Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur får jag datorskrället (XP) till att hämta den sida jag går in på aktuell istället för som den såg ut när jag gick in tidigare under...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: gylle
·
M
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en meny som bara uppdateras på ett ställe, men syns på flera sidor. Detta utan frames om möjligt... Hur gör jag...
Svar
7
· Visningar
823
Senast: Laban
·
IT & mobiler Varför hackar en del låtar i ens Winamp så fort man klickar på en länk ? Jag störs egentligen inte så mycket av detta, bara undrar...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Tjo! Dumma, dumma.. minneskort? Aja, jag har minneskort i digitalkameran, och som vanligt när jag tagit en massa kort o filmer vill jag...
Svar
9
· Visningar
1 092
IT & mobiler Jag har filmat lite med min digitalkamera och skulle vilja kunna lägga ut små snuttar här på Buke tex. Men jag vet inte hur jag går till...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: domino
·
T
IT & mobiler Har bytt till proffesional från home och nu fungerar inte spelen på Funplanet. :cry: Blir bara en vit ruta med ett rött kryss i...
Svar
3
· Visningar
1 446
Senast: SessCa
·
IT & mobiler varje gång man ska in på buke? man är lixom inloggad hela tiden på sin användare, man slipper logga in när man får fram buke sidan...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: rock_89
·
M
IT & mobiler Vad använder ni för program att spela upp musik med på datorn? (ren nyfikenhet)
2
Svar
27
· Visningar
2 078
Senast: LadyFrost
·
S
IT & mobiler Hur gör jag om jag har en bild i photoshop, i PSD-format och vill göra om den till vanligt format så jag kan använda filen, lägga upp...
Svar
6
· Visningar
795
IT & mobiler Har en digitalkamera med ett sånt där litet minneskort i. Men nu helt plötsligt så vill inte datorn ta emot kortet?! ELler rättare sagt...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Jamtland
·
IT & mobiler Jag har 2 datorer ståendes här hemma som jag nu till slut insett att jag måste göra mig av med. Det är en härlig pärla - en 4-86:a som...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Jag ska göra en enkel bildsida men behöver html-kod. Jag har gjort en ful skiss som jag vill att den ska se ut ungefär och "bete sig"...
Svar
1
· Visningar
1 067
Senast: Magnus_J
·
P
IT & mobiler Hur bra är det egentligen? Har hört många som gör dt men aldrig testat själv.. Nu har jag en hel del grejor som jag skulle vilja sälja...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Det var evigheters evigheter sen jag höll på med html, java osv och nu vill jag göra en hemsida med 3 frames. Det ska alltså vara en...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Varfor kan jag inte oppna sidan langre??? Har nu forsokt nastan dagligen sedan forra veckan men far bara "The page cannot be displayed"...
Svar
7
· Visningar
2 611
IT & mobiler har nyligen införskaffat en 3g telefon-fel forum kanske- den innehåller ju åxå mp3 spelare. jag undrar om jag kan ladda in musik i...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: geisli96
·
IT & mobiler Vart kan man ladda ner glosförhörsprogram gratis? Vet ni nån bra som ni själva haft?
Svar
3
· Visningar
9 178
Senast: Revontuli
·
B
IT & mobiler Det var längesen jag plockade ur färgpatronerna. Nu har jag köpt en svart färgpatron, som jag måste få fast! Jag vet vart man öppnar...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: bitch1
·
IT & mobiler Jah har en film på mig filmad med en digitalkamera, som sedan är bränd på DVD-skiva. Denna film slkulle jag vilja lägga in på datorn men...
Svar
12
· Visningar
3 385
Senast: Olius
·
IT & mobiler Jag har en scanner, och jag vill också lägga ut bilder här på buke på mig och mina hästar :D Så hur gör jag då?
Svar
5
· Visningar
867
Senast: ScissorHands
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp