Dumma häst

Sv: Dumma häst

Hur man än gör så river ju hästen sista hindret.. :confused: :mad: :mad:

Men nu har jag kommit till tredje ronden!! :p

Låter ni ff inte häststackarna vila. :mad:

Har själv provat och förstår inte varför hästen bryter av till trav jämt och ständigt och varför det är jobbigare för häst(f-n) att trava än galoppera.

Hehe, halleluliha!:D tredje ronden och typ den femte är roligast:p Tur att det är någon mer som river det sista hindret ... än bara jag alltså. Senare så börjar man ju riva typ tre hinder per rond.....:mad:

1940 på första:banana: :banana: haha, på andra han ja ikke färdigt, telefonen ringde o ja han inte spela mer:D Får köra igen sen:p

*knapplån*

Är det bara mitt hästskrälle som har extremt dålig bakbensteknik på rättuppstående? :mad:
Lite barrering kanske vore på sin plats... :devil: ;)

Skulle vilja ett snack med banbyggaren till andra banan. :mad:

Äsch, häststackarn hoppade in i hinderstödet på femte banan :p
Beroendeframkallande spel det här. Fått 1800 poäng som högst, komme rinte ihåg exakt något med 1800 iallafall.

haha, problemet för mig var att hitta hindrena och klara tiden ;) Jag kom över 1:a och 2:a felfritt. 3:e kom jag helt fel på flera gånger så jag orkade inte försöka igen :crazy:

Men den skenar ju, hästjävel! :mad: :D Och vinglig är den dessutom

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
det är så jäkla kul o läsa era "upprörda" inlägg, mohahaha:rofl:

"hästjävel" :rofl:

Ah men.. Gubbjäkeln har ju inte ens lärt sig att svänga :mad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 243
Senast: lizzie
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 340
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 161
Senast: Trott
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 090
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka