Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Något mycket märkligt har hänt med datorn. Den mobila musen lever sitt eget liv. Datorn är en bärbar och den inbyggda fungerar som den...
Svar
6
· Visningar
1 258
Senast: Geshira
·
IT & mobiler Vi har blivit beroende både jag, sambon och mina föräldrar. Igår var vi i Jönköping och shoppade och hittade då ett nytt spel till...
Svar
8
· Visningar
1 025
A
IT & mobiler Kan man copyrighta bilder i paint :confused: Hur :crazy: ?
2
Svar
20
· Visningar
2 074
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hur gör man så att det spelas en låt när man är inne på min presentation? Jag har VIP grejen så det ska ju fungera. Men vad är det...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Jofta
·
S
IT & mobiler Nu har jag köpt en sprillans ny dator -MEN! allt är på svenska och jag vill ha allt på engelska........supporten säger att det som kom...
Svar
9
· Visningar
1 024
Senast: kowal
·
M
IT & mobiler Hur byter man format på videor gjorda i movie maker?
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler min pojkvän har precis fixat photoshop till mej men jag fattar verkligen iiingenting! :D så är det någon som har en länk till nån sida...
Svar
3
· Visningar
886
S
IT & mobiler Jag vet att jag tidigare lyckats med att göra en bild och en text under denna bild till ett och samma objekt genom att markera bägge och...
Svar
14
· Visningar
1 301
Senast: tjenixen
·
S
IT & mobiler Jag ska göra en rapportmall för skolan som dessutom ska vara klar tills på fredag. :crazy: Har suttit med den nu i två veckor och...
Svar
10
· Visningar
990
Senast: Spider84
·
IT & mobiler jag fick ett mail som låg där så fint mellan alla andra MEN det var helt blankt innan jag klickade på raden och då dök ett mail upp från...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: meodeo
·
V
IT & mobiler Efter att ha lyckats göra en hemsida åt mig själv är nu självförtroendet på topp och jag igång med en sida till min far. Jag har både...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: villi
·
IT & mobiler Jag har en 3-4 år gammal XP som jag inte fick med Power Point på. Finns det möjlighet att ladda hem det gratis? Mvh Rosenblad :bow:
Svar
4
· Visningar
792
Senast: Ämelie
·
IT & mobiler När ag ska öppna vissa sidor på nätet, till exempel svara på min mail kommer det ett meddelande längst ned i vä hörnet "A pop up window...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Långnos
·
Z
IT & mobiler Hjälp! Har massa uppgifter jag ska svara på, och jag fattar precis ingenting...:crazy: *Vad är en PentiumPro? (datordelens namn...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: kowal
·
S
IT & mobiler Vill ha ett shareware-program som gör audio-cd till mp3 i ett nafs.
Svar
4
· Visningar
738
Senast: going36
·
IT & mobiler Kan någon vänlig själ hjälpa mig? :confused: Jag har xp programet. Nu till saken. Jag startar datan då har jag innan klickat på mitt...
Svar
15
· Visningar
1 086
Senast: åke
·
R
IT & mobiler Är det någon som kan det här med photoshop och vet ifall det går att redigera bort "suddighet" i bilder???
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Min dator har just stått och pipit i 5 minuter (typ som att det tutar upptaget i telefonen, så låter det) Vad beror det på? Den ahr...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: Mark
·
IT & mobiler jag, grymt oteknisk med säkert dumma frågor skulle vara väldigt tacksam för svar;) Jag har en dator här hemma, men jag har glömt...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: Mark
·
S
IT & mobiler hur får jag det formatet.. eller egentligen vill jag ha så att jag kan vika ett A4, så att ajg ändå skriver på ett A4 men det är delat...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur