Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vet inte om den här borde ha legat på "Datorer", men eftersom det bara handlar om namn så lägger jag den på ÄU, eftersom folk här...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: LadyFrost
·
S
IT & mobiler Hej.. jag undrar vart man kan hitta gratis ringsignaler och hur man gör för att ladda hem en låt från jamba.se.. nån som kan hjälpa mig...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: fethajja
·
C
IT & mobiler Det som inte får hända hände såklart mig. Två datorer dog igår. Hel plötsligt drog de sin sista suck. Naturligtvis var en av dem min...
Svar
15
· Visningar
1 156
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Har en väldigt enkel bild som jag skulle behöva vektorisera.. men jag lyckas inte få hem Adobe Streamline av någon anledning. Är det...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: Laban
·
P
IT & mobiler Finns det någon sida där man kan spela in sin egen röst (sång :D )och sedan kopiera in den i bukefalos forum?? Skulle var kul...
Svar
2
· Visningar
816
IT & mobiler Min data har havererat. Har lyckats få ordning på den nu men musen "hänger" sig. Var går jag in och fixar med detta? Obs. Kan inget om...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: åke
·
R
IT & mobiler När jag ska öppna mitt vent så får jag ett felmeddelande med texten: C:/program/Ventrilo/ventrilo.exe är länkad till export...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Hej Är det någon som vet ett bra program som behövs när man ska "bränna" köpta cd och dvd skivor?
Svar
6
· Visningar
771
IT & mobiler Jag har nu efter sommaren fått ett nytt bekymmer med min dator som inte ens pappa vet vad som är felet. Problemet är att inte på...
Svar
2
· Visningar
1 390
Senast: Na_Polnoc
·
IT & mobiler Hur gör jag för att få min msn messenger service ska tala om om det finns nya mail på hotmailen? Jenny
Svar
3
· Visningar
771
Senast: m0rphene
·
IT & mobiler Hmm , har precis laddat ner Winamp , men fattar typ ingenting av det .. :p Om man laddar ner musik från winamp.com hur sparar man...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: m0rphene
·
S
IT & mobiler Sitter och tittar lite på internet och såg en snubbe som säljer 3 Zelda spel för väldigt billig penning. (Till Gamecube) Undrar bara...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler Har en personlig mapp på denna dator som jag gjorde så datorn dolde mappen på datorn, men hur får man tillbaka mappen? :crazy: Ser ej...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: Itchie
·
S
IT & mobiler Hur får man photoshop? Har alla det på datan eller är det något som man laddar ner/köper?
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Magnus_J
·
R
IT & mobiler Hur tömmer man hela datorn? Behöver man några skivor eller sånt? Det är så att först la MSN messenger av, nu går det inte ens att...
Svar
7
· Visningar
2 852
Senast: Revontuli
·
IT & mobiler Vad behöver man för codec för att kunna spela filmer man tagit med mobilen (k700i) i windows media player? Eller finns det något annat...
Svar
4
· Visningar
1 241
Senast: Supergregg
·
K
IT & mobiler Nu vänder jag mig till alla kloka seniorer. Det var så att jag gjorde en bildsökning på google på ett namn (letade bilder på en figur...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Renfis
·
Svar
2
· Visningar
997
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Hur i hela friden sparar man ett word.dok till pdf? -total förvirring- (Slänger in tråden här innan den flyttas till "Datorer", det...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: meodeo
·
C
IT & mobiler Jag har fått in ett program på min dator som startar med Windows :mad: , undrar om någon vet var man hittar programen som startar...
Svar
9
· Visningar
967
Senast: Clintan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp