Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

H
IT & mobiler Är det nån som har bra exempel, helst gratis, på klippprogram? Har Windows XP Tack!!
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Henchen
·
D
IT & mobiler Klantig som jag är spilade jag ju lite coca cola i mitt tangentbord förut:o Vet ngt hur man kan få rent det? Alla bokstäver funkar...
Svar
5
· Visningar
2 351
Senast: Ne0
·
G
IT & mobiler Jag skall göra små skyltar liknande visitkort. Jag vill att de skall se ut som aluminiumskyltar, men var kan jag hitta sådan...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Hur gör jag för att dölja bläddringslistern/scrollern/you name it när jag använder mig av CSS? body { overflow: hidden;} Ska...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Någon som kan tipsa om något roligt data-spel? tänkte önska mig i julkapp men ja har inte riktigt koll på vilka som är något att ha...
2
Svar
27
· Visningar
2 418
Senast: Grållens vän
·
IT & mobiler Det är snart jul och ögst på min önskelista står en ny dator(bärbar) Vill ha en med 15 , 4 skärm och hård disken ska minst vara på 80...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Baka_kun
·
T
IT & mobiler någon som vet hur man ändrar från bmp till jpg? Te x ja har en bild som är bmp fil men ja vill ha till jpg istället hur gör ja då?:confused:
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Ne0
·
H
IT & mobiler Hej jag vet inte vart jag ska vända mig så jag frågar er kloka Seniorer! Det är såhär att jag har tagit två bilder på mina sköthästar...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: Ne0
·
IT & mobiler hur gör man en innehållsförteckning i word? hjäääääälp fort!
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Ylva
·
F
IT & mobiler Vad kan det bero på om ljudet i Winamp hackar sig (inte så lite heller) när jag ex. ska öppna ett nytt IE-fönster eller något annat...
Svar
12
· Visningar
1 012
Senast: Farouk
·
M
IT & mobiler vad ska man satsa på? Vad betyder allt? processor, grafikkort mm... Vågar man köpa ett okänt märke? Hur är det att handla från...
2
Svar
29
· Visningar
3 627
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Hur navigerar jag då? jag har bläddrat mig runt med tab nu, är det enda sättet? :crazy: Jag blir knäpp, det tar sjukt lång tid! Hur...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: Rockriddaren
·
D
IT & mobiler Har laddat ner DC++ ett antal ggr och det funkar hur bra som helst att använda det precis när man har laddat ner det. Men om man...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Dragonfruit_
·
T
IT & mobiler vet någon hur man ändrar en bild så de blir jpg fil istället för bmp?:confused:
Svar
3
· Visningar
1 391
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler Jag har fastnat totalt på detta egentligen urtråkigt enformiga spel, så nu tänkte jag dra med mig ännu fler ner i fördärvet :devil: :D...
2
Svar
23
· Visningar
1 794
Senast: Kritos
·
A
IT & mobiler någon som har en? vart har ni köpt den? finns det nått liknande som funkar lika bra till en ipod mini fast är bättre?
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Ilario
·
IT & mobiler Jag har en gigantisk supertung färglaserskrivare med USB-kabel som är alldeles för kort, måste av utrymmesskäl ha skrivaren i ett rum...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: Rockriddaren
·
M
IT & mobiler Nån som har InDesign? Vad ligger priset på för de senaste versionerna? Var köper man det? /Marijaa vars program pajat och har en...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: marijaa
·
IT & mobiler Om vi säger såhär: Vad gör jag om jag upptäcker att någon har tagit min bild och använt till en annons. Om dom dessutom har tagit bort...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Rockriddaren
·
D
IT & mobiler Jag har en Canon EOS 350 D och har nu köpt nya Elements för att kunna fota i Råformat men det går inte att öppna bilderna Den ska ju...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: Rockriddaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp