Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag undrar om det är någon här som känner till något bra gratisprogram för att göra sitt eget cdomslag? Planerar att ge bort en egen...
Svar
1
· Visningar
2 471
Senast: Laban
·
IT & mobiler Min mail har slutat fungera. kaputt. Så jag lär väl skaffa en ny.. men, jag vill inte ha en hotmail, känns för fjortis. :) Någon...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Ska köpa en Mp3-spelare till min brorsdotter som fyller år på söndag (nä, vadå lite sent ute), men jag kan ingenting om dessa. Med...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: sussisus
·
IT & mobiler Någon som vet om man kan ladda ner excel och word någonstans?Eller om man kan köpa endast de två programmen av microsoft,och slippa köpa...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Behöver lite hjälp här... Försöker byta avatar men den enda bilden som "godtas" är när den är pyttepytteliten! Vad gör jag för fel? Jag...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Fossing
·
N
IT & mobiler * Hur tar man bort röda ögon i Photoshop (kan man det?) * Hur gör man om en färgbild till svartvitt? Nirak
Svar
7
· Visningar
887
Senast: Bisquit
·
K
IT & mobiler Jag använder Nero och följer alla instruktioner. Skivorna spelar de fyra första låtarna utan större problem, men sedan står bara...
Svar
11
· Visningar
970
·
IT & mobiler Hur stänger man av RTF redigeringen. Finns ju en sån knapp men får bara upp att ett fel har uppstått när jag försöker ändra.....:(
Svar
2
· Visningar
565
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler går det att köra dom i xp på något sätt? installeringen funkar, och när man sätter i skivan så kommer "vill du böra spela"-rutan upp...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Pamela
·
IT & mobiler Han fick formatera om hårddisken och efter det får han inte det trådlösa nätverkskorten på sin dator att fungera. Drivrutinen går inte...
Svar
1
· Visningar
594
Senast: Gnist
·
Z
IT & mobiler Har lagt sig som startsida på min dator, och går inte att få bort. Har sökt igenom datorn och kollat alla programmen, men det finns...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: Stalker
·
C
IT & mobiler Jag har programmet Pinnacle Studio 8, där jag brukar redigera mina filmer från tävlingar:) Problemet är bara att jag gärna skulle vilja...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: CarolineB
·
IT & mobiler Finns det någon sida där man kan söka efter mail adresser? Typ så som man söker tele nr?
Svar
1
· Visningar
675
·
IT & mobiler Hur gör man för att använda smileys utifrån (alltså andra än dem som finns här på Buke) ?? Jag fattar inte.
Svar
11
· Visningar
991
Senast: Ströga
·
IT & mobiler Kan man göra med med vanligt putsmedel och trasa? Min skärm har efter vårens allergisäsong blivit nyst på ett antal gånger och är inte...
Svar
6
· Visningar
3 086
Senast: aniara_lenson
·
IT & mobiler På vår dator, på en viss sida så kan man enbart vara inne där 5 min i streck.. sen kommer 'sidan kan inte visas' upp .. jämt!:crazy...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: astronaut
·
L
IT & mobiler Vet någon vart jag kan ladda ner låtar till datorn. Gärna lagligt dårå :D behöver nämligen en speciell låt.
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Ja, kan man ljusa upp filmer på något vis? Jag kan säga att Movie Maker funkar inte för mig så det är ingen idé att föreslå det ;) Finns...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Baka_kun
·
R
IT & mobiler Kan någon svara mig på ifall det är skadligt för datorn på något sätt att slå på och av den flera gånger om dagen. Sliter det på någon...
2
Svar
21
· Visningar
1 828
Senast: nidron
·
IT & mobiler Vet någon nur man tar sig runt kopieringsskyddade CD-skivor..? Skulle vilja göra om några låtar till mp3 så jag kan ta med mig dem på...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Dasjenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix