Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Var skaffar man det och vad kostar det?
2
Svar
25
· Visningar
1 811
Senast: Rockriddaren
·
IT & mobiler Här och där lägger folk ut PDF-filer på hemsidor. Och min dator tvär-hänger sig. Inte alltid, men på en del sidor. Har pratat med...
Svar
9
· Visningar
1 407
Senast: Rockriddaren
·
M
IT & mobiler I förrgår kväll slutade internet på min dator att fungera. Vi har 3 andra datorer, på dem fungerar internet som det ska. Jag har...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Rockriddaren
·
IT & mobiler Vad är sidan där man kan kolla villken IP adress man har?
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Renkött
·
IT & mobiler kan inte söka :( Har på passive, nickname m.m. kommer in på hubbar och söker men det står bara och söker. Vet inte riktigt vad jag...
Svar
8
· Visningar
1 058
R
IT & mobiler Det går inte att varken skrolla uppåt eller neråt...:crazy: Är det bara å köpa ny eller går det att fixa till på något sätt??
Svar
4
· Visningar
696
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Okej.. stora feta problem här Ska installera Alien VS Predator som jag förövrigt tycker är ett sånt otroligt nervpirrande och BRA...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Zuzzi
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur man formaterar om en fil, om man tillexempel har en film i quick time (stavas?) hur man får den så att man akn...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Är inte spec. bra på lagar. Men jag vet att det är olagligt med fildelning.. Men är det olagligt att skicka egna, köpta låtar till en...
Svar
11
· Visningar
1 050
Senast: Ragatan
·
C
IT & mobiler Idag har jag home.se och jag tycker att det allt som oftast är strul med den, den hämtar inte mejl och ansluter inte till servern öht...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Ne0
·
A
IT & mobiler Ja, ni vet, sånnadära rum man ska klura sig ut ifrån. Någon som har nått sånt som jag kan klura på? Eller något roligt spel kanske...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Baka_kun
·
  • Låst
IT & mobiler Någon som vet några bra och populära annonssidor där man kan annonsera gratis? Inte Blocket då med andra ord. (Hoppas det här inte...
Svar
6
· Visningar
1 245
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Jag håller på att jobba med ett formulär och får det inte att fungera riktigt. ****LÄNK BORTTAGEN AV MODERATOR**** Detta behöver...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: Laban
·
B
IT & mobiler Kan man inte lägga in en spärr eller en varning om nån försöker skriva i en tråd som är mer än 3 månader gammal t.ex "denna tråd är X år...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: sarma
·
F
IT & mobiler När jag skriver in en adress som jag vill gå in på, så händer det inget :confused: Den börjar inte ladda från sidan öht (spelar ingen...
Svar
7
· Visningar
1 268
Senast: Baka_kun
·
L
IT & mobiler Vet inte riktigt var denna ska ligga men men:p Har hittat nytt tidsfördrivande spel;)...
2
Svar
21
· Visningar
1 861
Senast: _SunFloWer_
·
IT & mobiler om jag vill ladda upp bilder här så måste jag ju redan ha bilderan ute på internet, men hur gör ajg det om jag varken har...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag har Telia adsl och några mailadresser hos dem. Varje postlåda hos dem är bara 0.5 MB och jag inte ta emot nåt annat än textmail och...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler :p hur kollar man hur stort arbetsminnet / RAM - minnet är? hur kollar man hur stor hårddisken är?
Svar
5
· Visningar
742
B
IT & mobiler Hallå alla datorkunniga människor! Nån som vet vad en datorskärm har för färgåtergivning och vad det sättet att blanda färg kallas för...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Berelain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp