Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

B
IT & mobiler :confused: :D Är helt off på denna vara... Ska dock köpa en men behöver lite hjälp i djungeln här ;) :o På Sibas sida finns det...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Blingbling
·
IT & mobiler Nu kommer ett gäng riktigt dumma frågor.. jag är ett blockmongo när det gäller datorer! Jag vill köpa en dator men vet inte alls vad jag...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: Baka_kun
·
G
IT & mobiler Hade tänkt lägga ut några filmsnuttar på min hemsida. Problemet är att jag inte lyckas lägga dem på mitt webhotell (passagen:mad: ). Kan...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Gronda
·
B
IT & mobiler Min dator är ganska seg för tillfället, vet inte riktigt vad det är som sviktar, men jag fick iallafall rådet att uppgradera datorn med...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: Laban
·
IT & mobiler Kan man göra det? Vi har för tillfället bara mobiltelefoner och jag vill nu skaffa fast internetuppkoppling genom Telia. Har surfat på...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler jag måste fråga, håller på med ett excelarbete och nu undrar jag verkligen hur jag får medelavvikelsen mellan verkliga resultatet och...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Ja, om jag t ex vill att länken ska heta Bild 1 istället för att ha hela länken synlig. HUR gör man då :confused:? Snabba svar tack :)!
Svar
5
· Visningar
1 172
·
IT & mobiler Nu i mellandagsrean tänkte jag passa på att införskaffa en kamera.. Vill ha den till att ta bilder på hästarna och på fester.. Bör...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Det har jag inte...Men om folk skickar bilder via mail och jag sparar dom så brukar dom sparas i bildformat...fast om jag skickar en...
Svar
3
· Visningar
749
·
T
IT & mobiler Vad händer om man surfar på någon annan trådlösa nätverk? Min förra bärbara dator sökta upp det närmsta och kopplade upp sig automatisk...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Rockriddaren
·
S
IT & mobiler http://www.ftvost.odont.se/barnsidor/akta%20dig/aktadig.htm Akta dig för de blåa sakerna och kanterna ^^ Mitt rekord är 11 sekunder :D
2 3
Svar
45
· Visningar
2 936
Senast: Chima
·
G
IT & mobiler Se rubriken.. Har införskaffat grejor för trådlöst nätverk för att kunna använda internet på alla datorer. När jag ska börja...
Svar
9
· Visningar
1 069
·
IT & mobiler Någon som har lust att bidra med en bild jag kan få träna att retuschera med/på? Har inga bra bilder själv :p Typ släta ut huden, ta...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: gul_zebra
·
R
IT & mobiler Har fått tag i 1:a avsnittet av Lost å nu när jag ska sätta mig å titta kommer det bara ljud, skärmen visas inte ens utan det är bara...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Har nog sprängt min ena högtalar, tycker den skorrar när det spelas lite högre musik. Nu undrar jag därför lite saker! :D - Hur måste...
Svar
18
· Visningar
1 535
Senast: Revontuli
·
R
IT & mobiler Finns det något (helst freeware) att fixa så man kan kontrollera basnivån osv? Har sett att vissa har det men har inte kommit på vad det...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: Revontuli
·
S
  • Låst
IT & mobiler Jag och min kompis har tagit bilder som vi vill ha hjälp med att redigera i photoshop så dom blir fina. Tex ta bort röda ögon, föremål...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Ne0
·
E
IT & mobiler ni vet när man skriver in ett sökord/adress i adressfältet lr tex på google sök så när man skriver en bokstav så kommer det upp alla ord...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: enjes
·
IT & mobiler Någon som vet hur man får bort gammla sökord? Om man tex söker efter något på Google och sedan skriver in första bokstaven i det ordet...
Svar
3
· Visningar
800
·
M
IT & mobiler Försöker hitta ett PC-spel som kom ut för 6-12 månader seddan. Men jag kommer inte ihåg vad det heter någon häsr som gör det? Man...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: moonlightgarden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka