Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler har plockat hem en xls fil men kan inte öppna det. Vilket program behövs för att öppna det då?
Svar
3
· Visningar
13 880
Senast: gentleknight
·
IT & mobiler Hur ska jag koda för att min hemsidas upplösning ska anpassas efter datorn? Blir ju urkonstigt om man har för lågt, bara en massa...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Hur lägger man upp en film i Windows Media Player? Filmen visas upp i Quick Time Player när jag för över den från min videokamera till...
Svar
12
· Visningar
1 096
Senast: Laban
·
T
IT & mobiler Hur gör jag om jag vill ha en fast bakgrundsbild och texten som scrollas?
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Tini
·
A
IT & mobiler kan man ta bort inlagda bilder där ifrån? :smirk:
Svar
4
· Visningar
1 394
Senast: Akirlu
·
T
IT & mobiler För några år sedan hamnade jag på en amerikansk sida där man kunde ladda upp ett foto av sig själv (eller någon annan) och sedan testa...
Svar
7
· Visningar
26 989
Senast: Dropdead
·
IT & mobiler Håller på att lägga upp Montes fotoalbum och det är en del bilder så det tar lite plats så att säga ;) Publicerade fram till nu på...
2
Svar
21
· Visningar
1 734
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Jo, jag vet, det är olagligt. Hur stor chans finns det att "någon" kommer på mig om jag laddar ner 2-4 låtar i veckan, kanske en...
Svar
7
· Visningar
919
Senast: Enya
·
M
IT & mobiler inte google.com, inte altavista, inte yahoo, inte aftonbladet. vad händer? blir så j*****kla trött på datorer.
Svar
11
· Visningar
951
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad gör jag för del. Vill göra ett inloggningssystem med hjälp av php. Har hittat en kod på nätet där man inte behöver någon databas...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag bestämde mig för att prova att lägga upp hemsidan på den gratisplats som Spray/tripod tillhandahåller. Skaffar konto, men tror ni...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag har en sida med JavaScript på som jag tycker ser ok ut men jag får bara upp att det ine går att öppna länkarna. Nån som kan titta på...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: Minelli
·
IT & mobiler Någon som vet om det finns några gratis webhotell som stöder PHP eller formulär för e-mails (det allra enklaste). Använder mig för...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Har ICQ 5 och har på något sätt lyckats få smileysarna (alltså de färdiga som man bara klickar på) och lite andra knappar (bland annat...
Svar
5
· Visningar
825
Senast: glittra
·
IT & mobiler Är det någon som brukar spela Betapet här? Det nämligen så att jag måste besegra en herre men han är fruktansvärt duktig så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 922
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Hej hej! Mycket kan jag, men inte lyckas jag göra mallar för mail i Outlook. Jag skulle vilja göra två mallar att välja mellan när...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler nån som vet hur man gör?? har filmer som jag filmat själv på datorn men hur gör jag om jag vill visa de här på bukefalos??
Svar
1
· Visningar
635
Senast: Laban
·
IT & mobiler Har installerat en mic på datorn, detta för att möjliggöra konversation på internet. Jag har flera bekanta i utlandet, och via ett...
Svar
14
· Visningar
1 167
Senast: Laban
·
F
IT & mobiler När datorn laddar något på Internet, så börjar låtarna i Winampen att hacka sig :crazy: Det hackar inget om jag bara kör en eller...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Farouk
·
T
IT & mobiler Kan man inte göra den hemlig? Jag vill inte att folk ska kunna kolla upp var jag befinner mig HJÄLP
Svar
10
· Visningar
1 070
Senast: Tiggertjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp