Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Någon som har lust att bidra med en bild jag kan få träna att retuschera med/på? Har inga bra bilder själv :p Typ släta ut huden, ta...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: gul_zebra
·
R
IT & mobiler Har fått tag i 1:a avsnittet av Lost å nu när jag ska sätta mig å titta kommer det bara ljud, skärmen visas inte ens utan det är bara...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Har nog sprängt min ena högtalar, tycker den skorrar när det spelas lite högre musik. Nu undrar jag därför lite saker! :D - Hur måste...
Svar
18
· Visningar
1 532
Senast: Revontuli
·
R
IT & mobiler Finns det något (helst freeware) att fixa så man kan kontrollera basnivån osv? Har sett att vissa har det men har inte kommit på vad det...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Revontuli
·
S
  • Låst
IT & mobiler Jag och min kompis har tagit bilder som vi vill ha hjälp med att redigera i photoshop så dom blir fina. Tex ta bort röda ögon, föremål...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Ne0
·
E
IT & mobiler ni vet när man skriver in ett sökord/adress i adressfältet lr tex på google sök så när man skriver en bokstav så kommer det upp alla ord...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: enjes
·
IT & mobiler Någon som vet hur man får bort gammla sökord? Om man tex söker efter något på Google och sedan skriver in första bokstaven i det ordet...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler Försöker hitta ett PC-spel som kom ut för 6-12 månader seddan. Men jag kommer inte ihåg vad det heter någon häsr som gör det? Man...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: moonlightgarden
·
IT & mobiler Kan man bränna ner en vanlig film i avi-format på en "vanlig brännskiva" (vet inte vad dom heter) och spela upp i DVD:n?
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Har varit inne på det någon gång tidigare, men kan inte hitta det nu. Jag vill alltså ser hur en hemsida såg ut för ett bra tag sedan...
Svar
4
· Visningar
3 094
Senast: ScissorHands
·
IT & mobiler Ja, hur skapar man en Html-sida, en sida där man kan lägga in alla sina bilder :smirk:
Svar
16
· Visningar
1 281
Senast: LadyFrost
·
J
IT & mobiler Jag har nyligen köpt en Sony Ericsson V800 och idag skulle jag försöka ladda upp kort ifrån telefonen till datorn, men jag fattar inte...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: meodeo
·
E
IT & mobiler Vad säger ni om den här sajten. Piratskeppet. Där man fritt kan ladda ner film, music, video. Är den olaglig egentligen? Jag börjar...
Svar
10
· Visningar
1 222
Senast: kem
·
M
IT & mobiler min halva dataskärm är "borta". Kan någon själ gå in på comviqs hemsida där man tankar kontantkort och säg vart knappen ligger som man...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: Midi
·
J
IT & mobiler Vad är det som är fel inställt i word när jag först skriver ett stycke och sen ska gå tillbaka och skriva in mer i stycket och den nya...
Svar
3
· Visningar
654
Senast: JennyK
·
M
IT & mobiler Är det någon här som vet var man kan få tag på ett program för att göra Pdf filer i. Helst ett gratisprogram.
Svar
6
· Visningar
850
Senast: Sparkling
·
S
IT & mobiler Jag håller på och försöker på spray mailen att gå genom outlook på den nya burken. På den gamla funkar det utan problem. Orkar dock...
Svar
6
· Visningar
1 827
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Gah, jag försöker kopiera x antal låtar till en CD-skiva (cd-r 700 mb). Det ligger EN låt på skivan, ändå säger datorn hela tiden att...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Ja..det ser knasigt ut för mig. Har inte de där fyra avdelningarna till vänster där man ska kunna redigera. Såhär ser det ut för mig...
Svar
6
· Visningar
770
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Jag har fått ett problem. Eller snarare min dator har ett problem :p Det är nämligen såhära ska ni få höra, skulle för ett tag sen...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: sarma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp