Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

H
IT & mobiler Windows movie maker, finns inte d till XP pro ? Har inte det på datorn ? Lr kan man ladda ner d ngnstans ? Finns d nått annat...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Baka_kun
·
D
IT & mobiler Jag brännde ner lite filmer på min ponny som jag hade på datan till en DVD, sen var ja dum nog att ta bort dem från datan för att få...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: kluckan
·
IT & mobiler Min dator är så himla seg. Till och från är den extra seg. Just nu knorrar den som en tok och har tagit jättelång tid bara att starta...
Svar
10
· Visningar
1 187
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Var finns det sånna? Ska lägga ut vårna hemsida med Telia. Någon som vet?
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: Sugarplum
·
IT & mobiler vad händer om man formaterar lokal disk C :confused:
Svar
13
· Visningar
1 183
Senast: Sony
·
P
IT & mobiler ...fått någon grej:crazy: när jag klickar upp en ny internet sida så kommer alltid dendär andra upp, jättejobbigt. hur gör man för...
Svar
8
· Visningar
803
Senast: Liten Mandel
·
IT & mobiler Har funderat ett tag på detta. Det går ju att radera alla sidor man har besökt, men hur är det att bara radera några stycken? :confused...
Svar
2
· Visningar
837
IT & mobiler En inledande text om ca 10 rader envisas med att komma upp vid uppstart av programmet word, detta gäller bara när man vill öppna ett...
Svar
4
· Visningar
732
M
IT & mobiler hur fixar man hyn på en bild? asså har hört nåt om att man kan använda det där plåstret men om jag använder det lite så typ klonar jag...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Ne0
·
M
IT & mobiler jag tänkte köpa mig ett USB-minne. vad ska man tänka på? hur stort behöver man? ska bara ha det till att flytta över lite filer från...
Svar
7
· Visningar
1 321
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Är verkligen koolt.. Man kan titta på världen, titta väääldigt nära. Man kan vandra runt lite vart man vill.. Alla städer är inte lika...
Svar
18
· Visningar
1 346
Senast: Ne0
·
E
IT & mobiler Jag har två bilder, en bild på en häst och en bild på en äng.. jag vill nu klippa ut hästen och föra över den till ängen. Hur gör jag...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: Ne0
·
S
IT & mobiler fler som har problem med sin yahoomail idag? min är jätteseg och det går inte att attacha filer...*grrr*:mad: :mad:
Svar
2
· Visningar
618
Senast: marijaa
·
IT & mobiler Finns det någon här som vet om man kan få bredband via satelit? Pris?
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Laban
·
I
IT & mobiler Har problem när jag vill ladda ner en film jag har på datorn till en dvd-skiva. Filmen är för stor. Kan man dela den så man kan få den...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: Olius
·
M
IT & mobiler undrar, är adobe photoshop elements bara en del av photoshop? Vad heter "det hela" då? och vad är det man kan göra i elements/"det andra"?
Svar
1
· Visningar
691
P
IT & mobiler det kommer heeela tiden upp pop-ups på datorn när jag är ute på inernet där det står att det är massa fel på datorn och att man ska gå...
Svar
5
· Visningar
990
Senast: Jonas740
·
N
IT & mobiler ...för att få bildskärmen att få starkare färgupplösning? Jag fattar verkligen inte. Hjälp!!:)
Svar
1
· Visningar
672
Senast: kowal
·
B
IT & mobiler Jag får inte fram några länk-ikoner jag.. dom försvann bara en dag helt plötsligt (från alla små färgglada pluttar till blåa e'n).. så...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: BeastieBabe
·
E
IT & mobiler Efter att jag loggat ut från msn mesenger loggas jag automatiskt in på windows messenger..(det kan ta en stund ibland) Och blir då...
Svar
12
· Visningar
866
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp