Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Hej! Hade lite svårt att veta vilket forum jag skulle vända mig till och hoppas jag kan få svar på min fråga här! Jag skulle vilja...
Svar
5
· Visningar
937
Senast: 300hk
·
IT & mobiler Ladda upp 3gpp filmer förutom photobucket? Filmerna bara hackar sig där..
Svar
1
· Visningar
595
Senast: ii-ssa
·
IT & mobiler finns det någon stans där man kan göra en hemsida , fast att det stå på svenska..???? :)
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Zeeke
·
N
IT & mobiler lite nyfiken på om det är fler än jag här som kör linux på heltid? har kört linux i ca 1år nu och hunnit testa en hel del dist's som...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 032
Senast: Luxi
·
IT & mobiler Kommer att få en beg 19tums skärm av bror, har en platt skärm nu, ganska liten.. 15 tum? Men vilken ska jag välja? Kan man ha dubbla...
Svar
8
· Visningar
1 018
Senast: Ava22
·
IT & mobiler Pappa är på semester och han bad mig fixa så att hans mail sänder iväg automatiskt svar på mail där det står typ "Är på semester, åter...
Svar
11
· Visningar
1 953
IT & mobiler Jag skulle väldigt gärna få lite hjälp med en grej. Jag ska på semester en vecka och vill att de som mejlar mig ska få ett automatiskt...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Laban
·
IT & mobiler Finns det färdiggjorda ramar att placera på ens bilder :confused:? I så fall, var? Jag behöver göra ett rakt, lodrätt streck men...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Rosenblad
·
IT & mobiler har sökt, men hittade inga svar. Hur blockerar man en sida på nätet?
Svar
10
· Visningar
823
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Vet inte om det kom något i modemet iofs men om det gjort det är allt skit då? Allt fungerar bra nu men man vet aldrig.:crazy:
Svar
2
· Visningar
1 166
Senast: avslutat medlemskap
·
IT & mobiler Allt som oftast när jag sitter vid datorn har jag en ettåring vid fötterna som hittat öppna/stänga-knappen till CD-facket på datorn...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler Sitter hemifrån och hittar inte den sidan jag brukar kolla på när det gäller kodning för "småtecken" som t.ex. % Vad är koden för den...
Svar
4
· Visningar
1 285
Senast: Spider84
·
C
IT & mobiler Spelar ett nytt dataspel som jag köpte för typ en vecka sedan.. Det funkar bra FÖRUTOM att det avslutas och man kommer tillbaka till...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Cassie_
·
IT & mobiler Krävs det en dvd-spelare i datorn för nya Harry potter spelet? http://www.ginza.se/Product/Product.aspx?ItemId=155027&LogSectionId=-2
Svar
5
· Visningar
803
Senast: meodeo
·
L
IT & mobiler Fick just ett samtal från pålles nya ägare och sa att både dom hade fått virus i frång mig :o Så båda datorerna hade blivit saboterade...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Får man verkligen byta färger så här rakt uppochner??? ;) :D
Svar
4
· Visningar
764
Senast: Torill
·
N
IT & mobiler Många frågor... eller ett par iaf. Först undrar jag hur det var det här med Ip adressen... vart den klassad som personuppgift och...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: Kimz0r
·
T
IT & mobiler Hej Finns det nån som kan hjälpa mig- när jag försöker se på film i datorn så får jag upp en ruta där det står :xplorer har orsakat ett...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: tottis
·
IT & mobiler Jag blir knäpp! Något har hänt med instälningarna! När jag är inne på vissa (läs många) sidor så kan jag knappt läsa vad där står, för...
Svar
10
· Visningar
1 686
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hejsan! Nu är det så att min kompis har photoshop, som jag verkligen också vill ha. Men nu är det så att hennes skiva har försvunnit...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: R8n
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Unghästfasoner?