Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Guida din lilla boll oskadd genom labyrinten! :) http://invasioncreations.com/Flash/Hovercraftgame.swf
Svar
11
· Visningar
959
Senast: Egonson
·
C
IT & mobiler Har massa QuickTime Movie-filer som jag har spelat in på digitalkamera. Kan man göra om QuickTime Movie-filer till tex Avi-filer...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: CcE
·
IT & mobiler Nu har jag krånglat till det... Jag har en trådlös router (D-link), till den är min stationära dator "sladdad", det fungerar utmärkt...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Dalatjej
·
R
IT & mobiler Hur gör man en sådan? Vad för program behövs? Hjälp! -Ha en bra dag:D-
Svar
5
· Visningar
757
Senast: Revontuli
·
N
IT & mobiler Vad heter den där sidan man kan ladda ner låtar ifrån? För 10 kr styck? De gör reklam för den på tv, men jag kan fan inte minnas vad...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Notorius
·
H
IT & mobiler Hur gör man det i word nu igen? Jag sitter och skriver labrapport och är i stort behov av hjälp :crazy:
Svar
3
· Visningar
11 249
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hej! Jag har en bild på mig och min ponny när vi hoppar, men tyvärr har den blivit suddig och har oklara linjer. Är det ngn som vet hur...
Svar
1
· Visningar
976
Senast: shattis
·
IT & mobiler Hur gör man när man har laddat ner en stil på internet och vill ha den på Photoshop?? Blir tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
1 348
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Vad i hela fridens namn har hänt med bubbelspelet?? Det har inte funkat att komma in på flera dagar. Vad tusan ska jag nu göra på...
2
Svar
23
· Visningar
2 209
Senast: toriaa
·
C
IT & mobiler Är det någon som vet vad man kan göra åt en dator som startar om sig själv spontant ibland? Första gången trodde jag att jag kunde ha...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Poxz
·
IT & mobiler Klockan på min dator går fel. spelar ingen roö hur många gånger man ställer den. :( Jag har hört att man ska byta ett batteri. Har oxå...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: Andtalath
·
L
IT & mobiler Hur funkar detta?? Har fått hem detta nu och de funkar men jag kommer inte in på några ställen där det är folk att prata med...
2
Svar
23
· Visningar
1 827
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler Hur lägger man upp en film på internet så man sedan kan vissa den här?
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Galadriel
·
Svar
3
· Visningar
757
Senast: Galadriel
·
T
IT & mobiler Hur i hela världen blir man av med spyware? Finns det något gratisprogram som faktiskt tar bort det? Håller på att bli vansinnig...
Svar
11
· Visningar
1 051
Senast: Benzen
·
IT & mobiler Blir snart tokig. Hade tidigare Tiscalis gratisabonemang och det funkade faktiskt snabbt och bra (för att vara snigelmodem) sedan köpte...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler Hur ändrar man språk i photoshop, typ från svenska till engelska?
Svar
2
· Visningar
714
Senast: fethajja
·
IT & mobiler Mitt adressfält på internet är försvunnet!!!! Jag blir tokig. Alltså, jag är ju medveten om att man genom att högerklicka kan lägga till...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Blossi
·
IT & mobiler Mitt minne är bra men kort... Jag sitter och försöker konstruera en annons med rivlappar nedtill i Word. Dock har jag nu glömt bort...
Svar
2
· Visningar
3 436
M
IT & mobiler :mad: På min hemdator har jag numera en mus (eller heter det fortf. "pekdon") som lyser när jag rör den, alltså inget hjul under utan...
Svar
7
· Visningar
859
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp