Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Jag skulle vilja göra en sån där film som alla göra med sina hästar där man kan lägga till musik, bilder och text. hur gör man? vad ska...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler haha vad kul! sitter och spelar nintendo i datorn :D
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 832
Senast: Dalsland
·
S
IT & mobiler Kan man få tag på ett program som omvandlar ljudfiler till mp3 filer? Måste man då köpa eller kan man ladda hem gratis?
Svar
2
· Visningar
1 433
Senast: Baka_kun
·
L
IT & mobiler Håller på att knåpa på en hemsida m. frontpage just nu. Jag har tidigare gjort hemsidor med hjälp av kodning osv men jag kommer knappt...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: meodeo
·
R
IT & mobiler Har just nu i min dator inget grafikkort, vad jag vet iallafall. Öppnade nyss och damtorkade. Iallafall, Om jag ska lägga in ett...
Svar
8
· Visningar
1 011
Senast: Olius
·
IT & mobiler ... av photoshop. Jag vill ha Adobe photoshop. Vad kan man göra i gratisversionen? Duger den till nåt :p Var kan man ladda ner den...
Svar
6
· Visningar
1 545
Senast: marijaa
·
R
IT & mobiler Vad ska jag leta efter, och var? Verkar finnas en hel sjö av olika datorer.. En med minst: * 17" plattskärm * 512 RAM...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Revontuli
·
R
IT & mobiler Mitt rekord är 34 år och 4 månader :o http://www.3form.net/mansion_impossible/
2 3
Svar
55
· Visningar
3 430
Senast: Madick
·
IT & mobiler Min katt hoppade just upp på tangentbordet och lyckades komma åt något knapp som ändrade på menyn i explorer-fönstret. Istället för att...
Svar
2
· Visningar
667
Senast: loveponies
·
M
IT & mobiler Om jag gör en film i movie maker och lägger till en låt, men vill ta bort till exempel introt i låten, hur gör jag då? Filmerna går ju...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Baka_kun
·
G
IT & mobiler Jag har på en bild ritat dit en sak. Nu råkade jag spara och det går inte längre att ångra under redigera. Går det att få bort det...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag håller på att göra en hemsida på freewebs.com. Har dock lite problem med att jag inte få radavståndet som jag vill, det set ut...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Filmade när jag tävlade den 30 okt men filerna vart så enormt stora runt 90 mb och vem orkar sitta och ladda ner det om man ska kolla på...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: Baka_kun
·
C
IT & mobiler Jag har sökt för att få svar på frågan men känner inte riktigt att jag hittar svaret på min fråga. Jag undrar detta: Vi säger att...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: coscos
·
L
IT & mobiler Undrar, kan man spara en låtlista på winamp? och hur gör man isf?
Svar
1
· Visningar
631
Senast: YlvaG
·
IT & mobiler Hur är det? Om man skickar ett mail till en adress som inte finns, får man tilbaks ett svar då att mailet inte kommer fram?
Svar
2
· Visningar
614
Senast: tjenixen
·
IT & mobiler Har varit på hitta.se och sökt lite, och nu ligger dessa gamla sökningar kvar och ges som förslag när man skriver in första bokstaven...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Lillsillen
·
IT & mobiler Vet inte vart jag skulle lägga den, men chansar på här... :smirk: Om jag vill lägga en annons om hästporträtt på annonssidorna...
Svar
9
· Visningar
809
IT & mobiler Nu sparade jag min film direkt på en cd skiva, jätteglad var jag när jag stoppade den i DVD spelaren, men SJÄLVKLART funkade det inte...
Svar
5
· Visningar
732
Senast: Blueeyes
·
IT & mobiler Snälla :love: Söta :love: Rara :love: Kan någon datakunnig person ge mig en kod till låten Because Of You med Kelly Clarkson?
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp