Dumma häst

Sv: Dumma häst

Jag är ambitiös och skyller på gubben i stället för den staaaackars hästen :cry: :D

hahahahah fördsta hindret red jag under :p

andra red jag rakt in i hinderstödet å jag blev diskvaliferad :p:D

*kl* det är nog en matrixhäst. Han står mitt på hinderstödet men det sticker inte upp genom honom ändå...

men håll med om att hästen ganska bredbent om röven?:devil: han som avlade fram denna dumma häst måste nog få höra ett och annat! :cool:

är de bara jag som är så dålig ? jag klarar bara hoppa 1 och 2an dom andra hindrera går inte :P

Nattvind skrev:
Hästen går ju aldrig upp i galopp :mad: Hur mkt jag än trycker =/

man måste svänga mkt för attt den ska komma upp i galoppen o stanna där :P

träning träning träning :p är det någon som kommit till omhoppningen än??

Tänk på att hoppa på den vita rutan. gärna mittpå. annars blir man diskad hela tiden:mad:

Sparf skrev:
men håll med om att hästen ganska bredbent om röven?:devil: han som avlade fram denna dumma häst måste nog få höra ett och annat! :cool:

Menar du bredbent i gången, troligtvis travare. Därav den usla prestationen, för det är inte många ryttare som är så skolade så de kan framföra en så eminent ras. ;)

jo efter ett tag lär man väl veta vart man ska efter hinderna.. nu när jag ändligen klarade av 2:an är d skitsvårt å veta vart man ska till 3:an... jaja man lär väl sig för det är ju löite beroendeframkallande

:eek: menar du att du underskattar travare!!!!!!!!:eek::eek::eek: passa dig du så du inte åker på en hov från min springare! *poff* :p

eftersom du nu har sagt att hästen är en travare så måste jag verkligen hålla med om att den hoppar utomordentligt. Det är bara det att ryttaren inte han rida...*host*

haha, jaa. Jag kan faktiskt alla banor utantill upp till femte eller sjätte banan:d så många gånger har jag spelat:p

LÄS mitt inlägg :devil: :angel:

För den delan kan min springare ge tillbaka dubbelt så mkt, för han är vbl travare till börden men är som ett halvblod, dvs fet och ouppfostrad. :banana:

Sällan sant! Min travare springer ifrån din på nolltid! FNYS! :D och kan dessutom hoppa jättefint! :p

*knapplån*

För fan ge mig min egna häst så tar vi oss allt runt.
Fan vad svårt det är när man inte kan se vart nästa hinder är..förutom den där lilla rutan.
Och att man inte kan hoppa i trav...hallå?! Det kan man ju i verkligheten. :angel:

*kl*

Tror jag måste ta mig ett span på detta spel. Är det varmblodstravare så går det galant för mig ju. :D

Har testat nu och det var det dummaste :devil: spel jag spelat. Hästfan kommer ju snet mot trean hur jag än gör ju. :crazy:

Senast ändrad:

:mad: Hästf-n, inte då, fina varmblodiga travaren heter det!!:D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 243
Senast: lizzie
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 340
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 161
Senast: Trott
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 090
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka