Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Skulle nyss titta på min nyinhandlade Sex and the City-box. Eller ja, en av dom 18 skivorna. Men jag märkte att DVD-n var på och att...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur man kan få tag i gamla msn messenger? Absolut inte senare en 6.8 Är det någon som skulle kunna hjälpa mig...
Svar
2
· Visningar
3 668
Senast: JKay
·
F
IT & mobiler Är det bara jag som inte kan betala fakturan på Internetbanken? Internetbanken kräver OCR (även när jag väljer meddelande), och det enda...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Houdinie
·
IT & mobiler Sitter här med ombyggnadsplaner till min bokhylla och inser att jag nog skulle vilja ha en platt skärm till datorn istället för åbäket...
Svar
10
· Visningar
889
Senast: sussisus
·
S
IT & mobiler Efter att jag och min bror flera år härjat fritt på familjens dator så finns det en massa skräp på datorn. Tänkte vara snäll och städa...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Finns det små laserskrivare eller är alla "stora som hus"? Har en knackig bläckstråleskrivare och funderar på att byta till laser...
Svar
16
· Visningar
987
Senast: Kakis
·
S
IT & mobiler Nu är det så här att jag funderar på att köpa en bärbar datorn men jag är kass på datorer så jag undrar om 40 Gb räker för en bärbar och...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler Någon som vill ha en julnöt och knäcka? :angel: Då jag ska föreställa den som är minst okunnig på datorer i min familj tyckte mina...
Svar
3
· Visningar
2 053
Senast: Siriano
·
Z
IT & mobiler Var sur på min bror tidigare i veckan, och hämnades med att byta lösenord på hans dator! :banana: . Jag har för mig att det var något...
Svar
19
· Visningar
12 577
S
IT & mobiler Jag har laddat hem lite filmer som jag inte får till att fungera. Har försökt spela upp dem i winamp, mediaplayer, powerDVD och har även...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Jag skulle vilja få tag på gps kordinaterna till min gård men äger ingen själv. Hade kunder en gång som hade och då fick jag följande...
Svar
1
· Visningar
1 775
Senast: quila
·
H
IT & mobiler Hm. Vet inte om ja har lagt tråden rätt? Är det ngn här som spelar spelet? har nämligen fastnat på "Mission 4"
Svar
7
· Visningar
825
IT & mobiler För några år sedan fanns en länk här på bukefalos till ett spel som jag aldrig klarade. Nu när jag har tid att prova igen tänkte jag...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: bananna
·
IT & mobiler Nu skall vi se om jag kan förklara det på ett bra sätt. Om jag blir nedkopplad så vill jag ju koppla upp igen. Då händer det ofta att...
Svar
3
· Visningar
641
Senast: åke
·
S
IT & mobiler bra på excel som kan hjälpa mig?
Svar
15
· Visningar
1 054
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Finns det någon här som är duktig på TV-apparater och bredband? Jag har nämligen ganska nyss flyttat till en ny lägenhet, och nu...
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: Cheeserica
·
G
IT & mobiler Skulle väldigt gärna vilja ha en funktion på min hemsida där man får upp en textruta när man för pekaren över en länk. Textrutan ska...
Svar
4
· Visningar
1 193
Senast: Gronda
·
IT & mobiler Kan nån förklara för mej vad det är för skillnad på det? Kan inte lyssna på mina skivor som jag brännde, och de är CD-RW..:crazy:
Svar
3
· Visningar
2 907
Senast: Laban
·
P
IT & mobiler Filmade en snutt på min kamera och det syntes jätte bra på kameran men på datorn ser den ut så här...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Laban
·
IT & mobiler Asså jag får inte rätt med profilbilden!! :confused: :cry: Jag har provat att "ladda upp" från datan och från adress men det funkar ju...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: marijaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka