Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Vad har ni? Jag hatar egentligen att köpa saker på telefon men nu gick jag ändå med på att byta från telia till bredbandsbolaget... Mitt...
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: Jonas740
·
IT & mobiler Jag skulle vilja skicka ett foto som jag inte har i mobilen till en kompis som inte har tillgång till internet. Hur ska jag göra? Kan...
Svar
4
· Visningar
1 977
Senast: goamarie
·
A
IT & mobiler är det bara för mig hotmail inte fungerar :confused:
Svar
3
· Visningar
630
Senast: vaggvisa
·
S
IT & mobiler F-rbaskade The Sims! :mad: Det spelet krånglar då alltid. Igår kväll när jag skulle spela Studentliv så hänger sig spelet i kvarteret...
Svar
6
· Visningar
1 273
Senast: Carpe_Diem
·
B
IT & mobiler "rullstolsoffer med jätteboll" på google, glöm ej cituatonstecknen!! kolla vad google föreslår för mening,,:angel:
Svar
15
· Visningar
1 086
Senast: Black_Moon
·
IT & mobiler Bu eller Bä? Fördelar och nackdelar? Vad ska man tänka på innan man köper? Har halvt ofrivilligt blivit inbokad på en resa i sommar...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: jos
·
S
IT & mobiler jag har en ny bärbar liten dator som jag älskar. FÖrutom en sak: när jag har den utomhus kan jag inte se på skrämen!!! :mad: inte...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: nidron
·
IT & mobiler Nu så har jag äntligen fått min Mp3 från lätta.... men den verkar vara så förbannat känslig :mad: den jag fick från iForm är inte...
Svar
3
· Visningar
616
Senast: goamarie
·
I
  • Låst
IT & mobiler Ni får gärna hjälpa mig o fixa denna bilden så den blir lite snyggare . :angel: Har ingen photoshop. :crazy: få se vad ni kan ...
2
Svar
23
· Visningar
1 713
Senast: ZanMiguel
·
F
IT & mobiler Efter att min hårdisk hade kraschat så lämnade jag in den till Koneo för att få den fixad. Tog bara 2 dagar så hade jag det...
Svar
16
· Visningar
1 169
Senast: danne_016
·
IT & mobiler Hjälp! Snälla moderator flytta inte denna tråd närmaste timmen!!! Jag har just köpt en iPod nano. Har pluggat in den i datorn och nu...
Svar
3
· Visningar
779
E
IT & mobiler Jag fick en X-box i 20 års present :D :banana: Total överraskning för mig. Skoj, skoj, skoj :bump: Men, jag har ju inga spel.. Så det...
Svar
10
· Visningar
931
Senast: mazarein
·
S
IT & mobiler Jag sitter och kämpar med min länk sida där jag har den uppdelad i flera kategorier och har tänkt ha två kategorier bredvid varandra så...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Spider84
·
S
IT & mobiler Fick detta svaret när jag skulle validera en sida...
Svar
6
· Visningar
825
·
S
IT & mobiler Tänkte bara höra om någon datakunnig kan förklara för mig varför det i systemegenskaper på min dator ändras uppgifter från dag till dag...
Svar
10
· Visningar
1 470
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Hur jag för att ändra målet för en flashbutton i Dreamweaver MX. Som det är nu så har man några alternativ men jag har lyckats tidigare...
Svar
8
· Visningar
784
S
IT & mobiler Hur kodar man för en genomskinlig bakgrund i css? Jag vet hur man får till olika färger, lägger in bilder och hur man får dem att...
Svar
8
· Visningar
985
·
A
IT & mobiler Om man har gjort en hemsida i html i antekningar. Var kan man då lägga upp den? gratis! och var kan man ladda ner frontpage? har sökt...
Svar
5
· Visningar
864
IT & mobiler Åååh, jag blir så j'vla förbannad! Försöker installera bluetooth till min dator och ericsson s700i, vill kunna lägga över bilder till...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: nyponros
·
M
IT & mobiler Hur gör man får att hindra en viss användare till att skicka mail till en?
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix