Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Hjälp! Jag får inte till det! När man får problem på jobbet var vänder man sig då? Jo till Buke förståss. Min tanke är att jag ska...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: sarma
·
M
IT & mobiler någon som har ett spel som heter gex, enter the gecko, jag har fasnat men banan, Ride the haunted elevator, hur kommer man till hissen...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: mai
·
IT & mobiler Kom igen ös upp alla roliga internet spel ni brukar spela! :bow: Alla möjliga och helst inte bara dom vanligaste spelsidorna...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Hur gör man så att det blir som ett fotoalbum om man har en hemsida på www.freewebs.com? För jag vill lixom att man ska kunna "bläddra"...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: maskrot
·
R
IT & mobiler Jag satt och raderade program från datorn, och råkade då också ta bort en Ethernet Styrenhet. Dvs. Datorn kan inte längre ansluta till...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: sharpedge
·
IT & mobiler Nån som vet vad som krävs för att bränna filmer? CD-skivorna har jag, men min brännare verkar inte funka... :mad: Det är ju bara ett...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: Zaga
·
IT & mobiler försöker lägga upp en anons på tradera men efter jag valt vilka bilder jag vill ha med, och går till nästa sida händer det inget...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: doleron
·
IT & mobiler Eller ja rörliga.. Det är flera som har, avatar som växlar mellan olika bilder. Hur gör man såna..?
2
Svar
24
· Visningar
2 664
Senast: sharpedge
·
IT & mobiler är detta ett virus eller inte? New.net domains 7.22 hittar inget om den :crazy: och minns inte att den fanns bland programen i går ..
Svar
2
· Visningar
631
Senast: astronaut
·
W
IT & mobiler Jag håller på att göra en hemsida vet ni något bra program till det? bara undra:bump: :banana: :cool: ;)
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Har nu gjort en film i movie maker. Skulle försöka ladda upp den på photobuket men den tar i filtypen (MSWMM) finns det något program i...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: eviliny
·
N
IT & mobiler Har ett videoklipp som är sparat i moviemaker (sparat som Windows Movie Maker-projekt) som jag vill lägga ut på internet.. hur kan jag...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: NiraK
·
N
IT & mobiler Jag har en film på datorn som jag skulle vilja lägga ut på nätet.. Den är 55,7mb. Har försökt med zippyvideos och putfile etc. men det...
Svar
16
· Visningar
5 988
Senast: Laban
·
IT & mobiler Vilka bredband/adsl leverantörer finns det? Telia Glocalnet Bradbandsbolaget ....?
Svar
4
· Visningar
821
Senast: fredslund
·
IT & mobiler Ska köpa en ny kamera nu i sommar, och funderar lite på en Canon Powershot S3 IS, men är lite osäker i och med att den verkar vara...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: Bisquit
·
IT & mobiler Hej! Har tänkt att skicka lite mejl och undrar därför följande: Om jag vill skicka till Anna, Per och ola (samma mejl) men jag vill...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: tjenixen
·
S
IT & mobiler hur gör man för att lägga in dom på msn, när jag försöker blir det bara..tomt, där smileyn ska vara :mad: msns smileys är ju asfula...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Sparf
·
E
IT & mobiler nördfrågor:angel: Jag äger ingen mp3 spelare men funderade på att skaffa något för att lyssna på när jag promenerar. Har man olika kort...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: Expensive_Hobby
·
IT & mobiler Måste köpa ny skärm, men vad ska jag ha? Nu har jag en Fujitsu Siemens 17", mer vet jag inte:D Men nu är det dags för en ny, men vilken...
Svar
6
· Visningar
894
Senast: Sony
·
S
IT & mobiler Nån som kan berätta vad man behöver för program för att få bort röda ögon har provat med paint men vart riktigt dålig? Har ju jätte...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Nosferatu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka