Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag känner mig såhär :confused: :confused: :confused: Är så att datorn har börjat leva sitt eget liv :smirk: Just nu så har den...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: Saybia
·
A
IT & mobiler Jag skulle vilja ha ett snyggare fotoalbum på min hemsida. Skulle någon kunna ge mig tips och råd!? Har ingen aning om hur jag kan...
2
Svar
21
· Visningar
1 665
Senast: jerseyko
·
S
IT & mobiler Nu har jag samma problem som förut. Har tappat bort .psd filen till denna bild så jag kan inte byta text. Är det någon som kan förklara...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: meodeo
·
P
IT & mobiler Jag ska göra en överskrift på en liggande bok, och behöver skeva titeln så det blir perspektiv på den. Jag har försökt skeva texten...
Svar
7
· Visningar
1 241
Senast: fethajja
·
IT & mobiler Hur bär man sig åt? i vilket program? Tacksam för svar :) :bow:
Svar
5
· Visningar
853
Senast: fethajja
·
IT & mobiler Så här i flyttetider kollar man ju upp olika alternativ, valmöjligheter och tillgångar. Dit jag ska flytta, Örebro, finns det ju ett...
Svar
5
· Visningar
1 730
Senast: malumbub
·
L
IT & mobiler Hoppas ni kan hjälpa mig... Ibland när jag går in på olika sidor på internet så är det ett annat teckensnitt än på andra sidor..t ex...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Lillfisen04
·
IT & mobiler Har sökt här på forumet men är antingen dålig på att söka eller så finns det ingen tråd kvar om det här eller..nått annat!! :angel...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: bollen__
·
L
IT & mobiler Vart kan man lägga upp filmer på nätet nånstans ?! Nu när ja har gått å fixat massor med ridfilmer vet ja inte vart ja ska lägga upp dom...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Chima
·
IT & mobiler som sätter nerverna på prov! Se hur långt du kommer. Försök nå level 4 :) http://www.winterrowd.com/maze.swf
2 3
Svar
40
· Visningar
2 789
Senast: Sofie.S
·
IT & mobiler jag har (dumt nog) tagit på mej att fixa upp vårt stalls hemsida genom us. varför jag gjorde det vet jag faktiskt inte för jag har...
Svar
15
· Visningar
1 321
Senast: doleron
·
IT & mobiler När jag försöker kopiera in en text så blir det såhär: a Det blir ett a varje gång, spelar ingen roll vilken text jag kopierar?! Vad...
Svar
2
· Visningar
874
IT & mobiler Jag har bluetooth på min dator och telefon och vad jag förstått det så ska det vara rätt lätt att använda. Men när jag ska starta den på...
Svar
7
· Visningar
1 798
Senast: Casteloro
·
IT & mobiler Jag har suttit här nästan hela dagen och försökt med min hemsida, men det går inte så bra, finns det nån vänlig själ som kan hjälpa mig...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: Nazazel
·
J
IT & mobiler Fått ner en fimlfil i datorn som ej går att ta bort eller se på eller nånting. Den gör däremot så att datorn hänger sig och blir...
Svar
7
· Visningar
954
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag har precis köpt en ny dator en Acer Ferarri 4000. När jag startar upp datorn kommer det att den måste göra en...
Svar
5
· Visningar
2 601
Senast: Miss Sixty
·
S
IT & mobiler Kan man undvika på nåt vis att en enda ram på en sida öppnas, t.ex när man söker på Google? Alltså, om sökordet råkar finnas inom den...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Stolermeyer
·
T
IT & mobiler Var kan man köpa den där vita ipodsladden som laddar och sätter över musik med? Min katt har bitit sönder min sladd :mad:
Svar
4
· Visningar
930
IT & mobiler Hur gör man om man vill spärra en sida så att den inte går att besöka på en dator? Går det med alla sidor? Alltså skulle jag hypotetiskt...
Svar
14
· Visningar
1 258
Senast: Laban
·
J
  • Låst
IT & mobiler Hej! Jag är ny här och undrar hur man lägger in bilder i "gnägg". Hjäp mig, snälla! :bow:
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka