Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler Inte mitt favvisprogram men nu behöver jag det (MS Word alltså) ... Vill fixa ett enkelt brevpapper med logga och lite detaljer +...
Svar
9
· Visningar
911
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler Jag funderar på att flytta hem till min far under tiden jag startar mitt företag. Mest för att jag då har eget stall samt gratis boende...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag saknar nåt pugin som gör att jag fåt ljud till DVDfilmerna. Sätter jag i en skiva funkar filmen perfekt, men den är utan ljud. Vad göra?
Svar
4
· Visningar
987
Senast: Laban
·
E
IT & mobiler Vad är CCAP.EXE för nåt?? Det använder ibland skitmycket minne så datorn blir jätteseg. Mvh Eem
Svar
2
· Visningar
1 438
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Köpte ny dator för några månader sedan och har varit jättenöjd! Tills för ett tag sedan då mitt trådlösa logitech mus och tangentbord...
Svar
8
· Visningar
854
Senast: Enya
·
B
IT & mobiler Någon som vet någon bra sida som man kan ladda ner almanacka eller kalenderblad???? Vill göra en egen almanacka ,så den ska innehålla...
Svar
1
· Visningar
2 881
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Jag, total nybörjare på hemsidor och html har numera ansvaret för vår studentförenings (akademisk ridklubbs) hemsida. Hittills tycker...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: Laban
·
G
IT & mobiler Om jag har en dator som jag inte får/kan installera nya program på, hur ska jag då bära mig åt för att kunna föra över bilder från en...
Svar
17
· Visningar
1 396
Senast: moiran
·
IT & mobiler Vi har köpt en router men vi får ingen kontakt med routern trots vi följt instruktionerna noggrannt. Någon som kan tänkas ha en teori...
Svar
7
· Visningar
821
IT & mobiler Varför blir det så? Så fort jag scrollar neråt, så blir texten BAUTASTOR och jag kommer alltså inte neråt på sidan som jag scrollar på...
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: Zaga
·
M
IT & mobiler Då jag spelar upp musik i windows mediaplayer låter det som "smurfarna" :smirk: d.v.s. ljudet går lite för fort. Om jag spelar upp...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler Någon som har det som orkar skicka över det? Jag behöver det till en futtig knapp. *muttra* Hade det på gamla datorn, men givetvis...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Spider84
·
S
IT & mobiler Jag har lite problem med min Windows Movie Maker när jag ska ha musik på filmerna som jag nu har börjat göra. När jag ska "importera"...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: Laban
·
IT & mobiler Nu har alla sparade bokmärken försvunnit igen för 5:e gången på 3 dagar :mad: Vad är det som händer :confused: Det görs inget...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Monochrome
·
IT & mobiler Jag har försökt att lägga in film från min digitalkamera men jag lyckas bara inte. Hur gör man?? Jag har en Canon (G3). Nån snäll...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Zakyath
·
IT & mobiler (Är det nån som läser här???).... Nån som vet var man hittar absolut billigaste web hotellet. Vill ha en .se, .nu eller .com...
Svar
19
· Visningar
1 198
Senast: Zakyath
·
M
IT & mobiler Försöker läsa på om hemside-skapande. Om ni var nybörjare vilket program skulle ni använda? Litteraturtips? Och var kan man lära sig mer...
Svar
9
· Visningar
1 261
Senast: Zakyath
·
IT & mobiler Nån som har nån bra sida med smileys?? Vill ha massa nya.. speciellt till msn.
Svar
4
· Visningar
922
Senast: dressyrryttare
·
IT & mobiler Om man inte har något op-sys men vill rensa sin dator? Vad är enklast? Blir man av med allt onödigt om man tar bort fil för fil eller...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: moiran
·
C
IT & mobiler Vi håller just nu på med en hemsida, kan inte länka här av olika orsaker så det får bli lite allmänt kring det här med hemsidebygge...
2
Svar
25
· Visningar
1 590
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp