Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler .. Någon mer än jag som har det?
Svar
5
· Visningar
1 691
Senast: coscos
·
IT & mobiler Att ändra en bild man gjort i photoshop om man redan sparat den?
Svar
7
· Visningar
919
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Nu när jags ka skriva ut mitt CV så kommer det upp en ruta "skicka fax" när jag trycke rpå SKRIV UT: Hur ändrar jag så dne INTE ska...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: Laban
·
O
IT & mobiler Min gamla dator har stått oanvänd i flera år men nu har jag plockat ihop det gamla skrället så att barnen ska få spela spel på den. Men...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Orzon
·
M
IT & mobiler Jag undrar om ngn vet om man kan göra så. Jag har bilder på min dator jag gärna vill ha som vanliga bilder som man kan hämta ut i en...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: fragansia
·
IT & mobiler Behöver snabba svar :bow: ! Vet hur man trycker så man får upp den gråa rutan men har ingen aning vad man skriver. Är det inte...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Muffins
·
S
IT & mobiler Kan man partionera en hårddisk från windows (xp) eller måste man använda fdisk? hur gör man det med xp isåfall?
Svar
1
· Visningar
1 310
Senast: Olius
·
IT & mobiler mailbox (spray) så får jag bara upp detta meddelandet och kan inte se mina mail :mad: Vad betyder detta? 500 Servlet Exception...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: mysko
·
S
IT & mobiler Jag har en USB port på min dator, men den "startar" inte av sig själv, utan jag måste ha ett program till den. Till exempel till min...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Smultronagnes
·
S
IT & mobiler Länken :rofl: :devil: :D :p nu vet ni. ;)
Svar
6
· Visningar
969
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Måste fråga ang dataprogrammet Pagemaker. är det något en vanlig, halvdassig datapulare kan lära sig använda hyfsat fort på egenhand...
Svar
13
· Visningar
1 222
Senast: Hermelin
·
S
IT & mobiler ngt bra program att ladda hem så man kan använda datorn som väckarklocka?
Svar
3
· Visningar
1 899
Senast: Magnus_J
·
I
IT & mobiler Någon som vet vart jag kan hitta typsnittet BlackAdder? :confused:
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Ilario
·
P
IT & mobiler När man vill klippa ut exakt efter en figurs former, t.ex en häst, med en bakrund som inte är enfärgad, hur gör man då? Har försökt...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Magdalena
·
B
IT & mobiler ännu en undran.... måste man köpa photoshop eller går den att ladda hem???? verkar kul det som alla håller på med... :D
Svar
3
· Visningar
742
Senast: ScissorHands
·
S
IT & mobiler Ja, frågan står ju i rubriken ;) . Men jag undrar hur man gör om man vill använda sej av MSN istället för det där photobuck... vad det...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: lakrits
·
IT & mobiler Jag har försökt att frilägga/ta bort bakgrunden på en bild men ICKE. Det är ÄNDÅ alltid kvar en vit ruta som bakgrund. Kan man inte bara...
Svar
6
· Visningar
2 059
Senast: Elftor
·
H
IT & mobiler Om man vill skära ut t.ex en person från en bild och sedan använda bara den personbilden, hur gör man då? Går det att göra i...
Svar
5
· Visningar
1 898
Senast: Jangvik
·
R
IT & mobiler Det är så här att jag skulle vilja ha ett kollage med min systers numera döda hund. Det skulle isf bestå av minneslunden där han ligger...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Jangvik
·
L
IT & mobiler Har en vän som tänker ha en domän för hästar och flygplan. Nu är frågan vilket namn ska domänet ha för det måste ju vara ledigt...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: marijaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp