Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur ändra jag så att jag tex i ett formulär ska kunna trycka neråt när jag ska skriva in min mail och bara behöver skriva första...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: Blueeyes
·
IT & mobiler Nu börjar jag tröttna på att inte veta vad som är felet med min dator! När jag ska titta på filmer som bukefolket lagt upp på nätet blir...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Laban
·
L
IT & mobiler Hur gör jag om jag har en film på datorn som jag vill klippa ut stillbilder ur? :confused: Tack på förhand! :bow:
Svar
2
· Visningar
1 879
Senast: Lord Owen
·
IT & mobiler Finns det något sätt i värden man kan stänga av msn vibbarna? Hatar de mer än mycket annat här i världen (gravt i lands problem) men kan...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: sarma
·
  • Låst
IT & mobiler När jag lägger in mina bilder i en tråd blir de pyttesmå! Jag har sparat dem i lagom storlek, lagt ner dem på Photobucket - så långt...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Targa
·
IT & mobiler Skulle bli jätteglad om någon kan hjälpa mig med råd om hur jag kan göra skärmsläckare själv! :bow: Har massor av foton jag vill...
Svar
4
· Visningar
1 984
Senast: Lupin
·
IT & mobiler Jag måste ha gjort något dumt! Jag kommer inte in på en av de sidor jag vanligtvis brukar vara inne på dagligen. Alla andra sidor...
Svar
8
· Visningar
875
Senast: aiquen
·
Z
IT & mobiler Jag håller på och ska göra en ny hemsida och inser just hur länge sedan det var som jag pysslade med HTML osv. Så jag skulle behöva lite...
Svar
12
· Visningar
1 203
Senast: quila
·
IT & mobiler jag har lite problem :angel: "Kan du skicka mig de två bilderna, se bilaga, i format, minst 300dpi i JPEG och EPS." haha vad...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: sarma
·
G
IT & mobiler Filmade monstret(;) ) i stallet idag med mobilen och försökte föra över filmerna till datorn nu när jag kom hem. Att föra över filmerna...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Visste inte om jag skulle lägga den här eller på datorer.. men jag provar väl här! :crazy: Fick en i-Pod nano i julklapp. Har använt...
Svar
19
· Visningar
1 396
IT & mobiler ... och Tracking files. Varje gång jag startar min bärbara så dyker det upp säkerhetsvarningar om att jag har dessa och rekommendation...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: oproffessionell
·
A
IT & mobiler Fick en länk av en kompis via Messenger, till en sida där man kunde ladda hem gratis smileys till programmet, och jag min dumma idiot...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: oproffessionell
·
IT & mobiler När jag ska titta på filmer på MediaPlayer t.ex så hackar dom så. Gäller alltså sådana som läggs ut här t.ex. Även när dom är...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: oproffessionell
·
IT & mobiler Snälla snälla! är det någon som kan hjälpa mig? Jag gjorde en film idag som jag gärna vill dela med mig:d Så jag la in den på...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: Tibra
·
S
IT & mobiler Behövet lite hjälp med javascript som jag är så kass på. Jag har den här koden: <script language="javascript"> // Variabler som...
Svar
12
· Visningar
931
Senast: Laban
·
D
IT & mobiler Kan nån förklara för mig varför inte jag kan ladda upp min film i putfile? Har ändrat om den till wmv fil och sänkt den till 20mb, men...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Tibra
·
IT & mobiler äntligen har jag tabbat mig fram hit! det var inte lätt! jag satt här och läste inlägg och plötsligt spunkade min mus! pekaren...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Laban
·
G
  • Låst
IT & mobiler Jag undrar hur man kan göra för att få in en bild framför sitt inloggs namn???????????? Har provat med redigera bilder men får inte...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Trodde jag skulle kunna lösa en grej i ImageReady (som följer med Photoshop) men det gjorde jag inte. Det går men tungt och...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: pewa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp