Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har sett allas fina kollage :) men hur sjutton gör ni dem?? Jag har Adobe photoshop 0.5, svensk version, funkar det med de...
Svar
11
· Visningar
1 169
Senast: Etoile
·
M
IT & mobiler Vilket program är bäst att använda? Eller duger anteckningar?
2
Svar
22
· Visningar
2 010
Senast: Laban
·
IT & mobiler Vi har fått en dator till och nu undrar jag om man kan koppla ihop dem på något sätt så man kan vara ute på nätet samtidigt från båda...
2
Svar
21
· Visningar
1 828
Senast: Sony
·
IT & mobiler När jag ska kolla på bilder i min digitalkamera, så får jag bara upp att dte är fel på minneskortet. Kameran och minneskortet fick jag i...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: MissFideli
·
H
IT & mobiler Hejsan! Söker ett ENKELT bildredigeringsprogram. Någon som kan tipsa mej !? :bow: Försökt mej på photoshop.. men..fattar ju...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: H0N3Y
·
M
IT & mobiler Jag vill inte ha de tråkiga mallarna som spray erbjuder utan jag har sett andra som har skitsnygga bakgrunder, det vill jag också ha men...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: MissDaisy
·
IT & mobiler Om man spelar in ett program från TV:n via DVD:n, hur fasen kan man redigera det på datorn? Jag får meddelande om "felaktigt format"...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: Laban
·
IT & mobiler Nån som kan förklara lite för mig hur man bär sig åt, hade varit trevligt att kunna bränna ut nån film ibland istället för att de ska...
Svar
1
· Visningar
3 418
Senast: Laban
·
I
IT & mobiler Har xp i min dator. men det krånglar när man ibland ska starta den den hittar inte en del filer. Men jag har inte skivan till det xp som...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Isidor
·
B
IT & mobiler Jag försöker skapa tabeller för att hantera resultat. Jag har gjort en tabell som heter Tavling och som består av Id, namn på tävlingen...
Svar
8
· Visningar
1 007
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag administrerar en sida åt en ridklubb, på denna hemsida finns det foton från träningar inom ridklubben. Eftersom jag så smått letar...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: flugskit
·
IT & mobiler Håller på och trixar lite i photoshop (har 7.0)... men när jag skulle skriva ett namn nu på en bild så skriver den uppochner :S får...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: flugskit
·
M
IT & mobiler om dc++. Varför kommer jag inte in på listan med offentliga hubbar? Står bara "download failed bla bla..." Jävla skit, har ju följt...
Svar
6
· Visningar
971
Senast: Barsebäcks Z'Ore
·
IT & mobiler :smirk: Jag behöver hjälp med Word, eftersom jag själv inte kan komma på hur man gör. Det jag vill göra är en ram runt, fast med...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: Sariz
·
H
IT & mobiler va e det för html kod man ska ha för att lägga in en bild på sin sida? behöver lite hjälp.. :bow:
Svar
2
· Visningar
684
Senast: HoppFantasten
·
IT & mobiler Finns det något enkelt sätt att på Mac respektive PC se vilka raderade filer som finns kvar på hårddisken? Kan man då öppna dem och...
Svar
2
· Visningar
1 384
Senast: Renfis
·
IT & mobiler Någon som är kunnig här ? :d Undrar nämligen , hört olika åsikter och så; kan man ha Windows XP på Mac eller ej ? :d Eller är man...
Svar
9
· Visningar
792
Senast: Peach
·
M
IT & mobiler Vad blir HTMLen för fem ramar? Än så länge har jag tre: <html> <head> <title>Titelhär</title> </head> <frameset rows="15%,*">...
Svar
16
· Visningar
1 027
Senast: Laban
·
IT & mobiler Är det någon som kan det programmet bra? Behöver hjälp med en del saker! Har sökt på internet men hittar inte den hjälp jag söker och...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag vet inte vad mitt bildvisningsprogram heter - antar att det helt enkelt kommer med XP. I dag hade jag skickat bilder till en god...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp