Escape-spel

Sv: Escape-spel

*kl*

Tack för den länken Nafayette!!


Hur som helst så har jag spelat klart Motas nu. Eller så långt dom har gjort. Jag vill ha mer nuuuuuu!
Men men...
 
Sv: Escape-spel

Corax skrev:
Du hittade väl ett dörrkort till att börja med? Ja då är det bara att spinna vidare.
Om jag minns rätt så går du in i första rummet och kan gå "in i" tavlan och lösa "problemet". Man kan väl även öppna en väska och få ett till dörrkort?

Var finns dörrkortet? :confused: Jag är verkligen sämst på såna här spel :rofl:
 
Sv: Escape-spel

Det finns ju ett par kort. Det svåraste (tyckte jag)ligger under mattan nere vid hissen. Klicka allt du är värd. :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
443
Senast: AlinaT
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
216
Senast: sweep
·
IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också...
2
Svar
27
· Visningar
1 016
Senast: Sassy
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 228
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp