Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Hur lägger man in bilder som man tatt med mobilen in på datan?:confused:
Svar
10
· Visningar
953
Senast: Ne0
·
T
IT & mobiler Har en massa skivor med bilder på,för jag vågar inte ha dom enbart på datorn. Jag litar inte på att den inte lägger av och alla...
Svar
11
· Visningar
1 411
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Efter att ha blivit lite misstänksam då min dator så snart den startas vill koppla upp sig mot internet, så fick jag tipset om att man...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Ragatan
·
K
IT & mobiler Ska det vara så förbenat svårt att finna en julbock i enkel clipart? Jag är usel och teckna och behöver en enkel stiliserad bock att...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: Kat
·
S
IT & mobiler Jag vill ha en animerad avatar. Nämligen denna: http://www.akademiskridkonst.se/angel.gif Och när jag lägger upp den som bild här...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: Spider84
·
M
IT & mobiler Minns att detta varit upp nyligt, men jag hittar inte tråden:o Vår dator har haft härdsmälta så vi har låna ett super gammal burk...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Mount Never Rest
·
D
IT & mobiler Ngn som vet var mmman ladda ner det? Har fötsökt leta på download.com men jag hitta inte det där... Skicka gärna länk.
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Min nya iMac G5 med Mac OS 10.4.3 (processor 2,1 GHz; minne 1,5 GB) har drabbats av något slags sömnstörningar. Ibland är den utan känd...
Svar
14
· Visningar
2 267
Senast: Butros
·
IT & mobiler fick jag i julklapp.. 30 GB och det var :love: vid första ögonkasten.. MEEEEN, poddens skärm gick rätt omgången sönder och nu har vi...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler Nån som har ett bra tips var det finns bästa pris på t.ex. .se .nu eller .com? Som jag har förstått det finns det många olika vägar...
Svar
14
· Visningar
1 003
Senast: papi
·
IT & mobiler Mina bilder blir så smååå..fast jag ändrar dom i photoshop..är det photobucket som förminskar dom när man laddar in dom eller vad f*n är...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: ullo
·
IT & mobiler Igår när jag startade min dator dök det upp en liten ruta som meddelade att jag tycktes ha onödigt många genvägar som inte används, på...
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: Sparkling
·
IT & mobiler Jag fick plötsligt upp en ruta som talade om för mig att Errorsafe skulle kolla genom min dator mot alla diverse spionprogram och allt...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: ullo
·
M
IT & mobiler Hej. Har precis köpt en ny dator med Windows XP Home. Där fanns även ett virusprogram samt ett Brandväggs-program installerat...
Svar
7
· Visningar
4 444
Senast: fireflame
·
S
IT & mobiler Kan man ställa in Windows XP så att den alltid visar innehållet i mapparna med "details" som förstahandsval. Avskyr att den väljer...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler Den kanske inte ska ligga här egentligen, men frågar här ändå. Jo, det är så att min kära Ipod har hängt sig! Skulle ladda den...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler Jag kör ett trådlöst nätverk med anslutning till internet via ADSL. Plöstligt kommer jag inte in, det nätverk som dyker upp är låst...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: Sony
·
IT & mobiler jag kan inte skriva de tre sista bokst'verna i alfabetet! vad ska jag g;ra_
Svar
1
· Visningar
706
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag håller på att göra en drop down meny med hjälp av css och det mesta får jag att fungera förutom 2 saker som jag hoppas kunna få...
Svar
9
· Visningar
1 393
Senast: moiran
·
B
IT & mobiler HUR laddar man ner musik från nätet? Jag har försökt köpa från CDON.com, men därifrån kommer ju filerna i "fel" format - de fungerar...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp