Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur sjutton gör man en playlist i Windows Media Player? :o Jag kan inte ens gå genom uppspelningslistan och välja en specifik artist...
Svar
10
· Visningar
958
Senast: eyz
·
F
IT & mobiler ...för att göra boxskyltar i??? Hade ett bra för en himla massa år sedan men det micrografix tror jag att det hette men det var typ...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: avslutat medlemskap
·
IT & mobiler Hur gör man??? Jag köpte en laptop idag. I stugan har vi ingen el, och jag funderar på möjligheterna att koppla upp sig via...
Svar
9
· Visningar
1 264
Senast: Prosit
·
M
IT & mobiler jag har inget ljud på min dator .. alltså - det finns högtalare men ingen .. typ .. ljudenhet eller vad det heter ... ( går man in på...
Svar
8
· Visningar
910
Senast: minna_mook
·
IT & mobiler hotmail... Account Temporarily Unavailable We apologize, but your account is temporarily unavailable. This delay does not affect the...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: *star
·
IT & mobiler Hej någon som kan hjälpa mig. När jag sitter här och ska titta på någon rolig film snutt som någon länkat till .Så blir en del filmer...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: Laban
·
IT & mobiler Vet någon vilken sida det är man kan gå in o se på gamla skolkataloger?? Träffade en hunk igår :love: , men glömde fråga om namnet...
Svar
5
· Visningar
15 585
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Nu har jag äntligen lyckats få ihop en hemsida :banana: :bump: :banana: och ska få ut den på nätet tänkte jag MEN hur gör jag...
Svar
12
· Visningar
832
Senast: Ankan
·
K
IT & mobiler Vill någon vara snäll å hjälpsam å förminska denna bilden? Så jag kan ha den som avatar..? :angel:
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Krati_Gutti
·
S
IT & mobiler Vad för program spelar upp dessa filer?
Svar
6
· Visningar
782
Senast: Snicks
·
Y
IT & mobiler Jag har en fil som inte går att ta bort, när man trycker på ta bort, kommer det upp en lapp där det står: åtkomst nekad. Hur får man...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: slice
·
S
IT & mobiler kommer i från? Alltså är det lätt att spåra upp från vilken data som den är skickad från? Tror det är från en hotmail. Och kan man även...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: Mynta2
·
M
IT & mobiler har hänt tre gånger på två dagar nu, att helt plötsligt börjar en låt spelas (samma låt) å håller på i ca 15 sek. Förstår inte varför...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: meodeo
·
I
IT & mobiler Jag skulle vil´ja veta hur länge man kan ha en dator i vänteläge ? Istället för att stänga av den
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Isidor
·
A
IT & mobiler Här kommer ett smått makabert spel: Kittycannon 1536 ft har jag som rekord än så länge
Svar
16
· Visningar
927
Senast: Eweliina
·
IT & mobiler Var inte FÖR elaka nu bara! :angel: :devil: Laddade hem programmet igår och fattade nada på hela natten. NU förstod jag plötsligt hur...
Svar
11
· Visningar
1 058
Senast: Granz
·
IT & mobiler Håller på att tanka ner betan nu. Är det någon här som testat den? Är den FÖR instabil för att ens bry sig om?
Svar
6
· Visningar
820
Senast: Olius
·
M
IT & mobiler vet någon vart man kan göra det? Hittar bara den nyaste versionen och den är bara för xp. Tacksam för hjälp! :bow:
Svar
2
· Visningar
833
M
IT & mobiler Nån som vet VAR man kan hitta vad för sidor som surfats till? Alltså, på varje användares dator går det ju att radera, men infon lär ju...
Svar
5
· Visningar
1 105
Senast: Magdalena
·
H
IT & mobiler visst fanns det en sida som hette medryttare.nu? är det bara för mig den inte funkar längre eller är den helt nerlagd? eller har jag fel...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp