Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har plockat hem detta igen då jag tyckte att Antivir funkade lite si och så..MEN, nu har ikonen plötsligt blivit grå..detta betyder ju...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hjälp, igår kväll när jag skulle stänga av datorn så gick det inte! "Stäng av"-knappen kom fram, men när jag tryckte på den så återgick...
Svar
17
· Visningar
1 696
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Hur gör jag för att få bilderna från min mobil och in i datorn? Jenny
Svar
8
· Visningar
834
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Nån som vet vart man kan skicka gratis sms på nätet?
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: Ne0
·
S
IT & mobiler Jag har en uppgift i skolan som jag inte vet hur jag ska lösa och jag kan inte komma ihåg att jag läst något om det heller dessutom...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: Ne0
·
S
IT & mobiler Jag och sambon delar på en 1 Mbit uppkoppling via en router från D-L*nk. När jag laddar ner via DC++ använder jag all bandbredd och...
Svar
3
· Visningar
1 781
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Har miranda.. men det är lite tråkigt med tanke på att man inte kan göra så mkt med den.. Msn har roliga funktioner.. Men samtidigt är...
Svar
17
· Visningar
1 084
Senast: Ne0
·
IT & mobiler någon som har länket till ett spel där man skulle mata fiskar? mycket beroendeframkallande... :p hilfe! :bump: skulle sitta fint...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: fisalisa_
·
S
IT & mobiler Vad är kodningen för att se till att bakgrundsbilden ligger stilla i textrutan i IE? Den ligger snällt stilla i Firefox och glider med...
Svar
6
· Visningar
808
Senast: Ne0
·
M
IT & mobiler Hur skaffar man word? Jag hade dte innan men efter ominstallering av datorn så har det försvunnit. KAn man få tillbaka det?
Svar
7
· Visningar
924
Senast: Ne0
·
IT & mobiler När jag nu köper en ny dator blir det samtidigt dags att börja med Mac OS X. Är det lämpligt att skaffa någon bok, eller klarar man sig...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: tjenixen
·
M
IT & mobiler Hur gör man dem? Nu menar jag som i tidningar. Där är ju texten uppdelad i spalter för att bli mer lättläst.
Svar
7
· Visningar
7 257
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Har en massa hemsidor jag har vart inne på... och ibland sitter andra på den här datorn och jag vill inte att dem ska se vad jag har...
Svar
5
· Visningar
894
IT & mobiler När jag gick på gymnasiet hittade jag ett jätteroligt spel på någon dator som gick ut på att man skulle pricka in femtio städer i...
Svar
6
· Visningar
1 486
Senast: Ragatan
·
M
IT & mobiler Hjälp mej för jag blir galen. :mad: Helt plötsligt slutade min dator att visa bilden på videosarna som jag hämtade från min...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: mala
·
A
IT & mobiler Håller på att göra en film i det programmet.. Men när jag jag ska "importera video" så kommer det upp en ruta där det står: Filtypen...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: adnamA
·
IT & mobiler Vi i sverige har väl +46 om man ringer från utomlands. Vilket nummer har england?
Svar
1
· Visningar
857
Senast: sugar-candy-sweets
·
IT & mobiler ...fast man kan inte bli något man redan är... Spelar Tumble Bugs från Wildfire/Reflexive Arcade. Är på sista nivån MEN DET GÅR JU...
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Itchie
·
IT & mobiler Behöver hjälp... :bow: hur använder man den "inteligenta saxen" för att merkera former i bilden, jag kan markera men det går inte att...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Zimon
·
IT & mobiler Jag har varit inne på en del hemsidor och sett att de "spärrat" möjligheten att högerklicka. Detta gäller såväl på länkar som på bilder...
Svar
17
· Visningar
1 458
Senast: LadyFrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp