Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler För några år sedan fanns en länk här på bukefalos till ett spel som jag aldrig klarade. Nu när jag har tid att prova igen tänkte jag...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: bananna
·
IT & mobiler Nu skall vi se om jag kan förklara det på ett bra sätt. Om jag blir nedkopplad så vill jag ju koppla upp igen. Då händer det ofta att...
Svar
3
· Visningar
640
Senast: åke
·
S
IT & mobiler bra på excel som kan hjälpa mig?
Svar
15
· Visningar
1 051
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Finns det någon här som är duktig på TV-apparater och bredband? Jag har nämligen ganska nyss flyttat till en ny lägenhet, och nu...
Svar
11
· Visningar
1 017
Senast: Cheeserica
·
G
IT & mobiler Skulle väldigt gärna vilja ha en funktion på min hemsida där man får upp en textruta när man för pekaren över en länk. Textrutan ska...
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: Gronda
·
IT & mobiler Kan nån förklara för mej vad det är för skillnad på det? Kan inte lyssna på mina skivor som jag brännde, och de är CD-RW..:crazy:
Svar
3
· Visningar
2 904
Senast: Laban
·
P
IT & mobiler Filmade en snutt på min kamera och det syntes jätte bra på kameran men på datorn ser den ut så här...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Laban
·
IT & mobiler Asså jag får inte rätt med profilbilden!! :confused: :cry: Jag har provat att "ladda upp" från datan och från adress men det funkar ju...
Svar
1
· Visningar
650
Senast: marijaa
·
B
IT & mobiler :confused: :D Är helt off på denna vara... Ska dock köpa en men behöver lite hjälp i djungeln här ;) :o På Sibas sida finns det...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Blingbling
·
IT & mobiler Nu kommer ett gäng riktigt dumma frågor.. jag är ett blockmongo när det gäller datorer! Jag vill köpa en dator men vet inte alls vad jag...
Svar
6
· Visningar
1 129
Senast: Baka_kun
·
G
IT & mobiler Hade tänkt lägga ut några filmsnuttar på min hemsida. Problemet är att jag inte lyckas lägga dem på mitt webhotell (passagen:mad: ). Kan...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Gronda
·
B
IT & mobiler Min dator är ganska seg för tillfället, vet inte riktigt vad det är som sviktar, men jag fick iallafall rådet att uppgradera datorn med...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Laban
·
IT & mobiler Kan man göra det? Vi har för tillfället bara mobiltelefoner och jag vill nu skaffa fast internetuppkoppling genom Telia. Har surfat på...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler jag måste fråga, håller på med ett excelarbete och nu undrar jag verkligen hur jag får medelavvikelsen mellan verkliga resultatet och...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Ja, om jag t ex vill att länken ska heta Bild 1 istället för att ha hela länken synlig. HUR gör man då :confused:? Snabba svar tack :)!
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Nu i mellandagsrean tänkte jag passa på att införskaffa en kamera.. Vill ha den till att ta bilder på hästarna och på fester.. Bör...
Svar
8
· Visningar
857
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Det har jag inte...Men om folk skickar bilder via mail och jag sparar dom så brukar dom sparas i bildformat...fast om jag skickar en...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Laban
·
T
IT & mobiler Vad händer om man surfar på någon annan trådlösa nätverk? Min förra bärbara dator sökta upp det närmsta och kopplade upp sig automatisk...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: Rockriddaren
·
S
IT & mobiler http://www.ftvost.odont.se/barnsidor/akta%20dig/aktadig.htm Akta dig för de blåa sakerna och kanterna ^^ Mitt rekord är 11 sekunder :D
2 3
Svar
45
· Visningar
2 934
Senast: Chima
·
G
IT & mobiler Se rubriken.. Har införskaffat grejor för trådlöst nätverk för att kunna använda internet på alla datorer. När jag ska börja...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp