Sv: Kul Spel

Det funkar inte för mig :crazy:
Kommer inte längre än till när man ska trycka PLAY...
När jag trycker kommer en labyrint fram, men försivnner direkt inom någon sekund.....
 
Sv: Kul Spel

Jävlar! Först hade jag inget ljud på, och jag såg det där när jag kom till level 3. Sen hade jag ljudet på, och då JÄVLAR höll jag på att skita på mig! :eek:
 
Sv: Kul Spel

oh my goch!!!! så jävla rädd jag blev... skrek högt o gömde ansiktet i händerna. hjärtat säger dunk dunk dunk!!!!

Nådde level 3 sen fick jag åka till sjukhuset med hjärtattack!!!! :-)
 
Sv: Kul Spel

Åhhh fyyyyyyyyy fan va hemskt!! satt ju där och koncentrera mig, fast märkte att jag åka lite utan för på trean.. :bump:
 
Sv: Kul Spel

FY FAN!! :eek::eek:
Jag slängde mej bakåt och slog armarna över huvudet!
Kändes jävlaridet i hjärtat! Gjorde nästan ont! Yikes.... puh! Aldrig mer!
 
Sv: Kul Spel

Jag trodde jag skulle dö!! det avr emnigen med att amn skulle dö va för laburiten va ju så jävla smal!
 
Sv: Kul Spel

Förmodligen var det meningen, ja :P
Jo, jag läste varken tråd eller instruktioner! Jag bara kastar mej in på sånna sidor. Så jag får skylla mej själv... :angel:
 
Sv: Kul Spel

man kan säkert inte ens nå level 4 det är säkert nåt som gör att gumman kommer upp när man precis är i den smala gången,
 
Sv: Kul Spel

Klarade nästan hela den smala laburiten sen höll jag på att slå huvudet i taket igen ;)
 
Sv: Kul Spel

Du kanske slant me musen.. För man får ju inte nudda väggen. :smirk:
 
Sv: Kul Spel

hm spelet funkar inte :( ngn som har en ny länk till spelet.. vet att de finns överallt :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 009
Senast: Sassy
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 353
Senast: sjoberga
·
Hemmet Vårt hus är litet - VÄLDIGT litet. För det mesta är jag fullt nöjd. Mindre utrymme att städa :D ! Men drömmen har väckts om att lägga...
2
Svar
21
· Visningar
1 711
Senast: bettysmatte
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
951
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp