Internet på billigast möjliga vis?

Sv: Internet på billigast möjliga vis?

Vadå "inte mycket utan mest för att sköta det ekonomiska, betala räkningar o sånt. Kanske ett par timmar i veckan, inte mer"?

Men jag då :cry:
 
Sv: Internet på billigast möjliga vis?

Risken ute på landet är att du drabbas av det som vi har gjort att telestationerna är för gamla alltså funkar varken ISDN eller ADSL, dock kan du ha turen att ni bor i ett område med bra 3G täckning. Har själv sedan några månader tillbaka gått över till att surfa via 3G (jag har Comviq som kompar nätet med Telia så här nere är det mest utbyggt, men finns även via 3 eller Vodafon) Fördelen är att man slipper ha fast telefon, mkt snabbare anslutning än vanligt modem (384 istället för 56), och framför allt mkt billigare (199:-/mån för 1 GB vilket räcker till mkt surfande om man låter bli att ladda ner filmer odyl). Det enda man behöver för att det skall funka är en 3G mobiltelefon och en USB port på datorn (och abbonemang naturligtvis), kopplar in telefonen som modem via USB porten och man är ute på nätet.
 
Sv: Internet på billigast möjliga vis?

3g kort till datorn?
trådlöst internet och sno av grannen :angel:
 
Sv: Internet på billigast möjliga vis?

:o glömde jag dig :confused:

jag är ju här nu... men nu är inte du här :(
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 973
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp