Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Jo, asså vad jag fattat så har jag ännu inte hittat en enda beskrivning till hur man lägger in filmerna i datorn mer än att t.ex ladda...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Ava22
·
V
IT & mobiler Min icke datorkunniga kompis har köpt en lap som hon inte förstår sig på, jag förstår inte så mycket mer. Hur ska jag komma ut på...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Sony
·
S
IT & mobiler Är det någon som kan tippsa om något roligt dataspel? Vad brukar ni spela? Själv gillar jag bla Rayman och Pirates. Svara snälla! :D
Svar
14
· Visningar
1 355
Senast: Smultronblomma
·
IT & mobiler Vi har skaffat dator med Windows XP. Tidigare hade vi Windows 95 (tror jag , kan vara 97 hur kollar jag?) Vi använde Outlook Express...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: danne_016
·
M
IT & mobiler För några dagar sedan började jag få meddelanden från "Errorsafe" om att jag borde skanna datorn för att leta upp fel. Detta meddelande...
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: millansnillan
·
IT & mobiler Jag siiter här på min farmors OTROLIGT sega dator. Hon har bestämt sig för att införskaffa sig en mp3 spelare, och självklart blir det...
Svar
2
· Visningar
2 153
Senast: Turnar0und
·
I
IT & mobiler Jag har problem med min bluetooth. Har precis köpt en ny dato(HP Pavilion dv5000) och skulle nu installera min bluetooth adapt, men när...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Supergregg
·
IT & mobiler så hände det oundvikliga, nu har datorn gått och dött. moderkortet har troligen fått en elektronmigrering någonstans i...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: Baka_kun
·
I
IT & mobiler Vad finns det för "Nummerupplysning" på nätet, i England, please? Som svenska eniro.se, där man kan hitta privatpersoner. Tänkte kolla...
Svar
5
· Visningar
38 390
Senast: Iris
·
Svar
5
· Visningar
1 216
Senast: aiquen
·
K
IT & mobiler Hur tar jag bort mina medelande som jag har svarat på i min profil . ?? Det är ju så att har jag svarat 3 gånger tillexempel så läggs...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: klarasol
·
S
IT & mobiler Om man har kastat en fil och den hamnat i papperskorgen, och man sedan tömt papperskorgen, finns det då NÅT sätt man kan få tillbaks...
Svar
3
· Visningar
1 166
Senast: shampiz
·
IT & mobiler Jag har problem med en site vars forum jag ofta är (numera VAR) inne på. Sen jag bytte dator så fungerar det ytterst sällan att logga in...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Miljah
·
L
IT & mobiler Gjorde en en liten guide om hur man gör sin egen lilla film av de bilder man har eller filmer i Windows Movie Maker Hoppas det är...
Svar
11
· Visningar
1 381
Senast: Laban
·
IT & mobiler jag har sett många som har gjort som en stjärna eller vad man ska säga i en bild.. alltså bara något som ser ut som om det lyser (alltså...
2
Svar
22
· Visningar
1 887
Senast: nidron
·
IT & mobiler Familjen ska flytta = storstädning = en himla massa gamla spel hittas! Finns det någon marknad för gamla spel? går dom att sälja...
Svar
8
· Visningar
2 153
Senast: Jonas740
·
IT & mobiler som ni ser.... allt blir galet n'r jag ska skriva n[t h'r... inte alltid, men tillr'ckligt ofta f;r att reta gallfeber p[ mig! n[n...
Svar
14
· Visningar
2 305
Senast: Krulidut
·
N
IT & mobiler Hejsan ;) Jag laddade här om dagen hem Gimp, och har ingen aning om hur det fungerar :confused: Är det kanske någon som vet...
Svar
6
· Visningar
1 478
Senast: sarma
·
S
IT & mobiler Har under en halvtimme fått minst ett mail i minuten från en och samma person (någon jag känner väl). Har jag fått in virus? Hjälp, vad...
Svar
8
· Visningar
1 026
Senast: Sveipur
·
IT & mobiler Hmm. Jag har som sagt webbläsaren firefox (mozilla om man ska vara ordentlig..) och den sparar allt lösenord som jag använder, förutom...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix