Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler Tänkte köpa ny kamera. Vill ha en med bra zoom minst 5 Megapix. MEN jag vill också ha en kamera som tar bilden snabbt efter att jag...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Hur gör jag? Jag har ingen speciell koll på datorer men jag inser att min dator kopmmer crasha om jag inte skaffar mig ett...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Laban
·
E
IT & mobiler Här har jag gjort ett litet kollage på vår katt i PSP 8, blev faktiskt riktigt nöjd :) Men jag skulle vilja ha tassavtryck som går från...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: voltigehoppare
·
S
IT & mobiler Jag håller på och grejar med en bild som är tänkt att den ska vara som bakgrund på en hemsida, men jag får inte till det med att disa...
Svar
6
· Visningar
1 480
W
IT & mobiler Ska tävla en kür och vill ha egen musik till. Har laddat ner CD-musiken till datorn, så långt allt väl. Men HUR gör jag för att 1) bara...
Svar
11
· Visningar
1 499
Senast: Whiskey
·
N
IT & mobiler är inte "haj" på datorer, men jag har fått ett mejl från en sida där det krävs lösen för att komma in. någon har begärt att få detta...
Svar
10
· Visningar
1 231
Senast: Attjoo
·
C
IT & mobiler På sistone har jag till min förvåning sett hur min mail räknar in mottagande av ett brev...och när det är klart-vips är det borta...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: crazy
·
IT & mobiler Vad är det för program ? Kom hem och startade datorn och det finns installerat plus en ny startsida. Känns lite misstänkt...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Mynta2
·
L
IT & mobiler Hur säkert är det att ladda hem musik från nätet?
Svar
2
· Visningar
612
Senast: Doneloge
·
H
IT & mobiler Nån som har något bra dataspelstips? Gillar de mesta sorts spelen, men nu är jag mest ute efter nått skjutspel eller vad som helst där...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Hidalgo
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma och funderar på att använda jobbdatorn till att registrera mig på tex mötesplatsen för att ragga karlar. Nu...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: fejko
·
K
IT & mobiler är det svårt? vad handlar dom olkia modulerna om egentligen? ska göra trean, såg att den var om word iallafall
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hur f*nken spelar man Tetris nuförtiden ? :confused: :confused: http://www.funnygames.nl/spelletjes/2348.html Hur snurrar man på...
Svar
9
· Visningar
940
A
IT & mobiler Jag har en bild på mig och min häst , men bakrunden är så himla ful. Jag skulle vilja att någon kanske ändrade bakrunden på bilden . Såg...
Svar
16
· Visningar
916
M
IT & mobiler Hur fungerar betalning och så, det är ju inte SEK man betalar med tyvärr :D
Svar
5
· Visningar
831
Senast: humlanotrocadero
·
H
IT & mobiler ååh! Igår gjorde jag en spray mail, och nu när jag ska logga in hitar jag inte min inbox! alltså där jag har mina mail!! Från början...
Svar
6
· Visningar
880
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Hur gör man en mapp lösenordsskyddad? Sitter vid Win XP.
Svar
6
· Visningar
1 488
IT & mobiler Har fått detta på min inofficiella mejl :confused: hur personen nu har fått tag på det. Vart anmæler man fanskapet? Mvh Spirit som...
Svar
15
· Visningar
1 492
Senast: LIA
·
Y
IT & mobiler Tekniskt obegåvad som man är är det inte lätt att veta vad alla konstiga saker är. Håller på och ska inhandla ny digitalkamera och...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Laban
·
P
IT & mobiler Varför ser man bilder på vissa och inte på andra?? menar alltså på dom som har bild, vissa har ju inte.. Vissa ser man bilden på utan...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp