Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

J
IT & mobiler Jag försöker skriva ut julkort, men har slut på stora fotopapper, nu finns det bara små i storleken 102x152 mm kvar. Hur gör jag för att...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: JennyK
·
IT & mobiler hade tidigare ett konto hos paypal, lyckades glömma bort mitt lösenord och hittade för en kvart sen att man kunde deletea sitt konto -...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler Jag har problem med att ladda över en CD till datorn. När jag väljer Ripping all tracks får jag medelandet "Can't open decoder". Vad...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Scarlet
·
IT & mobiler hur ändrar man så man kan se det i windows media player?
Svar
6
· Visningar
1 184
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag tänkte för första gången lägga ut en filmsnutt på internet, och trodde inte att det kan vara så avancerat- men tji fick jag. Har...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: superstar
·
D
IT & mobiler När jag bränner dvd gör jag först om avi filen till dvd format med dvdSanta och sen bränner. Men hur kan man göra om och bränna om avi...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Dragonfruit_
·
R
IT & mobiler Min prt scr knapp vill inte fungera. Finns det speciella inställningar till dem? -Tackar för svar.
Svar
4
· Visningar
801
Senast: Revontuli
·
IT & mobiler Jag har gjort en film i Windos Movie Maker, men hur gör jag för att ändra filtyp? Det filtypen går nämligen inte att ladda upp. Vad...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Rumpnissen
·
IT & mobiler progrm för att ljusa upp bilder har väl varenda kotte på sin dator i stort sett, men hur är detmed filmer? Alltså såna man tar med...
Svar
4
· Visningar
938
IT & mobiler Jag vill ha en svart dator! Men jag har inte råd att köpa nån så det får bli till att måla istället. Men hur? vad ska man använda för...
2
Svar
25
· Visningar
2 654
Senast: Ne0
·
M
IT & mobiler Idag gjorde jag en kul grej. Har ju haft en del problem med min dator till och från. Nu är det så att jag sen innan känner en i Holland...
Svar
9
· Visningar
911
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Hej.. jag å några kompisar har gjort en film tillsammans som vi sedan brände på en dvd-skiva..nu är det så att jag vill "bränna" in...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hej, Vet någon hur man för över en dålig kasettinspelning till en CD ? Själva CDbrännande är ju inte så svårt, men kan man och i så...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Om man har en film i windows moviemaker, kan man då lägga in den i en tråd? Och hur?
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Mount Never Rest
·
D
IT & mobiler jo, nu är det så att jag har ett par filmer i avi-format som jag vill spara bilder från. men som väl dom flesta vet funkar det ju inte...
Svar
13
· Visningar
1 620
Senast: Drusilla
·
IT & mobiler Hur ska man göra för att föra över bilder/filmer från mobilen till datorn med USB-sladd egentligen??:confused: :D Har en LgU8130
Svar
8
· Visningar
850
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler Någon som vet en sida där man kan ladda upp videor? Asså som Putfile och allt vad dom heter. Grejen är den att jag skulle behöva ladda...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler När jag ska gå in på hemsidan www.student.se så får jag alltid upp varningsrutan: "iexplore.exe har stött på ett problem och måste...
Svar
10
· Visningar
1 074
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler :D En annorlunda utmaning.. Hur får man en bild att se vintrig ut i ps?
2
Svar
33
· Visningar
2 088
Senast: Svíþjóð
·
A
IT & mobiler Idag när jag startade datorn började den med att klaga på att den saknar en produktnyckel och att det uppstått ett fel vid verifiering...
Svar
6
· Visningar
1 126
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp