Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Bor utanför tätort och kommer snart bli av med mitt radio-LAN som jag varit rätt nöjd med, firman utökar till kabeltv härute. Tyvärr...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: pigleton
·
J
IT & mobiler många har ju gjort sina filmer när de rider så lägger dom ihopa några filmsnuttar och tar bort lite ur en filmsnutt, sedan tar text över...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Någon som har ett bra tips på någon bra guide hur man skapar en css-layout från grunden? Den ska helst vara på svenska och verkligen ta...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: starcraft
·
M
IT & mobiler Satt vid datorn häromdagen och skulle vara duktig :angel: :angel: (trodde jag). Jag brände ner alla bilder från hårddisken till...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: pajaztar
·
IT & mobiler Kan någon vara snäll och förklara för mig varför det blir så här när jag lägger upp filmer?? Dom är jättefina innan jag lägger upp...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Tiller
·
IT & mobiler Om jag frilagt en häst i photoshop, hur gör jag sedan för att få en ny bakgrund? Jag vill ha en blå himmel som tonas neråt mot vit...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Godis
·
S
IT & mobiler Jag blir vansinnig på spray: Mailen är antingen nere eller så flippar den ur konstant!! :mad: Försöker få den att gå ned via...
Svar
11
· Visningar
1 503
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Är det möjligt att spärra vissa e-postadresser från sitt e-postkonto? Dvs. om jag inte vill få mail från en viss e-postadress, kan jag...
Svar
3
· Visningar
985
IT & mobiler Tänkte bränna ett gäng avsnitt ur en tv-serie (ligger på hårddisken) så jag kan se dem på tv via dvd-spelaren. Eftersom filerna är på...
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: Itchie
·
B
IT & mobiler Ja nu e jag igång igen:angel: Jag håller på att bli tokig på word!(ja jag vet att publisher e bättre men har ej detta) Min fråga...
Svar
2
· Visningar
1 374
Senast: meodeo
·
H
IT & mobiler Jag håller på med skolarbete, men får inte dreamweaver att funka som det ska! :cry: Jag ska göra en sida med tre ramar, en till...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Tini
·
S
IT & mobiler Jag har Thunderbird kopplat till spray och allt funkar bra. Dock kan jag inte skicka till andra spray adresser. Helt sjukt. Får...
Svar
10
· Visningar
944
Senast: Spider84
·
C
IT & mobiler Har precis fått ett mycket förmånligt erbjudande från spray. Vi är kopplade till stadsnätet och skulle få extremt snabbare uppkoppling...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: MissOnly
·
IT & mobiler Det har blivit dags (tyvärr) att köpa en ny dator, den gamla dör nog snart. Har upptäckt att det är bra mkt billigare att köpa en nere...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Stalker
·
IT & mobiler En hyresvärds sida jag brukar vara inne på har nyligen snickrats och hottats upp...så varje gång jag försöker gå in på den NU, så får...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Det handlar om att man inte ska nudda väggen,för varje bana blir det smalare:) http://www.winterrowd.com/maze.swf :)
Svar
16
· Visningar
1 093
Senast: moonlightgarden
·
A
IT & mobiler Ge mig synonymer för ordet Blogg är ni snälla!!!
Svar
6
· Visningar
956
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag har kört fast. Jag lyckas inte lista ut var det blir fel någonstans. Jag försöker bygga en sorterad enkellänkad lista, och det är...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: moiran
·
T
IT & mobiler Front page, publisher med mera... Finns det något liknande program (gratis program) som man också kan göra hemsidor i? Har liksom inte...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: T3ss
·
IT & mobiler Var på internet kan man finna tester på olika datorer och olika utlåtanden, expertrecensioner osv. Någon som vet? M3 har ett arkiv man...
Svar
1
· Visningar
3 103
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka