App som spelar vågljud?

Jag har spelat vågskvalp på Spotify när jag yogat. Var ett par timmar inspelat så bara att sätta på repeat.
 
Jag har Amazon Music, gratis om man har prime, som ocksa har en hel massa "sov ljud". Allt ar gratis och absolut inga "introductions" som avbryter mitt i eller reklam avbrott.
 
Jag har en android box kopplad till min tv i sovrummet. De har flera regnvideo som är flera timmar långa utan reklam och med släkt skärm vilket gör att den drar mindre energi. Fungerar säkert lika bra på mobilen.

 
Kan ju uppdatera med att appen inte tar speciellt mycket batteri i alla fall. Cirka 20% på 5 timmar rörde det sig om. Maken snarkade dock så mycket i natt att jag nästan inte hörde vågorna... 🤪 Fortsättning följer.... :D
 
Kan ju uppdatera med att appen inte tar speciellt mycket batteri i alla fall. Cirka 20% på 5 timmar rörde det sig om. Maken snarkade dock så mycket i natt att jag nästan inte hörde vågorna... 🤪 Fortsättning följer.... :D

Jag sover med trådlösa lurar om det finns ljud omkring. Det är ju helt omöjligt att få bort störningar från snarkare genom annat ljud. :down:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp