Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler Har sett att det finns flera här inne som är duktiga på photoshop! Hur har ni lärt er programmet, jobbar ni med det och i så fall som...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: sarma
·
IT & mobiler Hur kan man byta plats på det man gör i aktivitetsfältet utan att stänga ner nåt? Måste ha internet närmast startmenyn men nu är det...
Svar
4
· Visningar
1 231
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Hej Har ett problem, jag får upp det lilla märket för uppdateringar titt som tätt på min dator, men den har slutat ladda ner några...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: Luxi
·
D
IT & mobiler Någon som vet om det går att göra så att musik man lägger till i filmen går att höja och sänka? Så den blir lägre på vissa ställen tex...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Dundret
·
M
IT & mobiler Syns det på telefonräkningen vilka hemsidor man varit inne på? Kan de som arbetar där se det? Tänkte eftersom att det man...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Hur i hela friden får jag snigeln att somna ??? Jag har pluggat i hålet och jag har pumpat vatten, jag har dinglat på...
Svar
6
· Visningar
776
Senast: heylan
·
IT & mobiler Jag vill veta alla Sims fusk.. Orkar inte sega mig fram när jag vill ha ett snyggt hus ;)
Svar
14
· Visningar
1 638
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler När något laddas ner som inte är helt lagligt, är det då jag som har abonnemanget som kan bli straffad, eller är det den person som har...
Svar
5
· Visningar
821
E
IT & mobiler Okej, nu har jag fixat mig ett medlemskap på PayPal. Men för att jag ska ha någon nytta av det måste jag ju föra över pengar från mitt...
2
Svar
21
· Visningar
1 935
Senast: Egonson
·
IT & mobiler Trodde att jag behärskade Photoshop (Adobe 7.0 om det har någon betydelse) hyfsat men icke :smirk: Jag skulle behöva göra en annons...
Svar
12
· Visningar
2 066
Senast: tjenixen
·
IT & mobiler Japp. Det gjorde jag. MEN... Innan jag öppnade kartongen så läste jag på den och där stod; Bläckpatronerna till denna skrivare går inte...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: moiran
·
IT & mobiler Är det någon här som vet vad man ska göra om man tappat bort kamerans minneskort inne i datorn? Jag skulle sticka in det i porten för...
Svar
9
· Visningar
944
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag skulle behöva lite hjälp till en hemsida. Vi ska göra en vägbeskrivning och vill kunna ha en länk där man kan öppna ett färdigt...
Svar
2
· Visningar
1 123
Senast: Blueeyes
·
IT & mobiler Om bilder är utan copyright, är det då ok för andra att "låna" dessa ? Har dykt upp en sådan fråga på ett annat forum i samband med...
Svar
12
· Visningar
941
Senast: Zaga
·
W
IT & mobiler Jag är asdålig på datorer och vill få expertis-hjälp. När jag försöker gå in på min Windows media player så kan jag klicka max tre...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Wildty
·
IT & mobiler håller på att sortera massa filer på min dator, men varje gång jag gjort en ändring (skapat ny mapp, bytt namn, flyttat fil osv) måste...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: jos
·
IT & mobiler Nu har jag fått msn 7.0 att fungera. Brossan kan logga in på den. Men den vill inte ta mitt lösenord. Den säjer att det är fel hela...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Hur kommer det sig att varenda jävla program låser sig så fort jag kör adobe reader? Varenda jäkla gång låser sig hela förbannade...
2
Svar
23
· Visningar
1 635
Senast: Sveipur
·
IT & mobiler Någon som har några tips på en bra webcam för ett bra pris?
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Lanejja
·
M
IT & mobiler Ni kunniga, varför ser texten ut så här på en del web-sidor gör mig? 堦inns det s堭ycket Alltså japanska (?) mitt i alltihopa. Och...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka