Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Och andra program? Jag vill inte ladda ner massa gratisprogram som bara varar en månad utan köpa helt seriöst.Vilken sajt är bäst?
Svar
4
· Visningar
981
Senast: sarma
·
IT & mobiler Om jag vill skapa en reklamlapp och vill ha så längst ner på sidan så står texten på kant så man kan klippa flikar hur gör jag då? Kan...
Svar
4
· Visningar
1 830
Senast: Mysaan
·
E
IT & mobiler TRE gånger i dag har datorn startat om sig själv. Ingen förvarning, klick så slockar skärmen för ett ögonblick sedan börjar den starta...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Poxz
·
S
IT & mobiler måste man ha en speciell usb kabel till filmkameran eller kan man ta en som passar? de är en panasonic nv-gs17eb om de har någon...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: danne_016
·
S
IT & mobiler Nu är jag väldigt förvvirrad :confused: och skulle behöva hjälp från nån som kan det här med datorer, kanske hackning m.m. Det är...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: moiran
·
IT & mobiler Någon som vet om det finns något smidigt sätt att flytta med sig sina "egna" smajlisar från MSN (messenger) i gamla datorn till en ny...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: ameo
·
M
IT & mobiler Hur tar man bort gamla adresser i adressraden, gamla sökord, inloggningsnamn osv? Har provat att rensa Temporary Internet Files, cookies...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: månsken
·
K
IT & mobiler Plötsligt visar inte IE fullständiga sidtitlar. Aftonbladet blir "A", Bukefalos "B" o.s.v. Detta efter att ha fipplat lite med toolbars...
Svar
3
· Visningar
636
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Får jag lov att ta en bild från en hemsida och publicera på min hemsida/i min blogg/etc. så länge jag är noga med att tala om varifrån...
Svar
9
· Visningar
882
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Jag vill bara säga att jag har fått bredband nu och det är Underbart!!!! Buke var så seeeegt innan och nu går det som en dans! Nu ska...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Cavello
·
P
IT & mobiler Jag har några frågor.. Vad är Ogg för filformat? Vilket program kan spela upp Ogg? Finns det något bra program för att konvertera...
Svar
6
· Visningar
982
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Jag sitter och grejar med popups...jag vet de är inte trevliga, men de hade varit behändigt till en sak jag vill ha. Jag får till det...
Svar
6
· Visningar
802
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Nu vill jag gärna att någon hjälper mig reder ut följande. Man får ju ny IP-adress när man startar om modemet och som i mitt fall när...
Svar
11
· Visningar
1 261
Senast: KisseNova
·
IT & mobiler Hur gör man om man vill ha en Gmail-adress? :confused:
Svar
17
· Visningar
1 351
Senast: ullo
·
  • Låst
IT & mobiler Bara en nyfiken fråga.. I morse när jag kollade Bukefalos så la jag själv märke till att jag hade skrivit 2802 inlägg men nu när jag...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Sorbe
·
IT & mobiler Hm, våran stora data är jätteseg och därför fick jag en egen, bärbar. Den var "snabb" förrut men nu tar det typ 100 år för att göra...
Svar
8
· Visningar
851
Senast: enjes
·
IT & mobiler ...för första gången har jag fått ett scam-mail. Utan vidare skulle jag ha vunnit 950.000 dollar bara på min e-postadress:confused...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Piraja
·
IT & mobiler hur gör man för att lägga ut bilder utan länk..??? fattar inte redigt hur man ska göra..!!! kan någon förklara..????
Svar
4
· Visningar
692
Senast: Hunden
·
H
IT & mobiler Har nu - grattis - köpt mig en mp3-spelare, köpte en med lagom plats 264 mb (iofs finns det bara 242mb :crazy: ) . Till frågan, hörde...
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler Hej! Jag behöver verkligen hjälp! Jag laddade ner en filmfil som sedan inte visade sig vara vad jag trodde att det var. Men sen så...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix