Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Har haft en sån här tråd för ett bra tag sedan, det kanske hunnit komma nya program nu. Söker ett program man kan öka basen och ändra i...
IT & mobiler
Jag använder BitComet för att tanka filmer, men jag är inte helt säker på att det följer med textspår i det jag laddar ner..? Så hur gör...
IT & mobiler
Hur säter man i hopp bilder filmsnuttar till en stor film i datorn vad änvänder ni så pogram vill vill! Snäla hjälp mej det är så många...
IT & mobiler
Jag vet inte om jag är dum men när jag ska ladda ner musik från Cdon eller liknade så finns låtarna oftast bara som WMA-filer och dessa...
IT & mobiler
Jag funderar på att flytta hem till min far under tiden jag startar mitt företag. Mest för att jag då har eget stall samt gratis boende...
IT & mobiler
Jag saknar nåt pugin som gör att jag fåt ljud till DVDfilmerna. Sätter jag i en skiva funkar filmen perfekt, men den är utan ljud. Vad göra?
Skola & Jobb Såhär har jag gjort:
Kolla läget med kamraten. Går det trögt för personen hade jag informerat läraren om situationen ett par dagar innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.