Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler JA, som det står; hur gör man en hemsida?? :confused: Man e ju lite trög.. Och när jag ändå håller på; när man tar kort och vill ha...
Svar
6
· Visningar
924
R
IT & mobiler Vad man än försöker installera så är det UNKNOWN/installer/-Nånting- Som inte fungerar. Det gäller till och med drivrutinerna till min...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: pajaztar
·
M
IT & mobiler Testade att byta över till isländska i word men jag fick inte fram den ändå... nån som vet hur jag får fram ae?? /Marijaa
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: marijaa
·
IT & mobiler Hej Har för mig att ja läst någonstans om att man kan kolla vilka tidigare hemsidor som är besökta på sin dator.Stämmer detta? Och i så...
Svar
5
· Visningar
6 213
Senast: _Moatje_
·
A
IT & mobiler Jag har ett problem, vill skriva en enda bokstav på ett a4:a men den ska vara så stor att den tar upp hela a4:at, den största storleken...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Ajano
·
R
IT & mobiler Jag kan inte höra vad andra säger, men jag kan prata själv. Vad för fel? :crazy: -Hjälp:D-
Svar
5
· Visningar
2 268
Senast: Revontuli
·
IT & mobiler Såhär är det: Idag filmade jag med min kamera & nu skulle jag vilja bränna ut filmen så att man kan se den på dvd. Testade att bränna...
Svar
6
· Visningar
894
Senast: Saybia
·
C
IT & mobiler Jag bytte nyligen från spray till brikks eftersom spraymailen krånglat. Tyvärr så har inte brikks funkat alls det går inte att...
2
Svar
20
· Visningar
3 307
Senast: Mynta2
·
A
IT & mobiler Frågar för en kompis räkning. Var kan man ladda hem photoshop gratis?
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: fethajja
·
B
IT & mobiler vart kan man lägga ut en hemsida gratis någonstans? har kodat hela sidan själv i HTML men jag behöver lägga ut den nånstans NU, då...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Tycker att mina bilder blir dassigare när jag sparar dem för webben än vad de är när de är sparade i större storlek. Det MÅSTE gå att...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Tips på bra sidor där man kan göra snygga hemsidor för företag. jag coh en kompis som ska fixa en med en del bilder och info om...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: LadyFrost
·
R
IT & mobiler Finns det något man kan använda istället för msn messenger som arbetar med det så man kan lägga till samma kontakter som på msn? Jag...
Svar
11
· Visningar
1 743
Senast: Renkött
·
IT & mobiler http://uploads.ungrounded.net/215000/215251_escapetheroom.swf :)
2
Svar
36
· Visningar
2 419
Senast: Titti-lo
·
G
IT & mobiler Denna tråden borde jag lägga här.. :confused: Är lite dilig på sånt här.. Det är angående photoshop.. Hur får jag in en bild på ett tomt...
Svar
11
· Visningar
1 008
Senast: Granz
·
M
IT & mobiler Nån som varit med om att bilder ni lagt ut på nätet, tex här på Buke, stulits och lagts ut någon annnstans? För mig är det här med ©...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 059
Senast: marijaa
·
IT & mobiler skriv här mä, kan någon tipsa på bra sidor på nätet där man kan lägga upp bilder på så att andra kan se :confused: ngn som vet...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: fethajja
·
IT & mobiler Jag har fått (!!) en dator. Så nu ska databimbon jag få internet hemma i mitt hem! :bow: Jag är helt nollställd på allt vad datorer...
Svar
10
· Visningar
3 413
Senast: kopparberg
·
IT & mobiler Har precis tankat ner en ny film, men får den inte att fungera. Har ny dator, så jag har inte gjort det på den här innan. Ljudet...
Svar
12
· Visningar
880
IT & mobiler Har lite funderingar angående blogg vett och etikett. Funderar på folk som lägger ut bilder som inte är deras egna i sina bloggar. Är...
Svar
5
· Visningar
1 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp