Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag behöver hjälp! http://www.bbc.co.uk/radio4/hitchhikers/game_nolan.shtml HUr tar jag mig ut ur rummet? Jag måste ta en...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Jag har lyckats med att slarva bort .psd filen till en knapp jag gjirt i ps. Har alltså bara filen i .gif Nu har jag problem att få...
Svar
1
· Visningar
693
IT & mobiler Har mitt grafikkort fått fnatt, tro? När jag "väckte upp" datorn så är bilden nu otroligt färgglad i ytterkanterna. Vad har hänt...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler okej, första pluginet jag skaffar till ps. har installerat det, nu då? hehe. kort och gott, vad gör jag nu?
Svar
5
· Visningar
716
Senast: YlvaG
·
H
IT & mobiler När jag sitter o pular med filmer i MovieMaker så kan jag bara göra sådana "överlappande" övergångar mellan olika filmsnuttar. Har ju...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: vaggvisa
·
IT & mobiler Jag råkade spilla mjölk på mitt tangentbord idag. :angel: qEfter dektta har dekn börjat skriva q när jag trycker på den vänstra...
Svar
12
· Visningar
915
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag har installerat ett georgiskt typsnitt (Amiran), vilket Safari återger korrekt, utom då ord är skrivna med fet stil, då texten i...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: Butros
·
W
IT & mobiler Vet någon hur man kan få tag i en windows 2000 recovery CD? :confused: Eller en billig Windows 2000 som det följer med i. Jag har...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: WingsOfMuffin
·
M
IT & mobiler Vi har fått ett nytt, snabbare, modem och när vi kopplade ihop det slutade nätverket fungera. Vi har ett zyxel modem och en d-link...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: lil-sis
·
F
IT & mobiler Hej. Runt om på islandshästsidor på nätet finns ett flertal islandshästar som är animerade och springer runt i tölt. De finns i flera...
Svar
4
· Visningar
1 232
G
IT & mobiler Är på jakt efter ett program där man kan klippa musik. Håller på att göra en träningsskiva med musik för intervallträning. Tips? Inga...
Svar
5
· Visningar
1 454
Senast: pigleton
·
W
IT & mobiler Jag har en kopierad version av XP och microsoft har skickat meddelanden till mig att det är fler datorer som har samma licens nr som...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: Rockriddaren
·
M
IT & mobiler sitter här och ska bränna lite saker. öppnar Nero och kan bara hitta att man kan 'skapa data-cd' om jag gör det och försöker...
Svar
10
· Visningar
895
Senast: Majjijann
·
T
IT & mobiler Hur lägger man in bilder som man tatt med mobilen in på datan?:confused:
Svar
10
· Visningar
955
Senast: Ne0
·
T
IT & mobiler Har en massa skivor med bilder på,för jag vågar inte ha dom enbart på datorn. Jag litar inte på att den inte lägger av och alla...
Svar
11
· Visningar
1 413
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Efter att ha blivit lite misstänksam då min dator så snart den startas vill koppla upp sig mot internet, så fick jag tipset om att man...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Ragatan
·
K
IT & mobiler Ska det vara så förbenat svårt att finna en julbock i enkel clipart? Jag är usel och teckna och behöver en enkel stiliserad bock att...
Svar
2
· Visningar
1 255
Senast: Kat
·
S
IT & mobiler Jag vill ha en animerad avatar. Nämligen denna: http://www.akademiskridkonst.se/angel.gif Och när jag lägger upp den som bild här...
Svar
9
· Visningar
960
Senast: Spider84
·
M
IT & mobiler Minns att detta varit upp nyligt, men jag hittar inte tråden:o Vår dator har haft härdsmälta så vi har låna ett super gammal burk...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Mount Never Rest
·
D
IT & mobiler Ngn som vet var mmman ladda ner det? Har fötsökt leta på download.com men jag hitta inte det där... Skicka gärna länk.
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka