Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nu är det såhär... Jag brukar snacka med ett gäng kompisar via TS och är då uppkopplad på en utav vännernas server. Igår fungerade...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: replica
·
IT & mobiler Nån som vet vad det programmet gör? En stund efter det att jag satt igång datorn så kommer ett windows fönster upp som säger att...
Svar
3
· Visningar
5 741
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hur mycket kostar egentligen det programmet? Går det att ladda ner någon version via nätet? // Råttan
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: Idasagare
·
C
IT & mobiler är det någon som vet hur man publicerar en hemsida från publisher till passagen???????? HJÄLP
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Laban
·
D
IT & mobiler Har precis hittar worms 2:banana: som jag nu säkert kommer blir beroende av att spela igen:angel: men en sak kommer jag inte ihåg, hur...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: fredde
·
E
IT & mobiler Okej.. DATAPROFFS; HIT! Jag sitter på pappas jobbardator, han har allt i den. Får egentligen inte men vaffaan... Jaja, o så var ja...
Svar
7
· Visningar
834
Senast: eloon__
·
IT & mobiler Jag behöver ha lite akut hjälp då jag ska lägga ut lite annonser på beg. grejer. Men vilka program kan man redigera bilder i (som dom...
Svar
9
· Visningar
1 125
L
IT & mobiler hur uppfattar ni det hela? sitter ni långa stunder utan kontakt med internet?
Svar
4
· Visningar
876
Senast: bladaker
·
3
IT & mobiler Hejsan.. Ska försöka förklara så alla förstår.:) Jag har en vanlig stationär och en bärbar.. Jag har en sladd mellan dom som jag har...
Svar
11
· Visningar
862
Senast: 300hk
·
L
IT & mobiler Ja, det gör min dator. Väldigt störande för man kan inte kolla mpå någons bilder om nån länkar! :mad: När jag klickar på t ex länken...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: Laban
·
IT & mobiler har ett oerhört larvigt problem som jag tänkte att någon smart bukefalist kanske kan lösa för mig... jag pluggar på universitet, men...
Svar
14
· Visningar
1 277
A
IT & mobiler Får du virus på din dator, prova dessa saker i denna ordning: 1. Prova först att göra en systemåterställning. 2. Avaktivera ditt...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 700
IT & mobiler Jag vill ha nåt spel att ha på datorn för när jag har tråkigt (som nu; sjuk), men behöver tips på spel. Jag gillar quest-spel, typ...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: ylba
·
IT & mobiler Jag har gjort en film i Movie Maker och den sparas i MSWMM-format, men om jag ska ladda upp den på t ex Putfile.com så måste den vara i...
Svar
3
· Visningar
679
Senast: fragansia
·
S
IT & mobiler NU blir jag lite, lite deprimerad. Har kört FireFox i hur många månader som hellst, använder övht inte IE. Men nu MÅSTE jag använda...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: SessCa
·
V
IT & mobiler Någon tipsade mig om ett hemside-program som heter Einstein. Är det någon som hört talas om det och som vet hur man får tag på det?
Svar
2
· Visningar
728
Senast: villi
·
IT & mobiler Jag har kommit åt någon knapp så att alltid när jag ska skriva meddelanden/mail i outlook så ser man alla tecken, dvs mellanslag...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Vad ska man titta på för märken och vad ska man anse är ett bra pris??? Ska ha den till att föra in beställningar och ska alltså...
Svar
19
· Visningar
1 449
Senast: Basilika
·
L
IT & mobiler Just nu så har jag min brors dator och när jag t ex ska kolla på nåns bild här inne så blir dem jättemörka! Samma bild som är jättemörk...
Svar
7
· Visningar
908
Senast: BeastieBabe
·
S
IT & mobiler Varför går det inte att kopiera en del av ett foto och klistra in på en ny sida, och sen använda den som jpg fil? Jg har en bild som jag...
Svar
10
· Visningar
1 162
Senast: Osäker_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka