Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler Hur får man bort programmappen från startmenyn?
Svar
2
· Visningar
692
Senast: moiran
·
IT & mobiler Har haft problem med uppkopplingen så ringde Telias support. Dom kunde dessvärre inte fixa felet utan jag fick uppdraget att "uppdatera...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Boj
·
IT & mobiler Jag har lite filmer som är filmat från ridhuset. Det blev väldigt mörkt o jag skulle främst vilja ljusa upp dem. Vad för program...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: Laban
·
IT & mobiler Går det att spärra någon från att skriva i ens gästbok? Hur gör man det isf? Är inte lite trött på all reklam någon slänger in :crazy:
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: Gnist
·
S
IT & mobiler Är det någon som vet om någon tidning eller någonstans på nätet de gjort jämförelser mellan de webshops som finns. Alltså de man kan...
Svar
7
· Visningar
1 129
Senast: fredde
·
D
IT & mobiler Jag har en sån och har dessutom köpt en USB-sladd. Den är installerad och finns som mapp på skrivbordet. Men i mappen finns inget man...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: da_hannah
·
A
IT & mobiler Hej. Har ett litet problem, eller rättare sagt min svärfar. Jag är inte speciellt datakunnig och svärfar, om möjligt, ännu sämre :)...
Svar
8
· Visningar
2 242
Senast: Ashira
·
IT & mobiler Har gjort om en hemsida, och i IE ser det jättebra ut, men i Firefox så har hela sidan hamnar låååångt ut i högerkanten, varför det...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Om man har ett album på tex Photobucket eller något annat gratis ställe kan man då ha sitt album privat men ändå länka till vissa bilder...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: fethajja
·
R
IT & mobiler Har beställ bredband för cirka 2 veckor sedan. Där stod det att bredbandet skulle komm den 5 februari. Vilket var i söndags, fick inget...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: Laban
·
IT & mobiler till nåt annat..mindre format.Mina filmer blir suuuuuperstora som avi. Hur gör man om dom till typ mov eller nåt? måste man ha nåt spec...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Olius
·
K
IT & mobiler Hade ett litet argument med min sambo i morse ang. en ljudfil (mp3) med dålig ljudkvalitet. Han (har läst media-ljud) hävdar att det vid...
2
Svar
26
· Visningar
1 824
Senast: moiran
·
C
IT & mobiler Nu är det såhär, att jag har alldeles nyss beställt Majoras Mask ! :D :D Jag är såå lycklig att jag äntligen beställt det (senast...
Svar
11
· Visningar
1 081
Senast: Beyliitah
·
V
IT & mobiler Kan någon tippsa om ett bra ställe att lägga upp hemsida på. Det måste vara gratis och inte innehålla en massa reklam som ploppar upp...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: fredde
·
IT & mobiler Om man ska fylla i vilken e-postserver man har och har hotmail, vad skriver man i då? Och typ av server (POP3 eller IMAP)? Och port?
Svar
3
· Visningar
905
Senast: fredde
·
IT & mobiler Är det bara hos mig Piggelin krånglar, eller är det min dator som puckar sig?
Svar
11
· Visningar
943
Senast: Basilika
·
IT & mobiler där man skapar kataloger och laddar upp sina bilder från burken till sin sida på photobucket. Finns det ngt liknande där man kan ladda...
Svar
6
· Visningar
748
Senast: No1
·
M
IT & mobiler hur börjar ja.. hmm.. de går inte att spela yatzy på den stationära datorn. De går på våran bärbara. Men på stationära blir de bara...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: Mysticaa
·
IT & mobiler Jag har fått en massa skit på datorn och har bestämt mig för att rensa ur hela. Sorgligt nog hittar jag inte installationskivan med XP...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Vi bytte just svart bläckpatron i våran hp psc 2110 skrivare. Men... korten som egentligen ska bli svart/vita, blir istället...
Svar
6
· Visningar
1 189
Senast: NinasApache
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp