Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler När man söker på typ google så sparas det man sökt på i en ruta... ja ni vet... Frågan är.. Hur får man bort den? Asså bort bort bort...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Modig_Korn
·
L
IT & mobiler Finns det nån kod till menyer, om det tex står; Kontakt och man skriver tex, bilder och man håller pilen över ordet så kommer det ut...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Lozzan
·
IT & mobiler Precis som rubriken lyder så behöver jag ett låtredigeringsprogram.. Ett sånt som man kan korta ner och klippa ihop låtar i.. Någon...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: flugskit
·
L
IT & mobiler Jag vet inte hur många gånger jag har varit tvungen att installera om min winamp för att den börjat krångla.. Samma sak varje gång...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: Ragatan
·
3
IT & mobiler Hejsan... Jag har fått trojan viruset har laddat ner adware men det har inte hjälpt något..Har någon annan en bra idee eller verktyg...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Skrauti
·
IT & mobiler Finns det någon annan bra sida mer än Photobucket som man kan ladda upp bilder på?
Svar
7
· Visningar
857
Senast: Skrauti
·
E
IT & mobiler Min dator kan inte öppna texter eller bilder i pdf- format, det har den alltid kunnat förut, nån som kan förklara varför och hur jag gör...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: >emelie<
·
S
IT & mobiler Jag har MGI PhotoSuite II Image. Jag har lite kort i datan som jag laddat hem men jag vill att dom ska bli 1024x768. Är det möjligt att...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: Cheeserica
·
P
IT & mobiler Har sett att det finns flera här inne som är duktiga på photoshop! Hur har ni lärt er programmet, jobbar ni med det och i så fall som...
Svar
9
· Visningar
976
Senast: sarma
·
IT & mobiler Hur kan man byta plats på det man gör i aktivitetsfältet utan att stänga ner nåt? Måste ha internet närmast startmenyn men nu är det...
Svar
4
· Visningar
1 228
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Hej Har ett problem, jag får upp det lilla märket för uppdateringar titt som tätt på min dator, men den har slutat ladda ner några...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: Luxi
·
D
IT & mobiler Någon som vet om det går att göra så att musik man lägger till i filmen går att höja och sänka? Så den blir lägre på vissa ställen tex...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Dundret
·
M
IT & mobiler Syns det på telefonräkningen vilka hemsidor man varit inne på? Kan de som arbetar där se det? Tänkte eftersom att det man...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Hur i hela friden får jag snigeln att somna ??? Jag har pluggat i hålet och jag har pumpat vatten, jag har dinglat på...
Svar
6
· Visningar
775
Senast: heylan
·
IT & mobiler Jag vill veta alla Sims fusk.. Orkar inte sega mig fram när jag vill ha ett snyggt hus ;)
Svar
14
· Visningar
1 635
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler När något laddas ner som inte är helt lagligt, är det då jag som har abonnemanget som kan bli straffad, eller är det den person som har...
Svar
5
· Visningar
820
E
IT & mobiler Okej, nu har jag fixat mig ett medlemskap på PayPal. Men för att jag ska ha någon nytta av det måste jag ju föra över pengar från mitt...
2
Svar
21
· Visningar
1 932
Senast: Egonson
·
IT & mobiler Trodde att jag behärskade Photoshop (Adobe 7.0 om det har någon betydelse) hyfsat men icke :smirk: Jag skulle behöva göra en annons...
Svar
12
· Visningar
2 065
Senast: tjenixen
·
IT & mobiler Japp. Det gjorde jag. MEN... Innan jag öppnade kartongen så läste jag på den och där stod; Bläckpatronerna till denna skrivare går inte...
Svar
7
· Visningar
827
Senast: moiran
·
IT & mobiler Är det någon här som vet vad man ska göra om man tappat bort kamerans minneskort inne i datorn? Jag skulle sticka in det i porten för...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp