Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Den är 2 år. Vill inte bli diskfragmenterad o har inget virus. Mer kan jag inte om datorer ;) Vad kan det vara för fel på den? Ex så kan...
IT & mobiler
Jag behöver hjälp! Hur ska jag göra för att få själva utformningen menyn mer spännande, så att man förstår att det är en meny samtidigt...
IT & mobiler
Allt som finns på datorn är jättemörkt. Vanliga bilder är nästan svarta:crazy: Har fått lov att använda Powerstrip för att ljusa upp det...
IT & mobiler
Hej! Om ni skulle ta hjälp av ett program skulle ni välja dreamweaver eller fp? Som någon sa, mallar blir fort väldigt begränsande. Tack...
IT & mobiler
Blir sjukt less!! Ska hjälpa syrran med en framsida och behöver ett typsnitt som är lite snirkligt och ser gammaldags ut, men allt sånt...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.