Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur mycket skulle det kosta på ett ungefär att lägga in så att man kan titta på DVD på datorn?
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: Baka_kun
·
R
IT & mobiler Har haft en sån här tråd för ett bra tag sedan, det kanske hunnit komma nya program nu. Söker ett program man kan öka basen och ändra i...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag använder BitComet för att tanka filmer, men jag är inte helt säker på att det följer med textspår i det jag laddar ner..? Så hur gör...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: Ne0
·
G
IT & mobiler Jag och datorer:crazy: jag har en film jag vill lägga upp här på buke i min data.Hur gör ajg för att kunan lägga upp en film här...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Zakyath
·
IT & mobiler Nån som vet om de finns nåt red alert som går o spela i XP??? Vill ha den "gammla" versionen! Den här......
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Olius
·
IT & mobiler Vette tusan vad som har hänt med den?? :crazy: :confused: Den hänger sig 511 tusen gånger, ibland så hänger den sig så att den stänger...
Svar
8
· Visningar
1 170
·
A
IT & mobiler Hur säter man i hopp bilder filmsnuttar till en stor film i datorn vad änvänder ni så pogram vill vill! Snäla hjälp mej det är så många...
Svar
3
· Visningar
749
·
B
IT & mobiler Jag skulle göra en inbjudan till en fest och så hittade jag färdiga mallar men jag fattar inte hur de hade tänkt sig med utskriften på...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: Bucus
·
IT & mobiler Har förstått att de som har Mac inte kan se filmerna som ligger på min hemsida. Vad ska man använda för komprimering som fungerar även...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Jag skulle gärna vilja veta om det finns någon rolig sida med frågesport på nätet?Gärna där man kan tävla aktivt mot andra.
Svar
6
· Visningar
7 412
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Jag vet inte om jag är dum men när jag ska ladda ner musik från Cdon eller liknade så finns låtarna oftast bara som WMA-filer och dessa...
Svar
3
· Visningar
1 085
·
IT & mobiler Jag suger på excel och ännu mer på statistik! Hur gör jag om jag vill beräkna medelvärde och standardavvikelse (det heter väl så??) på...
Svar
4
· Visningar
34 583
Senast: Thalia
·
L
IT & mobiler När jag ska lägga in musik i ipoden, så kommer allt som jag har i datorn in. Men hur (rensar) man så att man får med bara några...
Svar
8
· Visningar
951
Senast: Pooh
·
S
IT & mobiler På min nya dator kan jag inte se vissa .tk hemsidor. Jag avlider. Hur ska jag fixa så det funkar?
2
Svar
20
· Visningar
1 388
Senast: Svíþjóð
·
IT & mobiler Håller ju på med hemsida. Har då skrivit om att låna bilder och Copyright på framsidan, för att förhindra att bilder stjäls. "Vill du...
Svar
16
· Visningar
1 264
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler När jag kollar på Hemnets hemsida (www.hemnet.se) så kan jag inte se bilderna, har varit så här sedan jag bytte dator i december, jag...
Svar
1
· Visningar
654
A
IT & mobiler Inte mitt favvisprogram men nu behöver jag det (MS Word alltså) ... Vill fixa ett enkelt brevpapper med logga och lite detaljer +...
Svar
9
· Visningar
913
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler Jag funderar på att flytta hem till min far under tiden jag startar mitt företag. Mest för att jag då har eget stall samt gratis boende...
Svar
7
· Visningar
1 050
·
IT & mobiler Jag saknar nåt pugin som gör att jag fåt ljud till DVDfilmerna. Sätter jag i en skiva funkar filmen perfekt, men den är utan ljud. Vad göra?
Svar
4
· Visningar
988
·
E
IT & mobiler Vad är CCAP.EXE för nåt?? Det använder ibland skitmycket minne så datorn blir jätteseg. Mvh Eem
Svar
2
· Visningar
1 440
Senast: Elftor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka