Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler VAR på en server hittar man brandloggsfilen?
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Magdalena
·
IT & mobiler Alla ni som försökt hjälpa mig. Jag har lyckats knopa ihop en helt annorlunda sida än min första. Med lite småhjälp så blev resultatet...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: nilema
·
R
IT & mobiler www.nintendo.se gå in på nintendodogs Vad behöver man för att kunna spela måste man ha en sådan här?: Eller räcker ett...
Svar
11
· Visningar
1 029
M
IT & mobiler Var och kollade på ett jättefint litet hus idag, nyrenoverat och lagom stort. Allt var nästan perfekt förutom att det inte fanns nåt...
Svar
2
· Visningar
1 229
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler Nu är det så att jag har den asgammla msnversionen 5.0 och skulle vilja ladda hem den nya. Men grejen är den att datorn vägrar ladda hem...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Uppe på min dator så har jag en "klocka" man kan klicka på för att se "tidigare"Hur gör jag för att radera allt där?För det är väl så...
Svar
1
· Visningar
927
M
IT & mobiler Är det någon här som kan beskriva noga för mig från början till slut hur man gör för att skaffa det och få igång det ? Eller finns det...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: Moej
·
IT & mobiler Håller på att bygga en sida baserad på templates istället för frames. Det funkar bra, förutom att jag vill ha en färg på länkarna i...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Vad finns det för bra datorprogram då? Eller; finns det någon här som har lust att hjälpa mig att klippa ihop en film? ;)
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Moej
·
IT & mobiler Är det någon som är bra på det? Jag har fyllt i allt som ska fyllas i men när jag ska söka efter låtar så får jag inte upp ett skit...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Zlatan
·
IT & mobiler Sitter här o har tråkigt när jag studar.. vill ha länkar till simpla spelsidor så man kan underhålla sig i pauserna :p Inga sånna...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: YaHilweh
·
W
IT & mobiler Försöker bygga en så lätt sida som möjligt Där ska jag lista alla hästsaker jag säljer i lång lista efter kategorier. Sen ska man...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: SilverTail
·
IT & mobiler Sitter här och ska göra en startdiskett till pappsen - och inser att jag inte hittar hur jag gör den! Har gjort en en gång förut, men...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: sarma
·
IT & mobiler jag vill ha en bild på hemsidan, som ligger nere i högra hörnet vilken sida man än går in på. det går ju bra att lägga den i lager, men...
Svar
4
· Visningar
734
Senast: Elektron
·
IT & mobiler ok, jag har precis suttit o laddat upp nagra bilder pa photobucket - frid o frojd, tills jag vill ladda upp min avatar (viss e den fin...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: tjenixen
·
S
IT & mobiler Jag hoppas att vi har någon webbdesigner eller liknande här inne som kan hjälpa mig med detta. Det gäller sidan...
Svar
15
· Visningar
1 198
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Hittade av en slump flera bilder på ett av mina avelsston på en finsk hemsida, ett s k Internetstall. Har mailat ägaren av hemsidan och...
2
Svar
26
· Visningar
2 307
IT & mobiler Vad behövs för program för att öppna rar-filer? Finns det att ladda ner från nätet? M vH A_Z
Svar
4
· Visningar
899
IT & mobiler Varje gång jag ska logga ut på nätet (Comhem) så får jag upp texten " Java script has to be enabeld"´jag kan alltså inte komma vidare...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag som knappt vet skillnad på XBOX och Playstation funderar på att köpa XBOX-spel till min brorson. Frågan är ju liksom vad man ska...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: sussisus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp