Escape-spel

Sv: Escape-spel

Man får det sista videobandet när man öppnat lådan med låset. :)


Lizan; Den halva lappen gömmer sig i den nedersta delen av garderoben. Alltså del 1 av 3. Är du med? ;)
 
Sv: Escape-spel

Började från början men nu hittar iag inte den JÄ__LA nyckeln igen:devil: :devil: :mad: :eek: :devil: VAR ÄR DEN ?? Vilken hylla ? Vilken milliimeter?
 
Sv: Escape-spel

På den översta hyllan, men vilken mm kan jag tyvärr inte svara på. Sorry!
 
Sv: Escape-spel

jag behöver vägledning!

förstår inte heller om lådan med låset. o tycker ju att jag letat överallt.. känner mig kass. :( ;)

vägledning hitåt!!!! :D
 
Sv: Escape-spel

Kl. Jag spelar det där Samorost2, har kommit till där han står på ett rör i det där hålet som den lilla roboten öppnade. En fluga surrar omkring är man trycker på den, och en apa öppnar ögonen. Men sen då?! :confused:

Trycker man på dom där äckliga djuren så trillar dom ner, sen kryper dom upp igen.
 
Sv: Escape-spel

Aha, kom på det ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Escape-spel

Hej. Nu hittar jag inte den andra lapphalvan. Hittade den första i garderoben. Har allt utom den och de två sista dörrkorten.
Hjälp :crazy: :bow:
 
Sv: Escape-spel

Nu har jag ett dörrkort till. Har till dörr 203, 204 och 206. Fattas bara andra halvan av lappen med siffror och sista dörrkortet. :crazy:

Telefonen, ska man använda sifferkoden där som man får med de halva lapparna? :bow:
 
Sv: Escape-spel

Blä, nu är jag inlåst i det vita rummet. Jag har ett blått, ett rött och ett gult chip, en kofot, en skiftnyckel, satt fast lampfästet på MC:n, några klossar, MC-nyckeln, en konstig fjärrkontroll, öppnat den blå dörren mha koderna på papperet, satt en gul krok i en öppning vid ståldörren, men hur kommer jag vidare? :confused:
 
Sv: Escape-spel

*kl*

Hjääääälp mig nu!
Jag sitter tokfast i Motas. Hur jag än försöker, klickar och letar så kommer jag inte på vad man ska göra. Är där det finns lasrar samt en vägg som man kan flytta på.
VA? Sånt här blir man gråhårig av!!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
443
Senast: AlinaT
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
216
Senast: sweep
·
IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också...
2
Svar
27
· Visningar
1 016
Senast: Sassy
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 228
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp