Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler När jag går in på en hemsida som jag själv gör så poppar det upp ett meddelande om att ett popupfönster är blockerat (jag har kryssat...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Tini
·
G
IT & mobiler Ska köpa ett minneskort till min digitalkamera, ett SD-kort, på 256 eller 512 MB. Finns ju många olika märken och prisklasser; Kingston...
Svar
6
· Visningar
725
Senast: _L_
·
IT & mobiler Sitter och traggalr med min dator och försöker bränna ut alla filer på skivor, dels eftersom jag vill ha dem säkrade och dels för att...
Svar
11
· Visningar
1 026
IT & mobiler Har en gammal Pentium 100 från -92 som jag ledsnat på totalt nu även om den fungerar helt ok. Använder i princip aldrig min hemdator...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: Laban
·
IT & mobiler När jag startar windows media player så måste jag starta upp den till varje låt, går inte att välja ett album som den ska spela upp alla...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: meodeo
·
IT & mobiler ÄNTLIGEN är min nya dator installerad. Mycket nytt att lära sig. Men plötsligt så hoppar sidan när jag scrollar med hjulet på musen...
Svar
7
· Visningar
1 467
Senast: Laban
·
B
IT & mobiler Nån som vet någon bra sida där man kan ladda upp sina foton? Just nu har jag fotogalleriet.se men där måste man länka till bilderna...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Laban
·
IT & mobiler Min dator har börjat susa. :crazy: På ett väldigt konstigt sätt som den inte gjort innan. Någon som vet vad det kan bero på???
Svar
11
· Visningar
909
Senast: Laban
·
IT & mobiler Finns kanske redan en sån här tåd men jag orkar inte leta:angel: vilka program anväder ni bukefalosar när ni fixar era filmer??
Svar
2
· Visningar
769
F
IT & mobiler Jag får totalt damp nu - jag kommer ingenstans :mad: :crazy: Någon som vill bryta ihop tillsammans med mig? Adressen till spelet...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
8 910
Senast: Hidalgo
·
IT & mobiler Skaffat mig en ny digitalkamera & filmade en snutt med den idag. Vill nu "fixa till den" i Movie Maker men första problemet kom på en...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Saybia
·
M
IT & mobiler Var o köpte patroner till skrivaren igår.Sa till han vad för skrivare, o vilka ärger jag behövde.. Kommer hem och ska sätta i dom, och...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Jag har ju 3 st olika datorer som jag använder ofta av olika anledningar http://www.raderad.se/album_pic.php?pic_id=37 Är det...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler Läste för några dar sen om det här med säkerheten att betala räkningar via internet.. Stod nåt om ett tok-smart virus som kryper in i...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: ullo
·
IT & mobiler Finns Windows Moviemaker på de flesta Windows datorer?? Var på dator hittar man programmet??
Svar
2
· Visningar
614
Senast: Gilette
·
IT & mobiler Ljuset i min skärm verkar ha försvunnit så för att se något måste jag ha datorn vänd mot ljuset. Mörkt är det och jag ser typ...
Svar
13
· Visningar
1 145
IT & mobiler Skall jag välja HP pavilion dv8199EA eller HP Pavilion dv4388EA ??? Måste bestämma mig fort !!! /Cetzy
Svar
5
· Visningar
690
Senast: cetzyboy
·
IT & mobiler Jag vet att detta är fel forum men det är ju aldrig några inne på data forumet o jag tror nog att det finns några data nördar här inne...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Baka_kun
·
J
IT & mobiler SNÄLLA, lägg inte denna under dator. Det tar mega lång tid att få svar där! Hur gör man på photoshop för att tex. få blå ögon när...
Svar
8
· Visningar
1 101
IT & mobiler Helt fel forum, men någon hjälp. Jag sliter bokstavligt talat håret av mig. http://www.plastelina.net/games/game2.html Hur katten...
Svar
8
· Visningar
1 026
Senast: fragansia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp