Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler hur katten låser man upp en bild på photoshop?:confused: Man kan liksom inte göra något utan att denna ruta kommer upp...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Förra veckan var jag och köpte en Nikon D70S är väldigt nöjd med den :) Nu till frågan då, vad ska jag ha för intsällningar (ISO m.m)...
Svar
15
· Visningar
1 096
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Min dator är på lagning nu så jag har tösens. När jag skriver i tex en mail adress om jag svarar på en annons så kommer datorn ihåg den...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: åke
·
IT & mobiler Jag är kass på datorer... Jag vill ha en bärbar dator som jag kan sitta och surfa vid och kunna lägga in bilder! Vad finns det för...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: emmath
·
C
IT & mobiler Jag brukar alltid ladda mitt refillkort över internet med min internet bank, men nu är något knas så att det inte går. Jag går in på...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: cerrox
·
S
IT & mobiler Alltså man är ju glad att SVT inte har liknande "humorprogram"! http://video.feber.se/2006/06/ambitis_japansk.html
Svar
1
· Visningar
753
Senast: smultan
·
S
IT & mobiler Jag hade lite filmer från idag på kameran ( Canon Powershot S3 IS med tillhörande minneskort ) och filmerna gick att se på kameran. Men...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: Skrauti
·
IT & mobiler .. har mejlkonto på home.se? Jag är så trött! Sedan de flyttade mejlen till spray har ingenting funkat (inte för att det gjorde det...
Svar
12
· Visningar
1 143
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Visst finns det någon regel/lag om att det inte är tillåtet att skicka reklammejl inom Sverige? Någon som vet vad som står där? Var...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: ameo
·
IT & mobiler Ja, som ni ser på rubriken så har jag lite tråkigt just nu (även om det är kul att läsa trådar på buke, så kan även det bli lite...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: honung
·
E
IT & mobiler Jag kommer säkert inte få svar på detta men jag testar... :p Vi ska köpa en till film/videokamera att ha med på tävlingar och...
Svar
10
· Visningar
831
Senast: moiran
·
IT & mobiler Snälla hjälp mig!! Jag får inte till det! Jag vill ha en bild på 100x100 som byts ut till en annan bild som är 100x100 och sne ska det...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: staaria_
·
W
IT & mobiler Någon som vet nått bra gratis webbhotell? det spelar ingen roll om det är utländskt eller så men jag orkar inte betala för min ganska så...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: stallkompisen93
·
IT & mobiler Är ute efter ett billigt och bra webbhotel (+domännamn) till ridklubbens hemsida. Någon som har något bra att rekommendera? :)
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Jag har några hemsideplatser, men skulle vilja hitta en smidigare sida att länka bilder från... Vad använder ni er av?
Svar
6
· Visningar
824
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Klick bara bilder? Har funderat på det en längre tid nu. Alltså klick bara i inläggen.
Svar
1
· Visningar
780
Senast: sweep
·
I
IT & mobiler ...av någon som är lite haj på detta! Min dator håller på att kracha totalt, förståligt då den börjar bli lite till åren.*läs åtta...
Svar
12
· Visningar
1 108
Senast: nidron
·
P
IT & mobiler Fungerar den ihop med xp? (jag är inte så bra på datorer och har ingen aning om vad jag ska skaffa.) :crazy:
Svar
4
· Visningar
751
Senast: flugskit
·
IT & mobiler Mitt utrymme på datorn försvinner utan att jag installerat program/ annat som kan ta utrymme. Senast i morse, så frigjorde jag över 9 Gb...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: Gnist
·
IT & mobiler håller på och gör en rullgardins meny eller vad det heter :p men, jag får den inte att ändra färg. :confused: snälla, hjälp...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: flugskit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix