Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Laddade hem ny version idag, 7 tror jag, sker automatisk men nu till mitt hemska problem: VAR hittar man musikfilerna? Innan kunde man...
Svar
2
· Visningar
777
V
IT & mobiler kan man ha det? eller dum fråga :P Men finns det något bra program till det eller något sådant? Har ni det?
Svar
3
· Visningar
1 773
Senast: nidron
·
IT & mobiler När jag skall logga in på min hemsida så kommer det upp att - du måste tillåta cookis i din webläsare för att få tillgång till denna...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: åke
·
B
IT & mobiler Fick hjälp här tidigare men hittar inte tråden. Hur rensar man google på tidigare sökord?
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: meodeo
·
L
IT & mobiler Jag har ny dator med fjantigt hög säkerhet, jag kan inte ens använda msn messenger, utan jag måste först lägga till det som tillåtna...
Svar
2
· Visningar
711
·
IT & mobiler "You may be a victim of software counterfeiting" står det när jag startar datorn. Vad betyder det? Att jag fått något oäkta windows...
Svar
9
· Visningar
1 792
Senast: moiran
·
J
IT & mobiler Sims-nördar. jag har laddat ner saker till mitt The Sims 2. Men jag vet INTE hur man ska lägga in det i spelet. Någon som vet? :crazy:
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Stollan
·
A
IT & mobiler är det nån som vet hur man gör en egen hemsida?måste man köpa hem nått pogram elr finns det att göra nånstans på internet?skulle så...
Svar
6
· Visningar
1 114
C
IT & mobiler Förlåt att jag frågar hur man gör klickbara bilder. Har sökt på de flesta forum hela dagen och försökt hitta någon förklaring, men har...
2
Svar
26
· Visningar
2 248
Senast: Covetous
·
H
IT & mobiler hur gör jag om jag vill överföra bilderna från min digitalkamera till en ny dator? För jag har försökt att bara stoppa i usb-sladden i...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: astronaut
·
K
IT & mobiler det är visst något ipod format, men hur kan man spela upp det på en vanlig pc? lämplig codec/program önskas...
Svar
2
· Visningar
1 553
Senast: Kuckeliku
·
C
IT & mobiler Någon som har spelat Petz? Roligt spel där man pysslar med hundar och katter :D
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: Pamela
·
IT & mobiler jag hade windows me förut.. då kunde man inte använda den här kabeln som man använder för å flytta bilder från telefonen till datorn...
Svar
6
· Visningar
872
·
IT & mobiler Hur kan det komma sig att det står på min profil att jag har lagt till en länk fast jag absolut inte gjort det!?:crazy: Jag visste...
Svar
2
· Visningar
764
IT & mobiler På ett enkelt sätt? Detta med olika forum. Det är ju gratis att va här på buke tex. Men hur får stackars Gunnar lön för allt jobb han...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: diabla
·
IT & mobiler Ja, jag veeet att man inte ska använda denna - men jag har aldrig fått några oväntade besök genom mitt mailprogram. Nu har jag däremot...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: tribaliztic
·
P
IT & mobiler Har sett många som lagt upp små filmer med, bilder och musik.. hur gör man en sån??:confused:
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: tribaliztic
·
D
IT & mobiler Hur får man sitt headset att fungera? Jag trodde att det bara skulle vara att plugga in den så skulle det gå att spela in saker. Men...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: sarma
·
C
IT & mobiler är ju inte i sverige nu men vill sa gärna följa Lost! nagon som kan hjälpa till med en vink... gar det att följa avsnitt för avsnitt...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: cissan
·
IT & mobiler finns det nått program där man kan "klippa" i en mp3-fil. Vill alltså bara ha tex refrängen till min mobiltelefon. Är helt novis, men...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10