Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler vilket program hanterar .3gp ?? (förutom Adobe GoLive CS.. som spelar upp en gång sen hänger sig)
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: Sellan
·
IT & mobiler Är det okej att använda frames till en liten, privat hemsida eller är frames bojkottat överallt? För att det finns bättre alternativ än...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag vet att det finns ett par stycken här som spelar tv-spel och tänkte om det är någon som har några bra tips på spel. Det ska vara...
Svar
15
· Visningar
930
IT & mobiler Har fixat och trixat i Excel nu ett tag och fått till allt precis som jag vill ha det, men det blir bara helt fel ändå på nåt sätt. Så...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: jos
·
S
IT & mobiler Hur gör man när man använder den? Har för mig att man kan spara hela sidan man tittar på genom att trycka på knappen men var hittar man...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: SuperTezza
·
N
IT & mobiler Om jag vet ett IP-nummer.. hur kan jag då kolla vart det IP numret finns? Alltså hur kan jag spåra själva personen/datorn? Nirak
Svar
3
· Visningar
796
Senast: fredde
·
IT & mobiler Är det någon som är duktig på Iframes? Det är så här att jag försöker göra en hemsida och har tidigare lyckats men nu verkar allt som...
Svar
1
· Visningar
588
IT & mobiler Har för tillfället Norton antivirus 2001 installerat, men sedan några dagar tillbaka så får jag inte uppdatera eftersom prenumerationen...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: Ne0
·
IT & mobiler ARGGH! Är jag helt blåst eller vad. Jag håller på och skriver en hemsida i html kod och klarar av att göra texter , olika stora...
Svar
10
· Visningar
1 244
Senast: Ne0
·
T
IT & mobiler :devil: Jag får det inte att fungera!!! När jag ska importera en popup-meny från Fireworks till Dreamweaver hamnar popupperna under...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: fredde
·
B
IT & mobiler Jag har lyckats få texten att rotera men inte bilderna som jag klistrat in från clip art.
Svar
1
· Visningar
1 320
Senast: fredde
·
S
IT & mobiler Vad finns det för sidor som erbjuder en att skapa gratis login samt forum? Mot att de då blir en massa jävla reklam på sidan, men jag...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: Magnus_J
·
B
IT & mobiler Hej jag ska göra små sånghäften/festprogram. Hur får man texten på andra hållet?
Svar
2
· Visningar
663
Senast: Pazuzu
·
IT & mobiler Det här verkar väldigt skumt, men de har verkligen gjort det bra i så fall! :crazy: Tog det säkra före det osäkra och avslutade det...
Svar
14
· Visningar
1 132
Senast: Prosit
·
M
IT & mobiler Iaf för mig. http://www.deviantart.com/view/27444927/ Och som vanligt kommer jag ingenstans.
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 989
Senast: Titti-lo
·
IT & mobiler Är det någon här som använder GoLive? Vad är det fördelar och nackdelar jämfört med Dreamweaver?
Svar
15
· Visningar
1 094
Senast: Sellan
·
IT & mobiler Jag vill ha en filmkamera som jag kan filma med o föra över filmen på datan så jag kan redigera där, vill även kunna ta stillbilder...
Svar
3
· Visningar
1 101
S
IT & mobiler Hur kodar man för att få en text att bli en drop down. Jag vill alltså att man har en text typ "Läs mer" och sedan när man klickar på...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Spider84
·
IT & mobiler När jag ska skriva ut något så får jag bara med halva sidan. Texten "drar" sig åt höger, så på vänster sida är pappret oskrivet och sen...
Svar
3
· Visningar
792
Senast: Grana
·
IT & mobiler Har hämtat några party-bilder från min kompis dator, men jg behöver fixa lite med dem, ffa ta bort röda ögon. Jag hade ett program...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp