Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Den är 2 år. Vill inte bli diskfragmenterad o har inget virus. Mer kan jag inte om datorer ;) Vad kan det vara för fel på den? Ex så kan...
Svar
10
· Visningar
2 309
Senast: fredde
·
IT & mobiler I vilket program gör man det? Nero vill inte. Sen har jag en fil(m), där man om man tittar på egenskaperna ser att den har...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Jag håller på att bli helt galen! På våran förra dator höll Winampen också på att strula. När man trycker upp den så kommer det bara...
Svar
4
· Visningar
691
Senast: Nera
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp! Hur ska jag göra för att få själva utformningen menyn mer spännande, så att man förstår att det är en meny samtidigt...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: fredde
·
K
IT & mobiler Jag kom nyss hem och möttes av ett tjutande ljud. Det kom från datorn, från mitt tower. Det larmar mest, två toner, låter som en siren...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Allt som finns på datorn är jättemörkt. Vanliga bilder är nästan svarta:crazy: Har fått lov att använda Powerstrip för att ljusa upp det...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Hmm.. jag har tagit på mig det smått omöjliga uppdraget att snickra ihop en hemsida där min sektions teknologer kan lägga upp bilder...
Svar
8
· Visningar
2 824
Senast: Laban
·
IT & mobiler Var och köpte min första MP3-spelare idag :bump: Men jag undrar hur man kan "omvandla" vanlig musik till MP3?
2
Svar
21
· Visningar
1 976
Senast: R8n
·
G
IT & mobiler Nån som vet vart man kan få tag på ett bra visurskydd gratis eller billigt?? Det har börjat poppa upp nån "AntiSpyLab" skit som säger...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Jonas740
·
IT & mobiler vilket ftp program är bäst? nä, men har ni något som ni använder som ni kan rekomendera? Jag ska lägga ut en hemsida på passagen...
Svar
18
· Visningar
1 109
Senast: shampiz
·
M
IT & mobiler Hej! Om ni skulle ta hjälp av ett program skulle ni välja dreamweaver eller fp? Som någon sa, mallar blir fort väldigt begränsande. Tack...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Pamela
·
C
IT & mobiler Jag fick följande mail idag: " Lägg märke till! Extraförnyelse av elektronbetalingars säkerhetssystem!! Ärade kunder av...
Svar
15
· Visningar
1 290
Senast: nidron
·
S
IT & mobiler När jag laddar in låtarna i Winamp lägger dem sig inte i samma ordning som på cd-skivan. Hur fixar jag det här? I egenskaperna så står...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Har "tagit på mig" att göra en hemsida till stallet. Har typ ingen aning om hur man gör en hemsida övh, har väl läst lite om kodning &...
Svar
13
· Visningar
1 427
Senast: nilema
·
IT & mobiler Blir sjukt less!! Ska hjälpa syrran med en framsida och behöver ett typsnitt som är lite snirkligt och ser gammaldags ut, men allt sånt...
Svar
5
· Visningar
3 004
Senast: rock_89
·
IT & mobiler Jag var och tog bilder i stallet för nån dag sen och fick 2 riktigt bra bilder (för att vara mig iallafall). Nu skulle jag vilja...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: Sammet
·
Svar
5
· Visningar
5 461
Senast: Dragonfruit_
·
P
IT & mobiler Vilket fördrar ni? Själv sitter jag med quark, visserligen inte den nyaste versionen men det finns å mycket saker jag stör mig på...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: Gilraen
·
Z
IT & mobiler Går det om man inte kommer ihåg sitt lösenord? Eller hur går man tillväga? Kommer knappt ihåg hur man loggar in eller vad man ska göra...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Kollade lite på Winnerbäcks skivor på G*nza, och upptäckte att på Söndermarken står det: Kopieringsskyddad av skivbolaget. Öh ...? Vad...
Svar
13
· Visningar
1 080
Senast: Sofiplopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix