Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Ibland kan fönstret röra sig lite. Det verkar gå ihop lite i sidled för att sen återgå till det normala. Inte mycket, nån milimeter. Som...
IT & mobiler
Någon som kan någonting om sådana här saker, har en Samsung dv-kamera som jag försöker koppla in via en USB-port, har hittat drivrutiner...
IT & mobiler
Minns inte hur man reducerar(stavas det så?) bort ett föremål på en bild. Som i mitt fall så vill ja ta bort tråden och stolpen i hagen...
IT & mobiler
såhär är det. Jag har en film på 1 GB i min dator som jag bara måste få ut på DVD. min dator kan inte bränna DVD. hur gör jag?? jag har...
IT & mobiler
Ofta när jag skall öppna mitt Outlookexpress låser sig datorn och man måste trycka på "reset"-knappen. Detta händer flera gånger per dag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.