tog vägen. Vi bor på...
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: Tassetass
·
IT & mobiler Jag har laddat ner programmet VLC mediaplayer för att kunna titta på en film som inte fungerade i Windows media player, men nu har alla...
Svar
3
· Visningar
1 494
Senast: emmath
·
IT & mobiler .. eller bara fel på inställningarna?? Bilderna blir grådassiga och "diffusa" i konturerna, har återställt alla inställningar, men...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler När jag installerade om min dator p.g.a virus så försvann det någonting. När jag ska importera en video till moviemaker så står det att...
Svar
1
· Visningar
652
·
P
IT & mobiler Har kopplat dator till tv med en Svideokabel. Problemet är att bilden bara syns på tvn under "dos" proceduren av datorns uppstart. Sen...
Svar
2
· Visningar
829
·
C
IT & mobiler Kan någon hjälpa mig med vad det är för fel på min lille dator? Tror att den rapporterar felet här nedan (bl a är problemet att vid...
Svar
1
· Visningar
771
·
IT & mobiler Hur gör jag för att få favoriterna i bokstavsordning? Jag har XP.
Svar
5
· Visningar
872
Senast: åke
·
IT & mobiler Hux flux, så försvann alla mina sparade favoriter och alla sparade flikar. Vad kan göra så att det blir så?? Blir :mad: :mad:
Svar
5
· Visningar
1 723
Senast: nidron
·
IT & mobiler Funderar på att köpa en kamera. Men jag är helt kass på allt tekniskt.. Så hoppas att någon kan hjälpa mig Vad ska jag tänka på? Hur...
2
Svar
33
· Visningar
2 260
·
IT & mobiler Efter att datorn kraschat håller jag nu på att installera om alla program. Håller just nu på med mitt blåtandsmög. Har en liten adapter...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: meodeo
·
C
IT & mobiler har problem med att se vissa animeringar på vissa sidor, denna sida : http://www.mistyann.se/map/index-2.htm ser jag inga bilder alls...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: crux_ansata
·
O
IT & mobiler Jag vill ladda hem lite roliga spet. Brädspel, kortspel, monopol mm mm Men jag hittar inga gratis att ladda hem och dom jag har frågat...
Svar
5
· Visningar
1 125
Senast: Ragatan
·
B
IT & mobiler Jag får så många spammail i min inbox, säkert ett trettiotal varjedag (på min privata mailadress)! Kan man spärra detta på något sätt...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: DancingFox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka