Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Provade för första gången att köpa musik via nätet, men nu kan jag inte höra musiken,mediaplayern säger att den inte kan läsa filerna...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: ch791022
·
IT & mobiler Om man får hem en dator med XP färdiginstallerat i och ingen cd med programmet medföljer - finns det någon inbyggd funktion på disken så...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hej! Hur byter man färg på en del av en bild i Photoshop? Alltså om jag tex har brunt hår, men vill att jag på bilden ska ha blont...
Svar
1
· Visningar
1 109
Senast: YlvaG
·
IT & mobiler Har tappat mina sista tre bokstaver i alfabetet huxflux, + att vissa andra tecken verkar ha bytt plats :eek: fran en minut till en...
Svar
1
· Visningar
584
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Jag har råkat flytta mina bilder till "lokal disk d" Hur gör jag nu när jag vill infoga bilden för att skicka med outlock express? Jag...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: Boj
·
C
IT & mobiler för att det ska synas i msn vilken låt man lyssnar på ? Det fungerade förut för mig, men nu funkar det inte längre. Jag vet att man...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Cronis
·
IT & mobiler Förut lysnade jag alltid på en utländsk rockkanal på nätet, man bara slog på sedan spelades radiostationen i min Winamp. Sedan blåste...
Svar
5
· Visningar
2 246
Senast: Sony
·
IT & mobiler Dottern har fått en trådlös uppkoppling med en D-link router och en Belkin accesspunkt, men detta verkar bara strula. Uppkopplingen...
Svar
13
· Visningar
1 333
Senast: Sony
·
IT & mobiler Som ser smått galen/arg ut och håller på att slita håret av sig. Behöver den till msn, för så känner jag mig varje gång jag loggar in...
Svar
6
· Visningar
860
Senast: jos
·
M
IT & mobiler någon som kan hjälpa mej med hur man ändrar så popupfönster tillåts? :crazy:
Svar
2
· Visningar
732
Senast: falukorw
·
S
IT & mobiler Sitter och pysslar med en hemsida som är upplagd hos b-o*e. För att slippa ändra på varenda sida när jag ändrar i menyn, vill jag ha en...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: slice
·
IT & mobiler Fattar inte ett jota av fotogalleriet nu alltså!! Gud vad frustrerande! Jag kan inte ladda upp några bilder i mitt album jueh! :mad:
Svar
9
· Visningar
838
Senast: BuenoBull
·
IT & mobiler Hur gör jag för att ändra ikonerna på skrivbordet så de inte ser överstrukna ut?
Svar
9
· Visningar
966
Senast: gul_zebra
·
M
IT & mobiler Jag vill ha något annat än Outlook som jag har nu. Några tips?
Svar
6
· Visningar
1 499
Senast: Magdalena
·
D
IT & mobiler Varje kväll, nån gång mellan 23.10-23.20 så loggar mitt internet av (men klickar jag på Local Area Connection Status och trycker på...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Monochrome
·
IT & mobiler jag är alldeles ny på photoshop, och har råkat spara en bild som en photoshop-fil. därför kan jag inte lägga ut den på photobucket. hur...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: zbrka
·
IT & mobiler Köpte en ny mobil för ett litet tag sedan(K700i). Den funkar bra o så, men nu har jag ett problem. Fick en låt av en kompis som jag vill...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Ava22
·
IT & mobiler Är det nån som vet "hur man gör"; om man t.ex. kan ta bort saker på en bild osv. med det programmet?
Svar
6
· Visningar
879
Senast: giffan
·
P
IT & mobiler bra side jag har hitte. Jag är en gammel dam som jusst har skaff mig en data. Nu undrer jag vad jag gör för tokit. Jag liksom ramler...
Svar
1
· Visningar
855
Senast: pufffan
·
IT & mobiler Har ni tips om var jag kan hitta ett program som kan rätta mina tjusiga stavfel när jag skriver word dokument ipå spanska? /kristel...
Svar
7
· Visningar
2 613
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp