Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Min kompis har fått sitt ICQ-nummer stulet. Det går inte längre att logga in på hennes dator och nån annan använder det. Nått tips...
Svar
7
· Visningar
811
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Vet att alla sladdar sitter i så det är inte felet denna gång.
Svar
7
· Visningar
717
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler Nu har jag fått min bärbara och jag stör mig otroligt på att musen markerar lite vad den vill, så fort man inte rör musen en stund, hur...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Nån som vet hur jag slipper eländet??? :cry: Tack och lov är det inte min dator... men jag försöker reda upp det iaf... och lyckas...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Blossi
·
M
IT & mobiler Jag har just nu en e-mail adress på home.se, men jag är fruktansvärt missnöjd med deras service på sistone. Varannan dag har de driftfel...
Svar
12
· Visningar
2 802
Senast: Ne0
·
IT & mobiler :eek: Sims alltså, fast den gamla versionen eftersom min dator är så kass. Jag är lite nybörjare, men det har hänt flera gånger att...
Svar
14
· Visningar
1 529
Senast: Fairey
·
F
IT & mobiler Nu hoppas jag på er hjälp. Jag har ett problem, nämligen jag har tänkt köpa en beg. dator till min dotter och mig i julklapp. Men när...
2
Svar
28
· Visningar
2 285
Senast: funlight
·
V
IT & mobiler Jag hade tänkt redigera lite film på datorn men som vanligt så verkar inte datorn vilja förstå va jag menar...:smirk: Hur som helst så...
Svar
3
· Visningar
730
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Jag vill spela in musik från webbradion. Eftersom man kan spela in från stereon till cassetteband så borde det ju kunna gå att göra det...
2
Svar
31
· Visningar
2 587
·
IT & mobiler Jg håller på med ett skolarbete och behöver vetta hur man gör ett kors på dtorn inte ett + utan ett korss tack för hjälpen:bow:
Svar
8
· Visningar
17 959
·
J
IT & mobiler Jag försöker skriva ut julkort, men har slut på stora fotopapper, nu finns det bara små i storleken 102x152 mm kvar. Hur gör jag för att...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: JennyK
·
IT & mobiler hade tidigare ett konto hos paypal, lyckades glömma bort mitt lösenord och hittade för en kvart sen att man kunde deletea sitt konto -...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler Jag har problem med att ladda över en CD till datorn. När jag väljer Ripping all tracks får jag medelandet "Can't open decoder". Vad...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Scarlet
·
IT & mobiler hur ändrar man så man kan se det i windows media player?
Svar
6
· Visningar
1 186
·
IT & mobiler Jag tänkte för första gången lägga ut en filmsnutt på internet, och trodde inte att det kan vara så avancerat- men tji fick jag. Har...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: superstar
·
D
IT & mobiler När jag bränner dvd gör jag först om avi filen till dvd format med dvdSanta och sen bränner. Men hur kan man göra om och bränna om avi...
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Dragonfruit_
·
R
IT & mobiler Min prt scr knapp vill inte fungera. Finns det speciella inställningar till dem? -Tackar för svar.
Svar
4
· Visningar
803
Senast: Revontuli
·
IT & mobiler Jag har gjort en film i Windos Movie Maker, men hur gör jag för att ändra filtyp? Det filtypen går nämligen inte att ladda upp. Vad...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Rumpnissen
·
IT & mobiler progrm för att ljusa upp bilder har väl varenda kotte på sin dator i stort sett, men hur är detmed filmer? Alltså såna man tar med...
Svar
4
· Visningar
940
IT & mobiler Jag vill ha en svart dator! Men jag har inte råd att köpa nån så det får bli till att måla istället. Men hur? vad ska man använda för...
2
Svar
25
· Visningar
2 669
Senast: Ne0
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar