Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler nu har ja ätnlligen fått upp mina bilder där.. hur gör man nu då för att få in dom här ? :) ö någon som vet om man kan förstora...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Toudi
·
IT & mobiler Jag vill ha bredband men då måste jag ha ett nätverkskort. Det finns tydligen inte i min dator för jag hittar inget anslutningshål. Jag...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Olius
·
IT & mobiler Det eländiga spelet. Hur i hela friden skall jag komma vidare. Jag är nu i de tre rummen; ett rum med en lampa och en märklig handtavla...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 035
Senast: Mount Never Rest
·
S
IT & mobiler "Spara för webben" är ju en bra funktion man kan använda, men jag har aldrig riktigt fattat hur den ska användas. När jag trycker på...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Någon som kan lära mig? ;) Nä, men sitter och försöker lära mig lite. Letar just nu efter hur man gör så att kanten/ramen blir lite...
Svar
5
· Visningar
2 417
Senast: Blueeyes
·
C
IT & mobiler Dehär kan låta aningen luddigt, Men om ja vill ta bort tex adresserna i adressfältet, eller i msn fönstret där man loggar in (Så att...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Crying
·
T
IT & mobiler när ja lägger in en bild och skall länka till den så fungerar det enda tills man skall klicka på länken i inlägget å då kommer de sidan...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: Mynta2
·
S
IT & mobiler någon som har de spelet? eller häst och ponny i stallet...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Stollan
·
IT & mobiler Jag har inte behövt logga in på buke den senaste veckan, jag är tydligen inloggad hela tiden.. Så när jag knäpper på datan går in på...
Svar
6
· Visningar
776
Senast: Laban
·
IT & mobiler Är en forkortning av KattFan...nu har han varit framme igen och knallade över tangentbordet....så nu har både nedersta raden på...
Svar
10
· Visningar
839
Senast: Laban
·
IT & mobiler Är det egentligen väldigt enkelt skyller jag på att jag är dödstrött :angel: :p...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Zaga
·
S
IT & mobiler finns det någon hemsida man kan gå in på för att få reda på nått telefonnumer el mailadress om man vill byta bostadsadresse??
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Rattfylla
·
IT & mobiler så fort man sätter på skrivaren! SUCK. vad är det för fel?? Förra veckan skrev jag ut mycket och det fungerade bra - men sen helt...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: milly
·
IT & mobiler Någon som kan lära mig? Nä, men sitter och försöker lära mig lite. Letar just nu efter hur man gör så att kanten/ramen blir lite...
Svar
13
· Visningar
1 134
Senast: vilse
·
Y
IT & mobiler Mina copy / Paste knappar som går genom tangentbordet fungerar inte. Alltså det blir ingen reaktion när jag trycker på Ctrl + c eller...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: Yellow_Dino
·
IT & mobiler Jag har hittat en låt (eller hittat, jag har den på skiva) som jag vill ha på min hemsida för Memory-sidan. Men får man lägga låtar hur...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: MissFideli
·
M
IT & mobiler Undrar om någon kan hjälpa mig eller i alla fall komma med ett förslag på vad det kan vara. Den senaste veckan har våran dator börjat...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Supergregg
·
IT & mobiler Vart kan man lägga in filmer på internet om man vill länka, tex till Buke? :crazy: ;)
Svar
16
· Visningar
944
Senast: Supergregg
·
E
IT & mobiler När man t.ex söker på Eniro eller Google, står sökresultaten i mini-miniliten text, man får anstränga sig för att läsa. Förut var det...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Tove2
·
IT & mobiler Jag är en ÄKTA macmänniska som nu fått en pc av Xet pga att jag behöver den i jobbet. MEN eländet funkar inte! *sucka* Den startar...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Olius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp