Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Funderar på att köpa ett domännamn till min hemsida som f.n ligger på passagen. Men hur funkar detta? Kan jag använda mitt domännamn...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Min MP strular, den bara brusar när jag försöker spela musik (mp3). jag har nu laddat ner nyaste (10) men det är fortfarande likadant...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: LenaH
·
S
IT & mobiler Testa så får ni ser om ni klarar det.. :rofl: :rofl: http://www.perfectionpastries.net/sshII/ssh2main.swf
2
Svar
30
· Visningar
1 962
Senast: pemma
·
IT & mobiler Nu är det såhär... Jag brukar snacka med ett gäng kompisar via TS och är då uppkopplad på en utav vännernas server. Igår fungerade...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: replica
·
IT & mobiler Nån som vet vad det programmet gör? En stund efter det att jag satt igång datorn så kommer ett windows fönster upp som säger att...
Svar
3
· Visningar
5 739
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hur mycket kostar egentligen det programmet? Går det att ladda ner någon version via nätet? // Råttan
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: Idasagare
·
C
IT & mobiler är det någon som vet hur man publicerar en hemsida från publisher till passagen???????? HJÄLP
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Laban
·
D
IT & mobiler Har precis hittar worms 2:banana: som jag nu säkert kommer blir beroende av att spela igen:angel: men en sak kommer jag inte ihåg, hur...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: fredde
·
E
IT & mobiler Okej.. DATAPROFFS; HIT! Jag sitter på pappas jobbardator, han har allt i den. Får egentligen inte men vaffaan... Jaja, o så var ja...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: eloon__
·
IT & mobiler Jag behöver ha lite akut hjälp då jag ska lägga ut lite annonser på beg. grejer. Men vilka program kan man redigera bilder i (som dom...
Svar
9
· Visningar
1 123
L
IT & mobiler hur uppfattar ni det hela? sitter ni långa stunder utan kontakt med internet?
Svar
4
· Visningar
874
Senast: bladaker
·
3
IT & mobiler Hejsan.. Ska försöka förklara så alla förstår.:) Jag har en vanlig stationär och en bärbar.. Jag har en sladd mellan dom som jag har...
Svar
11
· Visningar
861
Senast: 300hk
·
L
IT & mobiler Ja, det gör min dator. Väldigt störande för man kan inte kolla mpå någons bilder om nån länkar! :mad: När jag klickar på t ex länken...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Laban
·
IT & mobiler har ett oerhört larvigt problem som jag tänkte att någon smart bukefalist kanske kan lösa för mig... jag pluggar på universitet, men...
Svar
14
· Visningar
1 275
A
IT & mobiler Får du virus på din dator, prova dessa saker i denna ordning: 1. Prova först att göra en systemåterställning. 2. Avaktivera ditt...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 682
IT & mobiler Jag vill ha nåt spel att ha på datorn för när jag har tråkigt (som nu; sjuk), men behöver tips på spel. Jag gillar quest-spel, typ...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: ylba
·
IT & mobiler Jag har gjort en film i Movie Maker och den sparas i MSWMM-format, men om jag ska ladda upp den på t ex Putfile.com så måste den vara i...
Svar
3
· Visningar
677
Senast: fragansia
·
S
IT & mobiler NU blir jag lite, lite deprimerad. Har kört FireFox i hur många månader som hellst, använder övht inte IE. Men nu MÅSTE jag använda...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: SessCa
·
V
IT & mobiler Någon tipsade mig om ett hemside-program som heter Einstein. Är det någon som hört talas om det och som vet hur man får tag på det?
Svar
2
· Visningar
726
Senast: villi
·
IT & mobiler Jag har kommit åt någon knapp så att alltid när jag ska skriva meddelanden/mail i outlook så ser man alla tecken, dvs mellanslag...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp