Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Z
IT & mobiler Hjälp! Har massa uppgifter jag ska svara på, och jag fattar precis ingenting...:crazy: *Vad är en PentiumPro? (datordelens namn...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: kowal
·
S
IT & mobiler Vill ha ett shareware-program som gör audio-cd till mp3 i ett nafs.
Svar
4
· Visningar
736
Senast: going36
·
IT & mobiler Kan någon vänlig själ hjälpa mig? :confused: Jag har xp programet. Nu till saken. Jag startar datan då har jag innan klickat på mitt...
Svar
15
· Visningar
1 083
Senast: åke
·
R
IT & mobiler Är det någon som kan det här med photoshop och vet ifall det går att redigera bort "suddighet" i bilder???
Svar
4
· Visningar
798
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Min dator har just stått och pipit i 5 minuter (typ som att det tutar upptaget i telefonen, så låter det) Vad beror det på? Den ahr...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: Mark
·
IT & mobiler jag, grymt oteknisk med säkert dumma frågor skulle vara väldigt tacksam för svar;) Jag har en dator här hemma, men jag har glömt...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Mark
·
S
IT & mobiler hur får jag det formatet.. eller egentligen vill jag ha så att jag kan vika ett A4, så att ajg ändå skriver på ett A4 men det är delat...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: Ylva
·
IT & mobiler nu kommer otekniska jag med ännu en fråga! jag har skrivit en sak i excel till ett arbete i skolan, men denna del(som är skriven i...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Vad snygg Buke sidan har blivit. Värsta grymma snabblänk.. Bra jobbat Gunnar :bow:
Svar
1
· Visningar
722
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Är pixlar och bildpunkter samma sak? :confused: I annats fall, hur stor är en pixel jämfört med en bildpunkt? Jag går medielinje...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Sophia_
·
S
IT & mobiler som man bränner film på, vart hittar man såna och vad kostar dem?
Svar
3
· Visningar
953
Senast: Laban
·
IT & mobiler Sonen hemma spelar alla möjliga spel utan problem. Själv klarar jag knappt av Asterix +3 år :o :crazy: Så ge mig tips att fördriva...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Matiz
·
S
IT & mobiler Hjälp! Jag vet inte vad jag har lyckats med. Jag råkade trycka på nån knapp/några knappar och nu är det ett bak och framvänt P som inte...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hur gör man en egen hemsida?? Jag skulle vilja ha en egen hemsida men vet inte vad jag ska använda mig av för program... Microsoft...
Svar
9
· Visningar
1 759
Senast: Spider84
·
I
IT & mobiler Hur sparar man smileys så att de fortfarande rör sig?:confused:
Svar
3
· Visningar
932
Senast: Laban
·
P
IT & mobiler Vilket format kan flest personer se? Avi, Mov eller ska jag göra den i flash? Nuvarande filmen har jag gjort i Image Ready och sparat...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Laban
·
IT & mobiler jag har försökt filma med min kamera, men när man ska se på det sedan i datorn så blir det i slow motion :S men ljudet blir inte så...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: Irma_western
·
IT & mobiler Hur får alla sån fin avrundning i musiken? Om man ska avsluta den mitt i låten, det blir så tvärt avslut för mig.
Svar
4
· Visningar
799
IT & mobiler Vet inte om det finns någon sån här tråd, men vilket program gör man bäst sådanna där filmer som är så populära på buke nu? med...
Svar
16
· Visningar
1 177
Senast: Anteya
·
IT & mobiler för några år sedan fanns det en sida där man kunde skicka gratis SMS. finns det fortfarande sådana sidor? adress?
Svar
5
· Visningar
938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp