Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Det har blivit dags (tyvärr) att köpa en ny dator, den gamla dör nog snart. Har upptäckt att det är bra mkt billigare att köpa en nere...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Stalker
·
IT & mobiler En hyresvärds sida jag brukar vara inne på har nyligen snickrats och hottats upp...så varje gång jag försöker gå in på den NU, så får...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Det handlar om att man inte ska nudda väggen,för varje bana blir det smalare:) http://www.winterrowd.com/maze.swf :)
Svar
16
· Visningar
1 092
Senast: moonlightgarden
·
A
IT & mobiler Ge mig synonymer för ordet Blogg är ni snälla!!!
Svar
6
· Visningar
955
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag har kört fast. Jag lyckas inte lista ut var det blir fel någonstans. Jag försöker bygga en sorterad enkellänkad lista, och det är...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: moiran
·
T
IT & mobiler Front page, publisher med mera... Finns det något liknande program (gratis program) som man också kan göra hemsidor i? Har liksom inte...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: T3ss
·
IT & mobiler Var på internet kan man finna tester på olika datorer och olika utlåtanden, expertrecensioner osv. Någon som vet? M3 har ett arkiv man...
Svar
1
· Visningar
3 102
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag känner mig såhär :confused: :confused: :confused: Är så att datorn har börjat leva sitt eget liv :smirk: Just nu så har den...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: Saybia
·
A
IT & mobiler Jag skulle vilja ha ett snyggare fotoalbum på min hemsida. Skulle någon kunna ge mig tips och råd!? Har ingen aning om hur jag kan...
2
Svar
21
· Visningar
1 663
Senast: jerseyko
·
S
IT & mobiler Nu har jag samma problem som förut. Har tappat bort .psd filen till denna bild så jag kan inte byta text. Är det någon som kan förklara...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: meodeo
·
P
IT & mobiler Jag ska göra en överskrift på en liggande bok, och behöver skeva titeln så det blir perspektiv på den. Jag har försökt skeva texten...
Svar
7
· Visningar
1 239
Senast: fethajja
·
IT & mobiler Hur bär man sig åt? i vilket program? Tacksam för svar :) :bow:
Svar
5
· Visningar
849
Senast: fethajja
·
IT & mobiler Så här i flyttetider kollar man ju upp olika alternativ, valmöjligheter och tillgångar. Dit jag ska flytta, Örebro, finns det ju ett...
Svar
5
· Visningar
1 726
Senast: malumbub
·
L
IT & mobiler Hoppas ni kan hjälpa mig... Ibland när jag går in på olika sidor på internet så är det ett annat teckensnitt än på andra sidor..t ex...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Lillfisen04
·
IT & mobiler Har sökt här på forumet men är antingen dålig på att söka eller så finns det ingen tråd kvar om det här eller..nått annat!! :angel...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: bollen__
·
L
IT & mobiler Vart kan man lägga upp filmer på nätet nånstans ?! Nu när ja har gått å fixat massor med ridfilmer vet ja inte vart ja ska lägga upp dom...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Chima
·
IT & mobiler som sätter nerverna på prov! Se hur långt du kommer. Försök nå level 4 :) http://www.winterrowd.com/maze.swf
2 3
Svar
40
· Visningar
2 788
Senast: Sofie.S
·
IT & mobiler jag har (dumt nog) tagit på mej att fixa upp vårt stalls hemsida genom us. varför jag gjorde det vet jag faktiskt inte för jag har...
Svar
15
· Visningar
1 319
Senast: doleron
·
IT & mobiler När jag försöker kopiera in en text så blir det såhär: a Det blir ett a varje gång, spelar ingen roll vilken text jag kopierar?! Vad...
Svar
2
· Visningar
873
IT & mobiler Jag har bluetooth på min dator och telefon och vad jag förstått det så ska det vara rätt lätt att använda. Men när jag ska starta den på...
Svar
7
· Visningar
1 797
Senast: Casteloro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp